Qnick Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 Problem jest taki. Jest sobie VW LT46 już zarejestrowany w kraju na 3500 kg i chyba jako samochód ciężarowy W rzeczywistości jest to ciągnik samochodowy który za sobą ciągnie naczepę. Jest to mała naczepa jednoosiowa DMC naczepy z TZ to 6300 kg nacisk na siodło 2000 kg. Natomiast na TZ LT'ka jest tak DMC pojazdu jest 4600 kg a DMC zestawu 6500 kg a masa własna w DR 2150 kg. Jak się popatrzy na TZ pojazdu to przyczepa wychodzi 1900 kg no właśnie przyczepa Klient chce się dowiedzieć czy takim zestawem może się bezpiecznie poruszać i nikt się mu tego na drodze nie czepi (chodzi o masy) oraz czy wystarczy prawko B+E czy trzeba C(C1)+E a jak nie może się tak poruszać to chce to tak porobić żeby to grało. Na razie mu powiedziałem że trzeba zacząć od zmiany z ciężarowego na ciągnik samochodowy i tam pookreślać właściwe masy ale jak to zrobić żeby grało. Staram się pomóc znajomemu to nie jest mój temat, on nie jest diagnostą pracuje u rzeczoznawcy samochodowego jako pomocnik. A co najciekawsze to ten zestaw był tak zarejestrowany w Szwajcarii i tak został sprowadzony do PL (w papierach DMC LT'ka 3500 kg i DMC naczepy 6300 kg) Poradźcie co mu jeszcze można zasugerować żeby to jakoś poprostować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 11 Luty 2012 Share Napisano 11 Luty 2012 chyba jako samochód ciężarowy W rzeczywistości jest to ciągnik samochodowy Przede wszystkim to tu się chyba objawia czyjaś ślepota. Proponuję zasięgną info u producenta .Jeżeli już miałby być jako ciągnik z tymi masami z TZ , to dmc na drodze ma nie przekroczyć 6500 , na naczepę zostaje 4350kg . Jak się popatrzy na TZ Już nie jeden się na tym oszukał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 11 Luty 2012 Autor Share Napisano 11 Luty 2012 Przede wszystkim to tu się chyba objawia czyjaś ślepota. No objawia się niewątpliwie w to nie wnikam. Co do producenta to nie wiem czy zechcą podjąć temat bo chyba to zostało jednak przerobione z jakiegoś sam ciężarowego (skrzyniowy itp.) po prostu zrzucono "pakę" i założono siodło a to zostało jeszcze zrobione w Szwajcarii. Zastanawiam się czy gdzie nie ma w tym pojeździe drugiej TZ już po przeróbce tylko jej nie znaleźli to dmc na drodze ma nie przekroczyć 6500 , na naczepę zostaje 4350kg No własnie naczepa ma DMC 6300 kg sama pewnie ze 2000 kg waży więc niewiele pozostaje ładowności przy 4350 DMC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.