Psuj Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 Tylko wszyscy musieliby w ten sposób postępować a jak jest faktycznie, nie trzeba komentować Dokładnie 0 u nas jakieś 80% takich spraw kończy się N i skasowaniem. 20 % to się człowiek zlituje w wyjątkowych przypadkach i pogoni ze stacji, ale na stacjach okolicznych N-ki w rejestrze nie zobaczysz. Plusem tego jest to, że nie mamy praktycznie żadnych problemów z nadzorem - widzą, że się przykładamy to i na kontroli po ludzku podchodzą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szombi Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 U mnie się zdarzają "dni bez N' ale na tyle rzadko że aż mnie taki rejestr w oczy kłuje Srednio N to 20% ale zdarza sie 40% Inna sprawa że mamy warsztat połączony ze stacja więc często pojazd trafia na sprawdzenia a później na OBT Nie wiem jak u was ale często też na SKP przychodzi klient i pyta czy auto z usterkami dostanie P i idzie szukać szczęścia gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 najlepsze lekarstwo na takich to N i 98 do kasy , Ja tak leczę zwłaszcza "turystów" jak widzę że nagle przypomniał sobie o mojej SKP a 5, 6 lat do tyłu go nie było to nie ma zlituj już wiem że szuka "jelenia" i znajduje, płaci za OBT dostaje N i jedzie dalej no chyba że wszystko jest dobrze wtedy P. A co do innych stacji to nawet do jednego kumpla na inną SKP potrafię zadzwonić i poinformować go o "ciekawym przypadku" i na odwrót on też do mnie dzwoni, i już kilka aut było u niego dostali N trafili do mnie i ja im poprawiłem N, jeden to nawet mnie chciał bić donosić do starosty i do kogo tam jeszcze się dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 płaci za OBT dostaje N bo tylko tak możemy turystów wyleczyć ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 bo tylko tak możemy turystów wyleczyć ,,, A jak będzie "twardy" to mogą go te badania wynieść więcej niż naprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brodatymazur Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 bo tylko tak możemy turystów wyleczyć ,,, Znaczy się uczycie szacunku do ustanowionego prawa. Zamiast TURYSTÓW wstawić "chwastów / toksyków" i to samo u mnie we firmie się robi.... Aż strach pomyśleć jakbyście stali na straży prawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 Aż strach pomyśleć jakbyście stali na straży prawa Czasami chętnie bym się zamienił, na drodze klient nie dyskutuje, na SKP - prawie zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 na drodze też dyskutują i to nawet przed kamerami (Uwaga pirat , Drogówka) tylko tam tak często nie zwalniają z pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brodatymazur Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 na drodze klient nie dyskutuje UUUUUUUUUUU Troszkę się kolega minął z prawdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 na drodze klient nie dyskutuje, na SKP - prawie zawsze To rób tak żeby Ci na stacji nie dyskutował jak zaczyna coś "bączyć" to go na ziemię trzeba dość szybko jednym zdaniem sprowadzić i jest spokój do końca badania. Zaleta jest taka że robi się cisza, a wada że pewnie za rok go nie zobaczysz co najwyżej góra za 14 dni Na drodze to dopiero dyskutują moim zdaniem oczywiście ale Panowie mundurowi też nie dają sobie w "kaszę dmuchać" po prostu do każdego zawodu trzeba mieć odpowiednie predyspozycje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brodatymazur Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 po prostu do każdego zawodu trzeba mieć odpowiednie predyspozycje Dokładnie oprócz znajomości przepisów to czasem i cięty język się przydaje. Wszystko oczywiście w ramach rozsądku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 27 Lipiec 2011 Share Napisano 27 Lipiec 2011 po prostu do każdego zawodu trzeba mieć odpowiednie predyspozycje i Colta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 27 Lipiec 2011 Share Napisano 27 Lipiec 2011 po prostu do każdego zawodu trzeba mieć odpowiednie predyspozycje i szefa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 27 Lipiec 2011 Share Napisano 27 Lipiec 2011 Wszystko oczywiście w ramach rozsądku. Oczywiście nie inaczej, nie można przeginać, a znam takich którzy potrafią ustalić wynik badania zanim auto znajdzie się na stanowisku i Colta. A Colt jest tylko tu w pracy to AK-47 i wiadro pestek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 27 Lipiec 2011 Share Napisano 27 Lipiec 2011 a znam takich którzy potrafią ustalić wynik badania zanim auto znajdzie się na stanowisku Mało razy tak było?Nie mów że nie miałeś auta ze zbitą szybą ,nie mówiąc o takich że strach do nich wsiadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 27 Lipiec 2011 Share Napisano 27 Lipiec 2011 Mało razy tak było?Nie mów Nie mówiłem o usterkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.