gregor198888 Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 Witam . Posiadam Iveco Cargo Platforme o ładownosci 10 T i chciałbym go przerobic na Pomoc ... wiem ze jest na forum duzo podobnych tematów ale nie znalazłem odpowiedzi na pytania , mam nadzieje ze ktos mi pomoze ... a wiec : 1. Czy moge sam przerobic sobie pojazd a od firmy ktora przerabia wziasc tylko kwitek za zrobione najazdy ? poniewaz jest w WK wymagane zaswiadczenie o przeobce tak ? 2. Czy potrzebuje Rzeczoznawcy po tej przeróbce ? 3.Czy ktos robił juz cos takiego ? jak wyglada krok po kroku taka przeróbka ciezarowgo na specjalny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 1. Na ogół prac (a nie tylko na montaż najazdów) musisz mieć fakturę lub oświadczenie od firmy. 2. To diagnosta decyduje, czy będzie chciał rzeczoznawcy - KONKRETNY diagnosta u którego będziesz robił badanie i który się pod tym podpisze. Może, nie musi, więc pytania nie kieruj do ogółu, tylko na konkretną SKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZYMON-OSKP Napisano 10 Listopad 2010 Share Napisano 10 Listopad 2010 I czeka cię wycieczka na OSKP i tam Pan diagnosta postawi Tobie swoje wymagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 12 Listopad 2010 Autor Share Napisano 12 Listopad 2010 byłem na stacji ... diagnosta chce rzeczoznawcy opinie ... ciekawe jakie wymagania postawi rzeczoznawca ... Ogólnie to mam nowy problem z zarejestrowaniem IVECO CARGO , było sprowadzone z Anglii , Zostało przerobione na lewą strone , Jest Opinia Rzeczoznawcy ,,, jest juz zrobiony Przegląd ... lecz wydział komunikacji żąda ZAŚWIADCZENIE OD PRODUCENTA ZE AUTO JEST PRZYSTOSOWANE DO TAKICH ZMIAN ... miał ktos taki problem ? Jak mam znalezc namiar do firmy Iveco aby mi wystawili takie zaświadczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Listopad 2010 Share Napisano 12 Listopad 2010 W/g tego pisma Iveco dopuszcza przekładkę kierownicy ale dokonaną w serwisie http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=83769#83769 http://www.iveco.com/poland/ivecogroup/pages/nasza%20firma.aspx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 12 Listopad 2010 Share Napisano 12 Listopad 2010 lecz wydział komunikacji żąda ZAŚWIADCZENIE OD PRODUCENTA ZE AUTO JEST PRZYSTOSOWANE DO TAKICH ZMIAN ... Podparli to jakimś paragrafem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 12 Listopad 2010 Share Napisano 12 Listopad 2010 Ogólnie walka z wiatrakami. Jak najbardziej nie maja prawa tego wymagać, ale weź się teraz miesiącami odwołuj... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 13 Listopad 2010 Autor Share Napisano 13 Listopad 2010 Acha .. W sumie to mozna powiedziec ze podważają słowo Rzeczoznawcy ? nie wiem sam co mam zrobic w tej sprawie bo żądają od producenta tego zaswiadczenia ... ze takie mają wymogi i nie zarejestrują inaczej , pogadam jeszcze z naczelnikiem Wk ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 13 Listopad 2010 Share Napisano 13 Listopad 2010 ze takie mają wymogi Skoro mają takie wymogi to również powinni posiadać na nie odpowiednie paragrafy, idź do naczelnika i poproś o nie a jeżeli takowych nie ma to niech zrobią tak jak wskazują stosowne przepisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 14 Listopad 2010 Autor Share Napisano 14 Listopad 2010 a jezeli mają jakis paragraf ? to jestem w 4 literach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 14 Listopad 2010 Share Napisano 14 Listopad 2010 Chyba tam jesteś odkąd masz auto z kierownicą po prawej stronie i chcesz je zarejestrować w Polsce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 14 Listopad 2010 Share Napisano 14 Listopad 2010 a jezeli mają jakis paragraf ? Nic mi nie wiadomo aby takowy istniał, żaden z naszych kolegów tu na naszym podwórku nie potwierdził istnienia takowego a są wśród nas również pracownicy WK, więc dopóki nie stracona nadzieja to walcz, bo jak się poddasz to na pewno będziesz w miejscu o którym wspominasz. Ku pokrzepieniu powiem Ci, że gdyby istniał taki to żadnego anglika byś nie zarejestrował w naszym kraju bo praktycznie każda marka, która zabierała głos w tej sprawie była przeciwna takim zmianom, czyli żaden z tych pojazdów nie powinien zgodnie z przepisami (jeżeli mówimy o istnieniu tego paragrafu) być zarejestrowany a jeżeli są to albo niezgodnie z przepisami albo takiego paragrafu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 14 Listopad 2010 Autor Share Napisano 14 Listopad 2010 Ok.Dzieki za odpowiedz, oni mowili cos ze mają takie zasady wprowadzone ze potrzebne jest dla anglika oswiadczenie od producenta ... ale pojade w tygodniu i bede rozmawiał z naczelnikiem . Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 15 Listopad 2010 Share Napisano 15 Listopad 2010 W 2007 r WK w Rykach nie chciał rejestrowac aut przerobionych z ruchu lewostronnego na prawostronny (nawet jedno z tych pism zamieszczone przez Daria jest skierowane do tego WK). Sielanka tego WK nie trwała zbyt długo bo wydział przegrał sprawę w sądzie z klientem gdyż bezprawnie żądał zaświadczenia od producenta pojazdu zezwalajacego na przebudowe pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 15 Listopad 2010 Autor Share Napisano 15 Listopad 2010 acha ... no tak , mozna się sądzic , ale to wszystko trwa i nerwy ... kurde wymyslają sobie zeby ludzie mieli pod gorke , przeciez rzeczoznawca wystawił papiery ze jest przerobiony i przeglad jest ,,, co za ludzie . yh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 16 Listopad 2010 Share Napisano 16 Listopad 2010 po pierwsze to trzeba było zrobic pierwsze BT juz jako lawete, odpadlo by Ci robienie BT + opis zmian + ewentualna opinia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 17 Listopad 2010 Autor Share Napisano 17 Listopad 2010 Czyli co ? proponujesz zrobic badanie techniczne jako laweta , do tego tez pewnie opinia rzeczoznawcy jest potrzebna ... a pozniej przerobic na pomoc drogową i jeszcze raz rzeczoznawca zeby był specjalny i na przegląd i dopiero go rejestrowac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 18 Listopad 2010 Share Napisano 18 Listopad 2010 Nie bardzo kumam co Ci szombi podpowiada.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 18 Listopad 2010 Autor Share Napisano 18 Listopad 2010 ja tez nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Już tłumacze Jeśli do OBT przed 1 rejestracja przedstawiłby już przerobiony samochód to płaci tylko raz OBT+zmiany a czsami nawet tylko OBT gdyż diagnosta robi badanie "z natury" i opisuje to co przyjechało na badanie a nie to co jest w zagranicznych dokumentach. 2 przypadek to OBT przed 1 rej a nastepnie zmiany+OBT Czyli za OBT płaci dwa razy. Co na to WK to inna sprawa bo prawo jest jedno a interpretacje to jak komu pasuje. Wariant z jednym OBT bez zmian jest z życia wzięty (Jakiś rok temu) Niedawno pracowałem w firmie produkującej zabudowy pomocy drogowej więc temat troche znam. Inna rzecz że diagnosta może!!! ale nie musi podpierać się opiniom rzeczoznawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregor198888 Napisano 20 Listopad 2010 Autor Share Napisano 20 Listopad 2010 dobra a jak zrobiłem juz przeglad w polsce / Platforma .... to jak najlepiej by rozwiązac ten problem ? jezeli najpierw zrobilbym Badanie Techniczne na samą Lawete , to moge sam sobie ją przerobic ?? tez nie moge ? musi firma ... wiec chyba plepiej zrobic lawete z tego + wyposazenie pomocy i odrazu rzeczoznawca i dopiero BT ?? nie wiem , jak bedzie prosciej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 opisuje to co przyjechało na badanie a nie to co jest w zagranicznych dokumentach Chyba żyjesz jeszcze w czasach "pierwszych badań" Teraz masz badanie okresowe i musisz brać zagraniczny DR pod uwagę - albo dajesz N jak będą niezgodności, albo opis zmian... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Chyba żyjesz jeszcze w czasach "pierwszych badań" Albo ma same z Belgii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 Albo ma same z Belgii Robie troche tych z Belgii i od kilku miesięcy wszystkie oprócz DR miały belgijski wyciąg z SH. Jak jekiś klient mi go nie dał to pytałem czy nie dostał razem z DR i okazuje się, że wszyscy dostają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.