Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
lisek

VOLVO 244

Polecane posty

lisek

Szukamdanych do wypełnienia wniosku na zabytek dla VOLVA 244 2,1 z 1985 roku numer vin YV1AX470F1088318

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
YV1AX470F1088318

Brak jednego znaku w tym numerze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram

Rocznik : 1984

Marka : VOLVO

Model : 244

Kod typu, modelu :

Pojemność silnika [ccm] : 2127

Masa własna [kG] : 1380

Max ładowność - konstrukcyjna [kG] : 400

Dop. ładowność - administracyjna [kG] : 400

Max masa całkowita - konstrukcyjna [kG] : 1780

Dop. masa całkowita - administracyjna [kG] : 1780

Liczba miejsc : 5

Liczba miejsc do siedzenia : 5

Dop. masa całk. przyczepy bez hamulca [kG] : 690

Dop. masa całk. przyczepy z hamulcem [kG] : 1330

Liczba osi : 2

Liczba kół : 4

Rozstaw osi skrajnych [m] : 2,615

Długość pojazdu [m] : 4,152

Szerokość pojazdu [m] : 1,702

Wysokość pojazdu [m] : 1,440

Dop. nacisk osi przedniej - administracyjny [kN] : 10,48

Dop. nacisk osi tylnej 1 - administracyjny [kN] : 10,48

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek

Pełny numer YV1AX4740F1088318. Co wpisujecie w punktach Nazwa wytwórni i rodzaj przekładni kierowniczej? lub rodzaj przekładni głównej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
Co wpisujecie w punktach rodzaj przekładni kierowniczej?

Zębatkowa lub śrubowa

Nazwa wytwórni

Trzeba odczytać z przekładni. Może być TRW, ZF lub jeszcze jakac inna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek

Można gdzieś pobrać aktywny wniosek o przeprowadzenie badania zgodności pojazdu zabytkowego z warunkami technicznymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.