doli Napisano 20 Październik 2011 Autor Share Napisano 20 Październik 2011 Piwo to się tutaj chyba inaczej stawia... A skąd wiesz że nie postawiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 Piwo to się tutaj chyba inaczej stawia... A skąd wiesz że nie postawiłem? No teraz już wiem że tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c64club Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Odkopuję temat, albowiem prawie wyczerpuje mój problem. Otóż - pojazd mojej ukochanej marki (SAM) kupiony i zarejestrowany jesienią. Jako że zaraz rozpocznie się sezon, trzeba było w końcu nad nim popracować i okazało się, że cholerstwo waży więcej niż ma w F.1 czyli kierowca musiałby się składać z antymaterii, albo mieć plecak wypeniony helem, żeby tym jeździć. W rubryce G ma 300 kg, w F.1 450 kg. Dwuosobowy, więc te 150kg różnicy by się zgadzało, ale pojazd waży jakieś 330 z olejem, resztką paliwa i bez załogi. Czy właściciel może złożyć wniosek o ponowne ustalenie mas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Czy w pojeździe dokonano zmian konstrukcyjnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c64club Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Nie sądzę. Pojazd kupiony od pierwszego właściela, wygląda na "oryginał", znaczy na nieruszany. Jeśli jednak taki wniosek można złożyć tylko po dokonaniu zmian, to mogę jakiejś zmiany "dla pro formy" dokonać. Tylko nie wiem co bym musiał temu pojazdu uczynić, żeby uzasadnić taki wzrost masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 A kto tam wie, czy na badaniu nie był "odchudzony", a później jednak ktoś go przebudował, choćby wzmacniając konstrukcję. Zapodaj fotki. Ile w końcu wzrosła ta masa? Raz piszesz, że przekracza 450, a później, że bez paliwa 330. To ile tego paliwa tam wchodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c64club Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Masa nie wzrosła, waży ile ważył, tzn. ile ważył kiedy go kupiłem. Tfu, 430, nie 330. Jakby go zalać pod korek, władować gaśnicę, koło zapasowe wsadzić, to w stanie gotowym do jazdy przekracza 450. Dodać do tego te tradycyjne 150 kg jako 2 lekkich ludzi (tak jest w motocyklach i chyba tak liczyli przy rejestracji) i powinien mieć G 430(450) a F.1 580(600). Czy coś koło tego, ważony był przy okazji wizyty na złomie, czyli te 10 kg w tę czy tamtą może się różnić jakby go ważyć do badania. W nawiasie wartości jeśli koło zapasowe jako wyposażenie zalicza się do masy własnej. Paliwa wchodzi niecałe 20 litrów. Wzmacniany nie był, choć jest trochę głupio "zaprojektowany". Albo masa do rejestracji była wzięta z projektu/rysunku a autor użył cięższych profili, pieron go wie. Pojazd SAM Samochodowy Inny, na bazie 126p, na grubej ramie, bez dachu. Zawieszenie ma z takich materiałów jakby pierwotnie miał być tirem, a pod koniec stwierdzili, że jednak robią Buggy i już tego nie zdążą zrobić lżejszego. Heble z przodu chyba z Poloneza a nie z Malucha, czyli kolejne kilogramy. Jedyne o co mógł utyć już po rejestracji, to bagażnik/kratka, o ile nie był zamontowany na BT rejestracyjnym SAMa. Po co by go ktoś miał odchudzać do rejestracji? Raczej przypadek/niedopatrzenie. W sumie to nie mam wpływu na masę, odchudzić go też nie mogę bo bym mu musiał wszystko powymieniać łącznie z połową ramy, a to niewarte wysiłku dla sprzęta, który pojeździ 2 tygodnie w roku i pod wiatę. Wracam do pytania. Czy jako właściciel mogę złożyć taki wniosek i poprawić masy? "Bez okazji", nie jako zmianę konstrukcyjną. Jeździć klocem i udawać Greka - nie widzi mi się. Dorobić jakiś pałąk pod brezent czy klatkę bezpieczeństwa jak na terenówkach tylko po to, żeby zgłosić, że zrobiłem zmianę konstrukcyjną po której miałby utyć 150 kilo? Przecież to by była kpina z urzędu, diagnosty i z siebie samego. Dlatego chciałbym ustalić rzeczywistą masę z natury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Po co by go ktoś miał odchudzać do rejestracji? Pojazd SAM Samochodowy Inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c64club Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Że przyczepy lud odchudzał na papierze, to przynajmniej jestem w stanie zrozumieć powód - kupił chłop Seicento a przyczepę miał po ojcu do 125p albo do Warszawy robioną. Ale Samochodzik Słodowego? Równie dobrze mógłby być "SAM Samochodowy inny" z wpisem G=430 w dowodzie a nie G=300. Co by to kogoś miało boleć? Ani opłaty od tego nie wzrastają ani mniej nie spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Np.kategoria prawa jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c64club Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 B1 i magiczne 550 kg? Pamiętam wypruwane do gołej blachy Tico czy Charady. Żesz fuck, jeśli taki powód, to ktoś pojechał z tym odchudzaniem. Wystarczyło go obciąć o kilka dych i już by miał upragniony wpis F.1=550. A tak to on już na oko wygląda przyciężkawo w porównaniu z dowodem. Przy byle kontroli drogowej "pokaż pan dowód" i za sekundę "no chyba kpisz". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 Czy jako właściciel mogę złożyć taki wniosek i poprawić masy? "Bez okazji", nie jako zmianę konstrukcyjną. To musiałby poprawić diagnosta, który wykonywał badanie dla tego SAM-a przed rejestracją. A czy w międzyczasie pojazd przechodził OBT? Jeśli tak to oznacza, że dane się zgadzały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c64club Napisano 3 Luty 2016 Share Napisano 3 Luty 2016 7 czy 8 razy przechodził... Poza tą masą to wzorowe P, ale przecież w każdym zawodzie zdarzają się olewusy. Czyli co? Musiałbym go przekonstruować w sposób, który uzasadniłby takie utycie? Przecież nie narobię koło pióra temu, co go badał na wstępnym, że się dał zrobić w bambuko o 1/3 masy, w dobrej czy złej wierze. Ani temu (tym) co robił(li) OBT... A tak to roboty sporo i w sumie niepotrzebnej, li tylko dla "papióra". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.