wrc69 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Witam Czy ktoś może zna (i zechce się podzielić) podstawę prawną żądania przez kierownika WK raportu wagowego z ważenia pojazdu do zmian konstrukcyjnych. Zmiana ilości miejsc. Zważone osie na urządzeniu do sprawdzania amortyzatorów (jest opcja wagi). Zwiększona masa własna. Zmniejszona ładowność. Nie zmieniona DMC. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 to już op.rzeczoznawcy nie wystarczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Listopad 2010 Autor Share Napisano 20 Listopad 2010 Prosisz o opinię rzeczoznawcy jak czegoś nie wiesz lub nie jesteś pewny. Jeśli zważysz osie po kolei i zsumujesz wyniki, to czego nie wiesz??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Jeśli zważysz osie po kolei i zsumujesz wyniki, to czego nie wiesz?? Jesteś pewny że wiesz?,wagę w amortyzatorach masz legalizowaną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Listopad 2010 Autor Share Napisano 20 Listopad 2010 "Czy ktoś może zna (i zechce się podzielić) podstawę prawną żądania przez kierownika WK raportu wagowego z ważenia pojazdu do zmian konstrukcyjnych. " Bardzo proszę o info. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Nie znam podstawy prawnej, moze masy okreslone przez Ciebie znaczaco odbiegaja od mas zawartych w homo lub innych dokumentach dostepnych dla WK dotyczacych danego typu pojazdu. Nie mialem jeszcze takiego przypadku zeby WK kwestionowal masy ktore wpisalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 2. W przypadku zawiadomienia o zmianie innych danych pojazdu zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym zaistniałej w wyniku wprowadzenia zmian konstrukcyjnych lub wymiany elementów, pojazd, zgodnie z ustawą, podlega badaniu technicznemu. Zaświadczenie o pozytywnym wyniku tego badania potwierdzające, że dokonane zmiany są zgodne z przepisami określającymi warunki techniczne pojazdów, jest podstawą do wydania dowodu rejestracyjnego z nowymi danymi pojazdu. Tyle DZ.U.186,jedyne co mi przychodzi do głowy to że w ramach nadzoru nad SKP chcą sprawdzić(udupić) Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Listopad 2010 Autor Share Napisano 20 Listopad 2010 Dzięki za odpowiedź. Mam raport wagowy, bo ściągnąłem klienta i zważyliśmy pojazd na wadze. Wynik taki sam. Mam też potworną niechęć do pokazywania tego raportu w WK (nie jest on moim nadzorcą). Nie lubię być traktowany jak gówniarz i problematory potworne mi się włączają. Pozdrawiam [ Dodano: 20-11-2010, 10:01 ] Masa własna zwiększyła się o 80 kg. Nie jest to szokująca zmiana. P.S. Pomagasy rozdane. Dzięki za szybki odzew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 Wynik taki sam. Mam też potworną niechęć do pokazywania tego raportu w WK Dlaczego nie? po odpowiednim "ustawieniu" klienta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 20 Listopad 2010 Autor Share Napisano 20 Listopad 2010 Nie są moim "nadzorcą" i nie jestem zobligowany do tłumaczenia im czy mają rację czy nie. Wiedza kosztuje. A ja jestem w niektórych przypadkach potwornie złośliwy i poprzeczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 "moze masy okreslone przez Ciebie znaczaco odbiegaja od mas zawartych w homo lub innych dokumentach dostepnych dla WK dotyczacych danego typu pojazdu" No ja nie znając innych faktów stawiałbym konkretnie na to właśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 żądania przez kierownika WK raportu wagowego z ważenia pojazdu do zmian konstrukcyjnych. Zmiana ilości miejsc. Pierwszy raz coś podobnego słyszę...Moze dlatego ze wiek juz swoje zrobił i nie zdając sobie sprawy jestem lekko gluchy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rurek777 Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 a jak taki raport wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 a jak taki raport wygląda? Kartka papieru z wpisana masa oraz pieczatka i podpisem pana X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wolf Napisano 20 Listopad 2010 Share Napisano 20 Listopad 2010 WitamCzy ktoś może zna (i zechce się podzielić) podstawę prawną żądania przez kierownika WK raportu wagowego z ważenia pojazdu do zmian konstrukcyjnych. Zmiana ilości miejsc. Zważone osie na urządzeniu do sprawdzania amortyzatorów (jest opcja wagi). Zwiększona masa własna. Zmniejszona ładowność. Nie zmieniona DMC. Pozdrawiam WK nie ma podstawy prawnej żądać "raportu wagowego", nie ma prawa też w tym przypadku zażądać rzeczoznawcy. Jedyne co może zrobić to dać skierowanie na DBT i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 WK zawsze ma prawo zażądać opinii biegłego i tona koszt właściciela (w razie wątpliwości) - tak stanowi kpa. Więc i ten raport wagowy dałoby się tam jakoś obronić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 WK nie ma podstawy prawnej żądać "raportu wagowego", nie ma prawa też w tym przypadku zażądać rzeczoznawcy. Jedyne co może zrobić to dać skierowanie na DBT i tyle. to i tak podważanie autorytetu diagnosty ,,, zwłaszcza, że WK często popełnia głupsze błędy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 WitamCzy ktoś może zna (i zechce się podzielić) podstawę prawną żądania przez kierownika WK raportu wagowego z ważenia pojazdu do zmian konstrukcyjnych. Zmiana ilości miejsc. Zważone osie na urządzeniu do sprawdzania amortyzatorów (jest opcja wagi). Zwiększona masa własna. Zmniejszona ładowność. Nie zmieniona DMC. Pozdrawiam Czytam te wszystkie odpowiedzi i czytam... Kolego wrc69 proszę o skan decyzji kierownika WK, że jest potrzebny raport wagowy Znając życie to : Po pierwsze klient, a nie kierownik WK przekazał Tobie taką informację Po drugie nie dzwoniłeś do Kierownika co źle zrobiłeś, że się czepia Ciebie. Po trzecie jeżeli sytuacja taka była to wiadomo, że kierownik WK (pani z okienka) ma różne widzi misie i odsyła Pana z kwitkiem z okienka - a jak przyjdzie co do czego to okazjue się, że klienta wogóle w WK nie było I już mi się nie chce dalej opisywać tych podstaw prawnych, bo co najważniejsze brak podstawy (pisma od kierownika WK), że kierownik WK takiego kwitu żąda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 zwłaszcza, że WK często popełnia głupsze błędy ,,, A SKP jeszcze głupsze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 zwłaszcza, że WK często popełnia głupsze błędy ,,, A SKP jeszcze głupsze... I znów zaczynają się osobiste wycieczki zamiast merytorycznej dyskusji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 WK zawsze ma prawo zażądać opinii biegłego Normalny urzędnik powinien zacząć wyjaśnianie rozbieżności od telefonu do diagnosty,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 No to ja to teraz też osobistą wycieczkę - przecież nie będzie się zniżał do tego poziomu - choć osobiście twierdzę, że telefonowalem nie raz do WK i to pomagało - nigdy nik nie zadzwonił do mnie z WK (no może raz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 Jakie osobiste? Przecież zapis był ogólny i był odpowiedzią na pewne uogólnienie Co ma zrobić WK, jak ma co 6 lat w aktach kolejne badanie i kolejni diagności przy każdej wymianie DR odczytują z rzekomo tego samego pojazdu ciągle nieco inne parametry techniczne? Co brac na wiare? Nie ma się co dziwić, że być może kierownikowi WK puściły nerwy i zamiast opierać się na kolejnych nierzetelnych informacjach z SKP wysłał klienta prosto na wagę i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 Co ma zrobić WK, jak ma co 6 lat w aktach kolejne badanie i kolejni diagności przy każdej wymianie DR odczytują z rzekomo tego samego pojazdu ciągle nieco inne parametry techniczne? Za każdym razem wyciągnąć wnioski! Jeżeli WK bez mrugnięcia okiem zmienia parametry to niech się później nie dziwi. Powinien wezwać do siebie poprzednika (-ów), który był ślepy i sprawę wyjaśnić. Jeżeli zawalił urzędnik błędnie wypisując DR to załatwić we własnym gniazdku a jak diagnosta to wezwać pogrozić paluszkiem a przy następnym spotkaniu odebrać uprawnienia i wszytko będzie tak jak być powinno a nie udawać że nic się nie stało do momentu jak już jest za późno albo sprawy są tak zadawnione, że co niektórzy biorą je za normę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 21 Listopad 2010 Share Napisano 21 Listopad 2010 A co on wyjaśni po tylu latach? Powie, że w rejestrach nie ma i tyle... Jak jeszcze to stacja nie z danego terenu to już w ogóle... Poza tym Panowie... Jakby WK miała wzywać za każda pomyłkę do siebie, to nie wiem czy jakakolwiek SKP w kraju by pracowała... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.