Skocz do zawartości

linia diagnostyczna


przemekbosch

Rekomendowane odpowiedzi

Ja muszę wybrać między maha, cartec a unimetal.

Maha- ceną mnie odstrasza, unimetal- nie przekonuje mnie szarpak pneumatyczny. cartec jeszcze nie analizowałem . Będę wdzięczny za wszystkie wskazówki od osób pracujących na tych liniach . Stacja Podstawowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maha,mercedes wśród linii diagnostycznych,pracuję na tym,zero problemów

 

Ja też pracuję na niej i uważam, że taka super to ona nie jest.

Linia posiada mnóstwo dziwnych opcji z których zdecydowana większość nie jest wykorzystywana a mimo wszystko są one widoczne w menu i utrudniaja obsługę.

Bezawaryjna to tez ona nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja muszę wybrać między maha, cartec a unimetal.

Maha nie znam, na Cartecu robiłem (moim zdaniem jest dobry), Unimetal nie jest zły pod warunkiem , że weźmiesz bogatszą wersję rolki 4x4 oraz szarpaki wszerz i wzdłuż a nie tylko po skosie,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Tez zastanawiam się nad cartecem tylko ze szarpaki pneumatyczne mam policzone hydrauliczne kosztują zbyt dużo.

 

pozdrawiam

 

[ Dodano: 25-01-2012, 11:00 ]

aaa u mnie Podstawowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez zastanawiam się nad cartecem tylko ze szarpaki pneumatyczne mam policzone hydrauliczne kosztują zbyt dużo.

 

Weź hydrauliczne i nie będziesz żałował :-)

ponad 10 lat na Cartecu :-) prosty w obsłudze, bezawaryjny :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 5-lat pracuje na lini MAHA i jedyny problem to spalona żarówka w pilocie do szarpaka

 

Ja mam inne doświadczenia związane z Mahą. Linia pochodzi z 2009r i były już poważne awarje eliminujące linie z pracy. W tym czasie uszkodzeniu uległ silnik w urządzeniu do sprawdzania amartyzatorów, oraz były problemy z komputerem sterującym linią (raz całkowicie padł dysk a po naprawie komputer się zawieszał i kilkakrotnie wstawiany był komputer zastepczy a samo oprogramowanie wgrywane było chyba z 5 razy).

serwis jest naprawde

Który serwis darkdog, masz na myśli? Maha Polska czy WSOP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u nas maha jest juz 9 lat. Przez ten czas wymieniono jakiś sterownik od amortyzatorów, w zeszłym roku główny komputer od całej linii i kilka zarówek w lampce od szarpaka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja 5-lat pracuje na lini MAHA i jedyny problem to spalona żarówka w pilocie do szarpaka :D

Ja również od 5 lat korzystam z MAHA, w tym czasie padł potencjometr suwakowy płyty zbieżności - 1240,00 netto, belka sensometryczna rolek hamulcowych 2500,00 netto, płyta elektroniki testera amortyzatorów LON ZIGER - 2500 netto wymieniana kilka razy a problem i tak powraca - niezamierzone uruchamianie się testera.

Do tego oczywiście niemałe koszty robocizny - ogólnie KOSZMAR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzy usterki przez 5 lat to chyba nie tak dużo?

 

To i tak trzeba by jeszcze odnieść do tego jakie to rolki 3,5 T czy powyżej oraz ile przeglądów rocznie ile ciężarówek, naczep a dopiero potem porównywać :cool:

 

Myśmy piłowali MAH-owskie 13 kW przez 8 lat aż do starcia rolek.

Jedyna w tym czasie awaria to amortyzator od rolki naciskowej.

Sprzęt pracuje tyle lat bez żadnej konserwacji.... :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika, że starsze egzemplarze Mahy były zdecydowanie mniej awaryjne.

Gdybym miał teraz wybierać linie diagnostyczna to Mahy z pewnością bym nie wybrał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika, że starsze egzemplarze Mahy były zdecydowanie mniej awaryjne.

Gdybym miał teraz wybierać linie diagnostyczna to Mahy z pewnością bym nie wybrał.

 

Uważaj,bo Cię do sądu podadzą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika, że starsze egzemplarze Mahy były zdecydowanie mniej awaryjne.

Gdybym miał teraz wybierać linie diagnostyczna to Mahy z pewnością bym nie wybrał.

 

Właśnie MAHA postawiła nam nową linię do 3,5 T. więc będę mógł zweryfikować swoje jak najlepsze jak dotąd doświadczenia z rolkami i linią MAHA.

Na "dzień dobry" była co prawda walka z uruchomieniem linii, co będzie dalej się zobaczy.

Na razie jeszcze czkamy na odbiór przez TDT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem na MAHA, CARTECU i obecnie na BEISSBARTH, wszystkie jeśli chodzi o obsługę są OK, ale najmniej awaryjną linią była ta z CARETCA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.