Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

benz13

badanie techniczne a stan pojazdu

Polecane posty

benz13

Witam wszystkich i zarazem chciałbym podzielić sie wczorajszymi doznaniami odnośnie stanu pojazdu i sumienności diagnostów. W dniu wczorajszym znajomy poprosił mnie aby z nim pojechał obejrzeć auto chodziło konkretnie o VW T4. W ogłoszeniu stan auta bardzo dobry , odległość do pokonania 200 km.no więc pojechaliśmy Panowie oglądam auto a tam szyba czołowa pęknięta , opony łyse, z tyłu hamulce to chyba z rok nie działają bo tarcze totalnie zardzewiałe brak części układu wydechowego nie wspomnę o brakach w oświetleniu , i popękanych lampach przednich ale to nic najlepsze było na końcu bo jak się okazało auto rano było na badaniu technicznym i dostało P więc pytam właściciela jak to zrobił a on mi na to że diagnosta nie miał zastrzeżeń co do stanu technicznego i dlatego w ogłoszeniu stan bdb.

Panowie z całym szacunkiem do diagnosty który robił to badanie to profanacja naszego zawodu a diagnoście zabrałbym dożywotnio uprawnienia.Pozdrawiam

ps.moich dzieci nie posłałbym w tym mieście do szkoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirek.g

Bez komentarza :shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
a on mi na to że diagnosta nie miał zastrzeżeń

 

 

Może bliżej -z jakiem miejscowości była ta ślepota :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź

Witam!Także powiem bez komentarza.Ja pracuję od niedawna w tym zawodzie ale miałem już takich parę przypadków.Najczęściej to są handlarze z komisów.Mówię co trzeba zrobić i słyszę "panie niech się ktoś inny martwi".Trzeba mieć zimną krew.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolf

Taa handlarze to najgorszy sort klientów, busiarze też nie najlepsi.

Jedni i drudzy wiedzą wszystko o pojeździe, a pojazdy często bez komentarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu
z tyłu hamulce to chyba z rok nie działają bo tarcze totalnie zardzewiałe .

Przecierz rano działały jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Przecierz rano działały jeszcze.

 

Gdzie rano... pod stacją się zepsuły...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Przecierz rano działały jeszcze.

Gdzie rano... pod stacją się zepsuły...

a że padało to i od razu pordzewiały... :cool:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darkdog
Gdzie rano... pod stacją się zepsuły...

Nie to diagnosta zepsuł przecież jakoś tu dojechałem i wszystko działało :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rykacz

Witam. U nas podobnie, jako, że SKP działa przy ASO, to najczęściej stali Klienci próbują takich sztuczek. Ostatnio auta z kwitkiem za zbite lusterko przybyło na badania, żeby tylko dać kwitek, bo lusterko już zamówione - w drodze. Paranoja, oczywiście po odmowie obraza majestatu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
oczywiście po odmowie obraza majestatu.

No bo przecież mogłeś sprawdzić w magazynie, że naprawdę lusterko zamówione... :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
No bo przecież mogłeś sprawdzić w magazynie, że naprawdę lusterko zamówione...

 

I napisać na kwicie że "usterka prawie usunięta" :evil::evil::evil:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cortez76

Dziś na badaniu Opel Astra - duży luz końcówki drążka kierowniczego oraz sworznia wahacza. Mówię do klienta że najpierw trzeba naprawić , a później będzie badanie w DR potwierdzone. oczywiście obraza to ja jadę gdzie indziej . Za dwie godziny wraca i chwali się pieczątką od konkurencji . I co wy na to . :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzegorz Łódź
I co wy na to .

Badanie powinno zakończyć się wynikiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
I co wy na to .

Po prostu nawaliłeś,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
I co wy na to

 

No widać tam była to UD :lol: a poważnie dlaczego nie wystawiłeś kwitu (a może wystawiłeś). I tak go za rok nie zobaczysz bo nie chciałeś podbić, a przynajmniej by sobie zrobił i zapłacił za poprawkę no chyba że taniej zrobić drugi przegląd i dalej jeździć szrotem :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eborg
I co wy na to .

Po prostu nawaliłeś,,,

Chyba, że zrobił to prawidłowo i klient zapłacił 2x98 - i pojazd dalej niesprawny.

Miałem takich.

Już pomijam kwestię, że za 200zł zrobiłby połowę lub więcej naprawy...... ech!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cortez76

i zakończyło się wynikiem N

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
i zakończyło się wynikiem N

No coż, robiłeś co w twojej mocy :)

Na resztę nie masz wpływu... :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cortez76
Na resztę nie masz wpływu... :/

 

Wielka szkoda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Wielka szkoda

Jeśli było aż tak źle to trzeba było dać USZ i zatrzymać DR.

Wtedy następne BT, nawet na innej SKP nie odbyło by się bez odniesienia do usterek które zaznaczyłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Wtedy następne BT, nawet na innej SKP nie odbyło by się bez odniesienia do usterek które zaznaczyłeś.

 

A tak mnie naszło może głupie pytanie i odpowiedź jest prosta ale go zadam:

Badanie kończy się wynikiem N i zostaje zatrzymany DR, potem wiadomo DR w kopertę i do WK, klient postanawia pojechać na inną SKP zrobić badanie czy to w ciągu tych 14 dni czy później i pytanie z czym ma jechać na tą SKP zaświadczeniem z poprzedniej SKP, czy z czerwonymi TR pobranymi z WK.

Raczej pewnie z blachami czerwonymi :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
pytanie z czym ma jechać na tą SKP zaświadczeniem z poprzedniej SKP, czy z czerwonymi TR pobranymi z WK.

Raczej pewnie z blachami czerwonymi :lol:

Czy w przypadku pokwitowania z policji za zatrzymany DR nie ma takiego samego dylematu?

Jeśli przyjeżdża na BT na TTR i z PC to i tak razem z tym pokwitowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qnick
Czy w przypadku pokwitowania z policji za zatrzymany DR nie ma takiego samego dylematu?

 

Nie, bo ma pokwitowanie w zamian za zatrzymany DR i u mnie zrobi bez problemu badanie okresowe z pokwitowania.

 

Jeśli przyjeżdża na BT na TTR i z PC to i tak razem z tym pokwitowaniem.

 

Dlaczego ma Ci pokazywać zaświadczenie z SKP skoro ma PC i TTR ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Nie, bo ma pokwitowanie w zamian za zatrzymany DR i u mnie zrobi bez problemu badanie okresowe z pokwitowania.

 

Tak samo ma pokwitowanie z zatrzymania DR przez SKP i to tez wystarczy do przeprowadzenia badania.

 

Dlaczego ma Ci pokazywać zaświadczenie z SKP skoro ma PC i TTR ?

 

No, to chyba że cie ustnie poinformuje o usterkach które były przyczyna zatrzymania DR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.