szyszon Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Witam. Możecie powiedzieć jakie dokumenty wymagacie od klienta jak przyjedzie przerobionym anglikiem? W/g mnie to opinia rzeczoznawcy, pismo od producenta/dilera ze pojazd o nr VIN........... przystosowany jest do ruchu prawostronnego. a czy rachunki na części również? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Nie ma podstawy prawnej do wymagania czegokolwiek więcej niż opinia rzeczoznawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Nie ma podstawy prawnej do wymagania czegokolwiek więcej niż opinia rzeczoznawcy. Ale ........ dupochron wskazany,ja wymagam tak jak kolega wyżej napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 A jakieś zaświadczenie od miejscowego plebana tez bierzecie? No wiecie - żeby ochrona była pełna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 A jakieś zaświadczenie od miejscowego plebana tez bierzecie? Oczywiście że tak ,konieczne zaświadczenie z poświęcenia w dniu 25 lipca plus zaświadczenie od sekretarza organizacji lewicowej wydane w dniu 22 lipca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 A (gruby) datek na tacę, to co! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Poważnie czy jaja sobie robicie? A jeśli producent nie da takiego oświadczenia to dajecie N? A rachunki na części to do czego są potrzebne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Poważnie czy jaja sobie robicie? A jeśli producent nie da takiego oświadczenia to dajecie N? Nie przystępuję do badania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Poważnie czy jaja sobie robicie? Było tyle razy że pozwoliłem sobie jaja zrobić. A jeśli producent nie da takiego oświadczenia to dajecie N? Nawet N nie dostanie bo nie zacznę jak nie będzie miał oświadczenia o możliwości przystosowania do przekładki (nie mylić z homologacją) . Fakt że niektórzy producenci nie dają nawet jak można. A rachunki na części to do czego są potrzebne? Czy na podstawie rachunków jesteśmy w stanie stwierdzić że np. "magiel" został zamontowany w fabryczne otwory ? O dospawywanej "desce" w BMW pewnie nie słyszałeś , bo nie było możliwości umocowania kolumny kierowniczej i całej reszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 mirek.g - jak tylko ustalę gdzie mieszkasz, postaram się wpłynąć na koleżanki i kolegów z WK tak, żebyś bardzo dobrze zastanowił się, zanim zdecydujesz się na rejestrację jakiegoś swojego pojazdu Lista widzi mi się pracownika WK co do rejestracji Twojego auta będzie długa... Oj długa (i oczywiście nie będzie miała nic wspólnego z przepisami, ale chyba to rozumiesz?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 A jakiż to przepis pozwala na nieprzystąpienie do badania? To nie jest pojazd z urządzeniem podlegającym dozorowi... Przyjeżdża właściciel pojazdem i macie prawo wymagać jedynie przewidzianych prawem dokumentów. A jeśli N - trzeba to uzasadnić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Nie ma podstawy prawnej do wymagania czegokolwiek więcej niż opinia rzeczoznawcy. Nawet na wymaganie opinii nie ma podstawy prawnej, to nie zmiany konstrukcyjne. Wszyscy kierują się w takim przypadku chronieniem swoich czterech liter. A najskuteczniejszym dupochronem jest wykonanie solidnego badania i uwalenie za każdą ustereczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 Wszyscy kierują się w takim przypadku chronieniem swoich czterech liter. A najskuteczniejszym dupochronem jest wykonanie solidnego badania i uwalenie za każdą ustereczkę. No właśnie - wykonanie badania, a nie odmowa, bo brak jakiegoś niepotrzebnego oświadczenia producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 No właśnie - wykonanie badania, a nie odmowa, Wcześniej warto klienta poinformować, że badanie będzie bardzo szczegółowe - sam zrezygnuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bertone122 Napisano 8 Czerwiec 2012 Share Napisano 8 Czerwiec 2012 W Anglii jeżdżą auta z kierownicą po prawej i lewej stronie także jesli przeróbka jest dobrze zrobiona to ciężko ją stwierdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 jesli przeróbka jest dobrze zrobiona to ciężko ją stwierdzic Nasi kupują tam auta bo są tańsze, dokonując rzetelnej przebudowy wychodzi jeszcze drożej niż zakup pojazdu z kierownicą po lewej stronie. Naszych nie stać jest na konkretne przebudowanie i taką przebudowę wymaca się na bez większych problemów. Analogicznie fury z USA, też naszych nie stać na ich przebudowę, choć jest dużo mniej skomplikowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Przyjeżdża właściciel pojazdem i macie prawo wymagać jedynie przewidzianych prawem dokumentów. Swego czasu po stacjach było rozesłane pismo ministerstwa ze wskazaniem art.66 jako podstawy do tego że diagnosta może zażądać oświadczenia . Spodziewałem się tego , to diagnosta odpowiada za dopuszczenie do ruchu . Kończąc wywody w tym temacie bo było już tyle razy ,odpiszę tylko w wiadomym stylu : a który przepis tego zabrania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Diagnosta ma wykonać badanie zgodnie z prawem, czyli zgodnie z zakresem badania, a w skład tego zakresu nie wchodzi sprawdzenie oświadczenia producenta, które w dodatku nie może być decydujące przy wyniku badania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Takie to masz to jest jedno http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=1924 a to drugie http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=1465 Ja pokazujc te pisma mam problem z głowy Ogólnie to tu masz ciekawostki http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=3612&highlight=pismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Jak rozumiem luk ten fikcyjny i bezpodstawny kwit z serwisu Ci starczy? Czy jednak auto też sprawdzasz?? W sumie w piśmie nie ma mowy, żeby auto też sprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Nie, nie kochany, kwit badanie to podstawa a jak sie mówi dupochron to jest to. W razie "W" (draki ) sa jakies tam wytyczne które sa podpisane poprzez MI, czyli osoby wyzej niz ja czy my, które ustalały taki przepisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Proboszcz jest wyżej niż Ty. Pisma od niego też honorujesz?? Ty w jakikolwiek sposób podlegasz dyscyplinarnie pod MI?? Pracujesz na "resortowej" stacji?? Ale moment - to chyba nie ten minister wtedy... czy liczy się minister - tak na sztukę?? Marzyłoby mi się pomóc kiedyś jakiemuś klientowi poprowadzić taką sprawę cywilną przeciwko SKP, która wymaga bezpodstawnych dokumentów... Nie wiem jaki byłby wynik. Ale ciekawe czy to MI zwróciłoby Ci koszty procesowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 Dokładnie - niech każdy działa zgodnie z prawem (i w granicach prawa), a nie według wytycznych MI, które często mają się nijak do tego prawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luk Napisano 9 Czerwiec 2012 Share Napisano 9 Czerwiec 2012 A czy dzalanie zgodnie z wytycznymi MI nie jest zgodne z prawem. Chyba ktos ustalil takowe przepisy, kto??? Blakopie chyba dzialasz pod jakimis przepisami ustawami. Czyli masz jakies niejasnoscii wiec do kogo napiszesz o wyjasnienie. Dla mnie nie jest to bezpodstawne, bo zarzadanie opini i dokumentow zgodnosci np. Z homo to jest podstawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.