Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

pentagram

OBT sam. ciężarowego przed I rej. na terytorium RP

Polecane posty

pentagram

TOYOTA COROLLA VERSO 2004' sprowadzona, w francuskim DR poz J=N1,S1=2, - w samochodzie 5 oryginalnie zamontowanych miejsc + pasy (również 2004'), brak kratki - jak podchodzicie do takiego tematu :?:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
TOYOTA COROLLA VERSO 2004' sprowadzona, w francuskim DR poz J=N1,S1=2, - w samochodzie 5 oryginalnie zamontowanych miejsc + pasy (również 2004'), brak kratki - jak podchodzicie do takiego tematu

skoro jest w DR N,1 i S1-2 to tak ma być czyli niezgodność zapisu DR ze stane faktycznym N i już

 

[ Dodano: 18-12-2011, 17:36 ]

Zresztą i tak niemożesz dokonać zmian konstrukcyjnych przed 1-wasz rejstracją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mmiodzio

N-ka, nie widzę inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
N-ka, nie widzę inaczej.

 

Ciekawe od jakiego zapłacił akcyzę :-P

 

Miałem podobną sytuację tylko z Zafirą i też z Francji, skończyło się tym że Pan pojechał na inną SKP do takiego "niedowidzącego" diagnosty gdzie został zarejestrowany najpierw jako ciężarowy a za chwilę miał "zmianę konstrukcyjną"i stał się osobowy :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
Zresztą i tak niemożesz dokonać zmian konstrukcyjnych przed 1-wasz rejstracją

 

Przecież on już jest zarejestrowany. Nie w Polsce - ale w UE. A rejestracja to rejestracja - UE to także Polska - Polska to UE i nie można pojazdów z UE stawiać w innym świetle.

 

Więc w sumie dlaczego nie podejść do tematu jak do klasycznych zmian konstrukcyjnych? Ja nie widzę przeszkód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Polska to UE i nie można pojazdów z UE stawiać w innym świetle.

No to jak go zajestrować N1, 5-cio osobowy jak w DR jest N1 S1-2 :?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Regan55
Ciekawe od jakiego zapłacił akcyzę
Jak to od jakiego....Cięzarowego czyli nie płacił wcale/jak się nie myle/
Więc w sumie dlaczego nie podejść do tematu jak do klasycznych zmian konstrukcyjnych? Ja nie widzę przeszkód.

Tez jestem tego samego zdanie.Tylko niestety co WK to inne podejście do tematu:zarejestrowny czy nie zarejestrowany.... :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Tylko niestety co WK to inne podejście do tematu:zarejestrowny czy nie zarejestrowany....

Węc właśnie :razz:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Cięzarowego czyli nie płacił wcale

 

No a ten co był u mnie już zapłacił za osobowy, tak przyszłościowo myślał, a poza tym ciekawe w jaki sposób zapłacił akcyzę za osobówkę jak w papierach miał N1 :x ale to jest chyba pytanie do celników :evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek D
a poza tym ciekawe w jaki sposób zapłacił akcyzę za osobówkę jak w papierach miał N1 :x ale to jest chyba pytanie do celników :evil:

Akcyzę zapłaci "normalnie", gdzieś już coś o tym było że UC takie pojazdy klasyfikuje jako "ciężarowy w nadwoziu osobowego". A jak nie ocli to za niedługi czas mogą go ścignąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501
No to jak go zajestrować N1, 5-cio osobowy jak w DR jest N1 S1-2 :?

Zaświadczenie, DIP, zmiany konstrukcyjne i po wsiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Zaświadczenie, DIP, zmiany konstrukcyjne i po wsiem...

 

Tylko nie każdy WK tak łyknie, te mniej "pobłażliwe" chcą aby najpierw zarejestrować jako ciężarowy a potem zmiany :? ale czy to poprawnie :?:? wg. nich tak :x

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
poza tym ciekawe w jaki sposób zapłacił akcyzę za osobówkę jak w papierach miał N1

Z tym nie ma większego problemu, bo akcyzie podlegają pojazdy ciężarowe noszące cechy pojazdów osobowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drogba

robię tak jak adam i jest ok :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
robię tak jak adam i jest ok

 

A u mnie zalecają robić tak:

 

1. Badanie ciężarowego z DIP ( 98 Pln)

2. Badanie po zmianach (98+ 82 Pln) :P

 

Razem sobie dodajcie ile to wychodzi :lol:

 

Dla mnie bez sensu ale dla mojego szefa już nie :D:D:D:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
A u mnie zalecają robić tak:

 

1. Badanie ciężarowego z DIP ( 98 Pln)

2. Badanie po zmianach (98+ 82 Pln)

 

W takim przypadku to poświadczasz nieprawdę, bo na okresowym jest samochód ciężarowy a 10 minut poźniej masz już samochód osobowy. Ten tryb postępowania jest wygodny dla WK ale niebezpieczny dla diagnosty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
A u mnie zalecają robić tak:

 

1. Badanie ciężarowego z DIP ( 98 Pln)

2. Badanie po zmianach (98+ 82 Pln)

 

W takim przypadku to poświadczasz nieprawdę, bo na okresowym jest samochód ciężarowy a 10 minut poźniej masz już samochód osobowy. Ten tryb postępowania jest wygodny dla WK ale niebezpieczny dla diagnosty.

A ja robie tak najpierw OBT i po zarejstrowanie z PC na dbt ze zmianami zresztą mamy takie zalecenia z WK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Zaświadczenie, DIP, zmiany konstrukcyjne i po wsiem...

 

Tylko nie każdy WK tak łyknie, te mniej "pobłażliwe" chcą aby najpierw zarejestrować jako ciężarowy a potem zmiany :? ale czy to poprawnie :?:? wg. nich tak :x

 

Tylko niestety co WK to inne podejście do tematu:zarejestrowny czy nie zarejestrowany..

W tym temacie proszę sobie wieczorem pocztę posprawdzać , postaram się coś podesłać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
W takim przypadku to poświadczasz nieprawdę,

 

E tam poświadczam jak ma być rejestrowany jako ciężarowy to ma wyglądać jak ciężarowy.

A potem przebudowa i na osobowy i ma wyglądać jak osobowy.

 

U mnie nie ma badania za badaniem :P dlatego jak pisałem nie robię takich badań :P a to że gdzieś indziej tak robią to już nie moja sprawa, a może klient przyjeżdża z gotowym zestawem montażowym do osobówki i montuje pod stacją i pisze kwit na kolanie i z powrotem na SKP :evil::evil::evil::evil::evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
U mnie nie ma badania za badaniem dlatego jak pisałem nie robię takich badań
:ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
W tym temacie proszę sobie wieczorem pocztę posprawdzać , postaram się coś podesłać.

Chyba to mam od Jacka ale możesz podesłać :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Chyba to mam od Jacka ale możesz podesłać

Pewnie tak ,miałem wysłać z tym co ostatnio dostaliście ale mnie od kompa odganiali :D

Dostaniesz jeszcze raz ,bo wysyłam do całej grupy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog

a może to zamieścić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacdiag
a może to zamieścić

nie wszystko kwalifikuje się do wiedzy ogółu ...

bo to jakieś prawa autorskie ...

albo ochrona danych osobowych ...

albo coś tam jeszcze inszego ...

:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pentagram
bo wysyłam do całej grupy.

 

Nie zapomnij o mnie :papa:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.