Skocz do zawartości

iveco zmiana dmc


grzes522

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Pojawił się u mnie klient z iveco i zaświadczeniem dealera że ten model pojazdu jest homologowany na dwie dmc 3500 i 5000 i klient chce zmniejszyć dmc na 3,5t oczywiście TZ brak

Ponoć sprawa w Warszawie u danego dealera była już kilkakrotnie robiona

 

Może ktoś z kolegów miał z tym styczność albo wie jak to zrobić i czy w ogóle można ?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obniżyć możesz F.1 5000 F.2 3500

 

Na jakiej podstawie, jak nie było zmian?

 

Poza tym, ograniczenie administracyjne musi mieć podłoże w przepisach w danym kraju. Jakiż to przepis nie zezwala na poruszanie się pojazdem pięciotonowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej podstawie, jak nie było zmian?

 

Chyba na takiej że klient chce :evil::evil::evil: nic nie zrobił ma 3,5 t, viatol, tacho, kaganiec odpada a i tak będzie woził tyle co wcześniej tylko że nikt się nie czepi :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że nikt się nie czepi

 

Czepi się czepi. Pięciotonowe auta są tylko na bliźniaku, a takie auta ITD ma ostatnio na celowniku niezależnie od DMC w papierach. Inna sprawa, że jak wyłapią wszystkich... to transport "dostawczy" w tym kraju przestanie istnieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czepi się czepi. Pięciotonowe auta są tylko na bliźniaku, a takie auta ITD ma ostatnio na celowniku niezależnie od DMC w papierach

 

I bardzo dobrze, bo cierpią na tym tylko Ci którzy robią to legalnie (czyli mają zarejestrowane na 5 czy tam 6 ton) a reszta tych do 3,5 t się z nich śmieje bo i tak wożą po 6 ton a koszta mniejsze :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze

 

Jesteś pewien? Zdajesz sobie sprawę jaka część dystrybucji w tym kraju odbywa się pojazdami do 3,5 tony?? Jeśli teraz wszyscy będą musieli wozić towary w formie transportu licencjonowanego, albo wykonując trzy przewozy w miejsce jednego (bo powiezie uczciwie 700 kg ładunku) to jak myślisz - kto za to zapłaci?? Kto dopłaci do każdego serka w sklepie, do każdego kg jabłek?? Ile zapłacisz za położenie chodnika przed domem ekipie, która po żwir i cement pojedzie trzy razy, a nie raz?? Albo będzie transport wykonywała licencjonowanymi ciężarówkami, dwoma, zawodowymi kierowcami itd...

 

Nie chodzi o to, że popieram przeładowywanie ciężarówek. Trochę tylko mnie drażni taka krótkowzroczność i niezdawanie sobie sprawy z pewnych rzeczy. A czasami warto spróbować spojrzeć na dany problem w szerszym aspekcie i spróbować ustalić jego genezę... Pewnie - niech wszystko będzie full legal... Ale nie dziwmy się, że nie ma siły - usługi transportowe muszą wtedy być droższe - czasami dużo droższe. A zapłacimy za to my wszyscy - jako odbiorcy, konsumenci. Dlatego jeśli o mnie chodzi, to jakoś tam w skowronkach nie jestem z tego powodu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdajesz sobie sprawę jaka część dystrybucji w tym kraju odbywa się pojazdami do 3,5 tony?

 

To niech się odbywa dalej nie jestem jej przeciwnikiem, ale denerwuje mnie jak taki właściciel "cwaniaczek" przyjeżdża na SKP i z uśmiechem na ustach mówi że on tym wozi dużo więcej niż pozwalają przepisy i ja nic mu z tego powodu nie zrobię. No ja mu nie zrobię ale już coraz częściej ktoś inny się tego czepia i może kiedyś będzie normalnie choć pewnie nie prędko znając nasze realia :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale denerwuje mnie jak taki właściciel "cwaniaczek" przyjeżdża na SKP i z uśmiechem na ustach mówi że on tym wozi dużo więcej niż pozwalają przepisy i ja nic mu z tego powodu nie zrobię.

 

Ale co Cię w tym denerwuje?? No ma rację - wozi tym tyle ile chce i nic mi ani Tobie do tego. O co chodzi?? Czy może chodzi o zwykłą polską zawiść, że innemu się coś udaje, a Tobie nie czy jak?? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może chodzi o zwykłą polską zawiść

 

O zwykłą ale sprawiedliwość, jeden stara się wszystko robić legalnie a drugi "cwaniaczy" a powinni mieć wszyscy jednakowo. No ale tak się nie da więc jest jak jest i tak pewnie tak zostanie no chyba że się ktoś za to weźmie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak każą wozić wszystko zawodowym kierowcom na cięższym sprzęcie będzie jeszcze drożej :) I to mnie drażni...

 

Qnick - a wiesz, że ja notorycznie łamię ograniczenie prędkości? Ale Ci gull skacze, co? ;)

I wiesz - nic mi nie zrobisz ;)

 

Taaaa. Wszyscy powinni mieć po równo. Robić to samo, tym samym sprzętem, w tych samych warunkach... I nie wychylać się!!! 8) Był taki system - to prawda. Jakoś się nie sprawdziło, ale żal i tęsknota za ideałem pozostaje. Rozumiem... Może przejrzyj oferty pracy SKP w Korei Północnej? "Będzie Pan zadowolony" jak to mówią ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to mnie drażni...

 

A mnie cwaniactwo co niektórych przedsiębiorców choć co prawda jest to prawnie dopuszczone :razz:

 

 

Qnick - a wiesz, że ja notorycznie łamię ograniczenie prędkości? Ale Ci gull skacze, co?

 

Pocieszę Cię ja też notorycznie łamię ograniczenia prędkości zwłaszcza te mniejsze :D

 

I wiesz - nic mi nie zrobisz

 

Nie mam zamiaru od tego są odpowiednie instytucje ::hey

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.