markes30 Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 blakop napisał/a: Gdybam To wpisz masę przewidzianą dla tego ciągnika Dokładnie - a jak z katalogu będzie wynikało 3000 to będziesz wiedział dla czego aż tyle bez hamulca. Pamiętaj, że producent jak przedstawił Dario może homologować na mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 Dobra - to jest sprowadzony ciągnik i kolega ze stacji dzwoni i pyta ile wpisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 Dobra - to jest sprowadzony ciągnik i kolega ze stacji dzwoni i pyta ile wpisać Katalog ITS w rękę i z katalogu pamiętając, że bez hamulca nie może być więcej niż 3T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 22 Listopad 2010 Share Napisano 22 Listopad 2010 Ale nam się temat rozwinął z auta do sportu wyszła przyczepa rolnicza,jakaś szybka zmiana konstrukcyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Listopad 2010 Share Napisano 23 Listopad 2010 Ale nam się temat rozwinął Widzę, że mało kto wiedział o masach przyczep bez hamulca w ciągniku rolniczym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek D Napisano 23 Listopad 2010 Share Napisano 23 Listopad 2010 Ale nam się temat rozwinął z auta do sportu wyszła przyczepa rolnicza,jakaś szybka zmiana konstrukcyjna A gdzie moderatorzy? TUTAJ !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coeldrift Napisano 15 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2011 No to skoro już wszystko wiem na temat ciągników, siewników, przyczep bez hamulca i świętej pamięci rozrzutników obornika (także tych zarejestrowanych) to spytam raz jeszcze. Czy jest jakaś szansa na zmniejszenie DMC mojego sportowego pojazdu. Ewentualnie jakie zmiany konstrukcyjne musiałbym wykonać. Połowa nadwozia jest już plastikowa. Rzeczywista waga auta gotowego do jazdy bez kierowcy jest w okolicach 920kg (w zależności od ilości powietrza w oponach). Dodane: Przekażę Wam to co powiedział mi mój prawnik. W sądzie nie ważne jest prawo, ważne jest kto lepiej argumentuje. W dowodzie w pozycji O.1 i O.2 jest zapis "maksymalna masa całkowita przyczepy...". Nie należy mylić tego zapisu z dopuszczalną masą całkowitą. Skoro celowo użyto dwóch różnych słów to znaczy, że są to dwie różne kwestie - nawet jeśli nie było to zamysłem organu projektującego i wydającego dowód. W sądzie na pierwszej rozprawie obali się teorię o DMC w rubrykach O.1/O.2. Użytkownik ma prawo do interpretacji dwuznacznego przepisu na swoją korzyść. Według prawnika zapis ten mówi o rzeczywistej maksymalnej masie przyczepy. Gdyby chodziło o wartości DMC przyczepy to uzupełnione zostałoby pole F.3, które jasno mówi o dopuszczalnej masie zespołu pojazdów, czyli DMC przyczepy = F.3 - F.2. Co Wy na to? Pytanie numer dwa: czy mogę to auto holować tzw. motylkiem. Cieszę się, że wywołałem tak gorącą dyskusję i serdecznie wszystkich pozdrawiam. Kuba PS. Wspomniany gwałciciel PoRD poniżej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 pole F.3, które jasno mówi o dopuszczalnej masie zespołu pojazdów Zgadza się. DMC przyczepy = F.3 - F.2. Co Wy na to? Nie ma takiego związku, nie istnieje takie równanie. Przekażę Wam to co powiedział mi mój prawnik. W związku z powyższym musi się doszkolić niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coeldrift Napisano 15 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2011 Adam, a argumenty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 Tutaj był podobny temat F1,F2,F3. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=7505&postdays=0&postorder=asc&start=0 Mnie najbardziej się podoba to o odejmowaniu gruszek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 Adam, a argumenty? Po raz kolejny http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=1529 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 15 Kwiecień 2011 Share Napisano 15 Kwiecień 2011 Pytanie numer dwa: czy mogę to auto holować tzw. motylkiem. ] Jak słusznie zauważyłeś HOLOWAĆ a nie przewozić, transportować a więc obowiązują Cie przepisy jak przy holowaniu ( w Twoim przypadku przy użyciu holu sztywnego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.