JANUSZ60 Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 ale to czy auto może ciągnąć przyczepę wie tylko producent i tą wiedzę przekazuje nam na tabliczce znamionowej. niedawno widziałem auto, na tabliczce brak dmc zespołu a w DR podane O1, O2 ,,,jak myślisz skąd się wzięły ??? Cytuj
Jacdiag Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 na tabliczce brak dmc zespołu a w DR podane O1, O2 ,,,jak myślisz skąd się wzięły ??? a skąd biorą się haki w DR np. TICO i MATIZA Nowy SOLIDNY bez homologacji oznacza to,że hak konstrukcyjnie oraz pod względem wytrzymałości i siły uciągu jest przystosowany do podłączenia przyczepki ALE... POWODEM BRAKU HOMOLOGACJI JEST TO ,ŻE FIRMA DAEWOO GDY WPROWADZIŁA TE AUTA DO PRODUKCJI NIE WYSTĄPIŁA O HOMOLOGACJĘ AUTA DLA HAKA HOLOWNICZEGO PRZY TYCH MODELACH. CZYLI REJESTRACJA HAKA i JEGO UŻYTKOWANIE JEST NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ !!! Klienci zazwyczaj go rejestrują jako hak na uchwyt rowerowy. Nowy SOLIDNY z homologacją i certyfikatem znaku bezpieczeństwa Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 ale to czy auto może ciągnąć przyczepę wie tylko producent i tą wiedzę przekazuje nam na tabliczce znamionowej. Jeśli nie ma na tabliczce MMC zespołu pojazd nie jest przeznaczony do ciągnięcia przyczep. Czy tak do końca?? Volvo 240(YV1245773N1932455) 1992r-na tab.znamionowej puste miejsce w miejscu -MMC zespołu. stwierdziłem na badaniu ,że pojazd nie może ciągnąć przyczepy .(auto zarejestrowane) I co się okazało: 1.klient przedstawił brief (Fahrzeugbrief) w którym było-1500kg(a ja że tabliczka) 2.klient pisze do fabryki: a.karlik volvo -dealer Poznań-oni do b.volvo auto poland Warszawa-oni do c.volvo car corporation Geteborg -Sweden(LARS GYNNER) d.odp.: To Volvo z tym nr nadwozia może ciągnąc przyczepę 1500kg Pisma skserowane ,włożone do teczki w razie "w" i finał. Cytuj
Regan55 Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 To Volvo z tym nr nadwozia może ciągnąc przyczepę 1500kg Powtórzę się jeszcze raz:klient jezeli chce ciągac ogon-azymut do serwisu... Cytuj
adam1501 Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Czy tak do końca?? Kto w związku z tym powinien odpowiedzieć za tak wystawioną TZ? Czy też nasze warunki techniczne nie do końca poprawnie mają zapis odnośnie TZ i parametru masy zespołu pojazdów do kwestii "przeznaczony do ciągnięcia przyczepy". Cytuj
blakop Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 Właśnie - a co z tabliczkami zastępczymi bez danych? A już tabliczki z USA które widziałem notorycznie nie maja nic poza DMC pojazdu - co wtedy? Cytuj
Qnick Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 Właśnie - a co z tabliczkami zastępczymi bez danych? No właśnie u mnie częstym przypadkiem jest zgubienie tabliczki w przypadku niezgodności zapisów na niej zawartej z zapisami w DR (najczęściej dostawczaki 5t zarejestrowane na 3,5t) Jest badanie jest N za niezgodność a potem sru tabliczka odpada w niewyjaśnionych okolicznościach przyrody i decyzja z WK na tabliczkę zastępczą. Wówczas jedynymi prawdziwymi danymi zostają te zawarte w DR Cytuj
Jackow Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 najczęściej dostawczaki 5t zarejestrowane na 3,5t) Jest badanie jest N za niezgodność a potem sru tabliczka odpada w niewyjaśnionych okolicznościach przyrody i decyzja z WK na tabliczkę zastępczą Przynajmniej mniejsze zło Cytuj
damekk Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 trzeba sprawdzac stan haka holowniczgo i tabliczke na haku o ile jest podczas gdy klient przyjezdza tylko na badanie okresowe za 99 zł z cepikiem?? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.