radek.m Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Witam. Klient ma ciągnik rolniczy RP 1986 niezarejestrowany, ma fakturę zakupu i chciałby zrobić przegląd i go zarejestrować, jak do tego podejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Witam. Klient ma ciągnik rolniczy RP 1986 niezarejestrowany, ma fakturę zakupu i chciałby zrobić przegląd i go zarejestrować, jak do tego podejść? Warunki techniczne obowiązują takie jak w dniu I rej. W tym przypadku są to te które obowiązują na dzień dzisiejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Czyli legalna rejestracja nie jest możliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Czyli legalna rejestracja nie jest możliwa To, to wiedzą tylko w WK... my tylko możemy zrobić mu OBT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Tyż prawda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Czyli legalna rejestracja nie jest możliwa A niby dlaczego? Zdarzają się jeszcze nierejestrowane Ursusy C330 i OBT przed pierwszą rejestracją przechodzą pozytywnie. Widocznie spełniają wszystkie obecne warunki techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 nierejestrowane Ursusy C330 i OBT przed pierwszą rejestracją przechodzą pozytywnie. Widocznie spełniają wszystkie obecne warunki techniczne To ciekawe jak przechodzą np. dzisiejsze wymagania dot. tabliczki znamionowej dla ciągników rolniczych? TZ zastępcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 To ciekawe jak przechodzą np. dzisiejsze wymagania dot. tabliczki znamionowej dla ciągników rolniczych?TZ zastępcza? Ja jej nie widzę A poza tabliczką taki ciągnik jakich warunków jeszcze nie będzie spełniał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Ja jej nie widzę A poza tabliczką taki ciągnik jakich warunków jeszcze nie będzie spełniał? Tego to niech już szukają ci co mają taki pojazd na BT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 Tego to niech już szukają ci co mają taki pojazd na BT Widocznie nie znaleźli A co powinni znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 8 Maj 2012 Share Napisano 8 Maj 2012 A co powinni znaleźć? najlepiej rozsądek i trzeźwość osądu sytuacji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 Nie - no tak poważnie. Jakich - tak przynajmniej teoretycznie - warunków nie spełnia taki traktorek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 przynajmniej teoretycznie - warunków nie spełnia taki traktorek Może nie mieć świateł awaryjnych. Dla przykładu C330M były w nie wyposażane dopiero od 1989 lub 1990r. Problem może być też z lusterkami, T25 fabrycznie był wyposażany tylko w lewe lusterko. Inny problem może dotyczyć braku kabiny lub ramy ochronnej. Ursusy C330 i C360 nie posiadały kabin, a te dołożone przez właścicieli często nie spełniaja norm bezpieczeństwa, bo były zwane "osłonami daszkowymi" i zbezpieczały nieco operatora przed wpływami atmosferycznymi nie chroniąc go przed skutkami wywrotki ciągnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 A tak na poważnie, to WK nie zażąda homologacji tego pojazdu? Przecież to pierwsza rejestracja tego pojazdu. Wystarczy im faktura i OBT z Dip-em Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 A tak na poważnie, to WK nie zażąda homologacji tego pojazdu? Marek, 99% to import jednostkowy zwolniony z homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 Marek, 99% to import jednostkowy zwolniony z homologacji. A dlaczego Michale zakładasz że to import? Co jeśli to jest nierejestrowany, krajowy Ursus... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 A dlaczego Michale zakładasz że to import?Co jeśli to jest nierejestrowany, krajowy Ursus... Nie zakładam tylko wiem. Krajowe Ursusy ludzie sprowadzają jako nierejestrowane z zagranicy i mają homologację w głębokim poważaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 Nie zakładam tylko wiem. Krajowe Ursusy ludzie sprowadzają jako nierejestrowane z zagranicy i mają homologację w głębokim poważaniu No a odprawa celna, akcyza na ciągniki nie obowiązują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 No a odprawa celna, akcyza na ciągniki nie obowiązują? Z krajów UE nie ma odprawy ani akcyzy na ciągniki. Dochodzi tylko VAT25 (160 zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 Z krajów UE nie ma odprawy ani akcyzy na ciągniki. Dochodzi tylko VAT25 (160 zł). To ciągnik który zginą na Ślasku zostanie łatwo zarejestrowany w Małopolsce i na odwrót... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Maj 2012 Share Napisano 9 Maj 2012 To ciągnik który zginą na Ślasku zostanie łatwo zarejestrowany w Małopolsce i na odwrót... Teoretycznie tak, ale powinno to być momentalnie wychwycone przez Policję w CEP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 26 Październik 2012 Share Napisano 26 Październik 2012 Mam właśnie sprowadzony z Holandii ciągnik rolniczy prod. 1984r. Z dokumentów tylko faktura i na niej zapis o braku obowiązku rejestracji w Holandii. Nie ma daty pierwszej rejestracji więc jak to ugryźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 26 Październik 2012 Share Napisano 26 Październik 2012 W takim przypadku WK wpisze 1 stycznia roku produkcji,czyli 01.01.1984r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 26 Październik 2012 Share Napisano 26 Październik 2012 01.01.1984r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 26 Październik 2012 Share Napisano 26 Październik 2012 teraz dopiero doczytałem w warunkach technicznych o tym. Zbił mnie z tropu post na forum, ze ta zasada dotyczy tylko pojazdów uprzednio zarejestrowanych za granicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.