blakop Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Mowisz o dacie I szej rejestracji ? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Myślę, że są tu szczegóły, czy ma ktoś ten tekst ,?? Czy o to chodzi? Dyrektywa 2007715EC[13].pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 2 Luty 2011 Share Napisano 2 Luty 2011 Czy o to chodzi? Myślę, że nie ma innej na ten temat, niemniej jednak nie ma tu nic o dwutlenku węgla ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 3 Luty 2011 Share Napisano 3 Luty 2011 Witam Absolutnie się mylisz. Rozp.UE 715/2007 bodajże. Do stosowania wprost w każdym kraju unijnym. Dotyczy każdego auta grupy M1 i N1 do masy bodajże 1205 kg (I grupa odniesienia). Wszystkie muszą mieć EURO 5 jeśli są sprzedawane, lub rejestrowane od 1.1.2011. Mylilem sie. Mialem na mysli auto juz zarejestrowane za granica. Rzeczywiscie w swietle tego rozporzadzenia w takim SAMie moze byc problem z zaswiadczeniem o spelnianiu norm Euro, ale przy odrobinie dobrej woli wydruk z analizatora powinien je zastapic. A i nie znam tez zadej podstawy prawnej by diagnosta na OSKP - a to on bedzie dopuszczal do ruchu to cudo, znal rozprzadzenia Parlamentu Europejskiego. Zwlaszcza ze nawet nasza wladza ignoruje wiele z nich. No i nadal nie ma nic o CO2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Luty 2011 Share Napisano 3 Luty 2011 A i nie znam tez zadej podstawy prawnej by diagnosta na OSKP - a to on bedzie dopuszczal do ruchu to cudo, znal rozprzadzenia Parlamentu Europejskiego. Nie wiem czy jesteś tego świadom, ale posiadasz podwójne obywatelstwo. Jesteś obywatelem Unii (oprócz tego, że Polski) i pytasz co ma Cię zmusić do stosowania unijnych rozporządzeń? No jak mam Ci na to odpowiedzieć Rozporządzenie unijne jest prawie tak samo ważne jak polskie, krajowe. Pisze prawie, bo de facto ma pierwszeństwo nad krajowym A skąd masz znać? Hmmm - a krajowe prawo skąd znasz? Możesz znać, nie musisz... ale nieznajomość prawa szkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 3 Luty 2011 Share Napisano 3 Luty 2011 Siemka Nie wiem czy jesteś tego świadom, ale posiadasz podwójne obywatelstwo. Jesteś obywatelem Unii (oprócz tego, że Polski) i pytasz co ma Cię zmusić do stosowania unijnych rozporządzeń? No jak mam Ci na to odpowiedzieć Rozporządzenie unijne jest prawie tak samo ważne jak polskie, krajowe. Pisze prawie, bo de facto ma pierwszeństwo nad krajowym A skąd masz znać? Hmmm - a krajowe prawo skąd znasz? Możesz znać, nie musisz... ale nieznajomość prawa szkodzi Czyli idac Twoim tokiem rozumowania od jutra mam zaczac rejestrowac auta z kierownica po prawej??? Bo unia tego nie zabrania... Ustawa o VAT z 2010 tez nie moze byc dla mnie wykladnia...bo przeciez UE mowi co innego. itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Luty 2011 Share Napisano 3 Luty 2011 No a mało masz wyroków w tym kierunku potem A co do anglików - jak śledzisz temat to wiesz, że właśnie unia nas za to goni w tej chwili i myślę, że jest to tylko kwestia czasu, kiedy będziemy je rejestrować bez przeróbek. Każdy kraj UE to robi - myślisz, że my się obronimy przed tym? Ludzie myślą, że UE to tylko wyjazd do Niemiec bez paszportu i dotacje... A to także zwykłe prawo - niekoniecznie stanowiące wielkie traktaty, ale także to dla "zwykłych" ludzi o ich codziennych sprawach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tytus Napisano 3 Luty 2011 Share Napisano 3 Luty 2011 Czesc No a mało masz wyroków w tym kierunku potem A co do anglików - jak śledzisz temat to wiesz, że właśnie unia nas za to goni w tej chwili i myślę, że jest to tylko kwestia czasu, kiedy będziemy je rejestrować bez przeróbek. Każdy kraj UE to robi - myślisz, że my się obronimy przed tym? Ludzie myślą, że UE to tylko wyjazd do Niemiec bez paszportu i dotacje... A to także zwykłe prawo - niekoniecznie stanowiące wielkie traktaty, ale także to dla "zwykłych" ludzi o ich codziennych sprawach... pieknie pieknie...ale jak narazie to nasi lokalni starosci wydaja nam uprawnienia i oni w oparciu o nasze sady powszechne te uprawnienia moga nam odebrac. I w glebokim powazaniu maja przepisy UE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 4 Luty 2011 Share Napisano 4 Luty 2011 Ale wydawanie uprawnień diagnostom to chyba póki co nie jest kwestia regulowana rozporządzeniami unijnymi... Emisja spalin niestety tak - jak i wiele innych kwestii związanych z rejestracją pojazdów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajek92 Napisano 10 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2011 Tak z ciekawości, który z was pozwolił na zarejestrowanie takiego czegoś ? http://moto.allegro.pl/pojazd-na-podzespolach-fiata126p-warto-i1550266113.html Nie rozumie, czemu z moim będą problemy, który raczej ma to coś czego ten nie ma, czyli bezpieczna rama, a nawiązując do mojego problemu, jeśli mówicie ze będą problemy głównie z powodu zawieszenia i układu kierowniczego, które będzie o wiele bardziej pancerne niż seryjna z jakiekolwiek auta. To gdzie mogę mogę zrobić testy wytrzymałościowe, homologacje, i czy możecie powiedzieć ile taka przyjemność może kosztować, oczywiście taką cenę orientacyjną, za badanie pojazdu jednostkowego. Pojazdy rajdowe też mają zawieszenie Układ kierowniczy robione pod te warunki, i pytanie czy w Polsce istnieją takie zakłady, firmy wydające zaświadczenia homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jackow Napisano 11 Kwiecień 2011 Share Napisano 11 Kwiecień 2011 a nawiązując do mojego problemu, jeśli mówicie ze będą problemy głównie z powodu zawieszenia i układu kierowniczego, które będzie o wiele bardziej pancerne niż seryjna z jakiekolwiek auta. To gdzie mogę mogę zrobić testy wytrzymałościowe, homologacje, i czy możecie powiedzieć ile taka przyjemność może kosztować, oczywiście taką cenę orientacyjną, za badanie pojazdu jednostkowego. Poczytaj sobie tu: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=6308 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 19 Kwiecień 2011 Share Napisano 19 Kwiecień 2011 Skad to CO2?? I jaka jest norma??? Nie mogliśmy nic znaleźć na temat CO2 a dzisiaj trafiłem na to: Rozporządzenie CO2.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
al41 Napisano 20 Kwiecień 2011 Share Napisano 20 Kwiecień 2011 Robiliśmy SAMa replikę Jaguara. Norma spalin nie spełniona , jedyna szansa odstępstwo od warunków technicznych. Po rozmowie z MI Pojazd musi spełniać tylko warunki techniczne zawarte w PORD i Rozporządzeniu nr. 32. Nie musi mieć katalizatora systemu EOBD ale musi spełniać normę spalin zawartą w tymże rozporządzeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 20 Kwiecień 2011 Share Napisano 20 Kwiecień 2011 ale musi spełniać normę spalin zawartą w tymże rozporządzeniu To chyba byś już prędzej ten OBD i kata zmotał, niż wysmyczył używany silnik spełniający warunki tego rozporządzenia No chyba, że masz gest i wsadzisz do tego cuda silnik z tegorocznej salonówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 20 Kwiecień 2011 Share Napisano 20 Kwiecień 2011 No chyba, że masz gest i wsadzisz do tego cuda silnik z tegorocznej salonówki A będzie bez OBD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajek92 Napisano 12 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2011 a zapytam kto z was zarejestrował to? wahacze konstrukcja włąsna połączenie zwrotnica amortyzator też home made... układ wydechowy, mało że brak katalizatora to i pewnie ryk jak z choppera... wiem tylko tyle ze zarejestrowany jako pojazd rolniczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 12 Czerwiec 2011 Share Napisano 12 Czerwiec 2011 a zapytam kto z was zarejestrował to? To nie wiesz.... WK.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 12 Czerwiec 2011 Share Napisano 12 Czerwiec 2011 TLW = Włoszczowa, świętokrzyskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 13 Czerwiec 2011 Share Napisano 13 Czerwiec 2011 Czyli co ciągnik rolniczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 13 Czerwiec 2011 Share Napisano 13 Czerwiec 2011 a zapytam kto z was zarejestrował to? To ja Ci odpowiem. Jak masz robić takie wyrzuty wszystkim na forum to poszukaj sobie takiego "klepacza" i Ci zarejestruje, nie będziesz tu się wypłakiwał że coś zrobiłeś i nie możesz tego zarejestrować. W naszym zawodzie tak jak w każdym innym nie brakuje "ludzi odważnych" którzy nie liczą się z konsekwencjami (sam kilku takich znam ) p.s. Z Opoczna do Włoszczowej w końcu nie jest tak daleko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajek92 Napisano 13 Czerwiec 2011 Autor Share Napisano 13 Czerwiec 2011 żebym to jeszcze wiedział u kogo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 13 Czerwiec 2011 Share Napisano 13 Czerwiec 2011 żebym to jeszcze wiedział u kogo.... Jeden uczony czy tam święty powiedział "Szukajcie a znajdziecie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajek92 Napisano 26 Luty 2012 Autor Share Napisano 26 Luty 2012 p.s. Z Opoczna do Włoszczowej w końcu nie jest tak daleko Nawiązując tego zdania, Wk skieruje na badania techniczne tylko w rejonie, w którym chcemy dokona rejestracji? Tzn idę do WK do Opoczna a chce dokona przeglądu technicznego w innym rejonie/ województwie?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 26 Luty 2012 Share Napisano 26 Luty 2012 , Wk skieruje na badania techniczne tylko w rejonie, w którym chcemy dokona rejestracji? Tzn idę do WK do Opoczna a chce dokona przeglądu technicznego w innym rejonie/ województwie?. Jesli chce się dokonać tego badania na jakiejś określonej SKP to należy zgłosić w WK na której, bo skierowanie jest tak właśnie wystawiane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 26 Luty 2012 Share Napisano 26 Luty 2012 Jesli chce się dokonać tego badania na jakiejś określonej SKP to należy zgłosić w WK na której, bo skierowanie jest tak właśnie wystawiane. Nabicie numeru musi być wykonane w określonej stacji wyznaczonej przez WK. Badania techniczne i badania zgodności można wykonać już na dowolnej stacji posiadającej stosowne uprawnienia do takich badań (nie ma rejonizacji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.