carllos Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 Witam; mam prośbę, czy ktoś robił i potrafi dobrze ustawić zbiezność na GTO quatro to jeszcze te stare lampowe z płytkami przesuwnymi ja muszę na tym robić, ale nie kapuje jak to jest z przesuwaniem tych płytek, wiem że kiedyś był do tego film instrukażowy CZY KTOS MOZE MI JAKOS POMODZ Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 A na stronie producenta PRECYZJA Bydgoszcz nic nie ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 Witam ma prosbe czy ktos robił i potrafi dobrze robic zbieznosc na GTO qatro to jescze te stary a w czym problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carllos Napisano 12 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2013 A na stronie producenta PRECYZJA Bydgoszcz nic nie ma? a nie ma nic a moga tylko przyjechac z jednej czesci polski na droga i zrobic szkolenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 carllos, z czym nie możesz sobie poradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 A no to znalazłem coś takiego może będzie przydatne: http://www.kbiem.pb.edu.pl/laboratoria/pojazdy/bialystok/stacjonarne/mibm_I_stopien/laboratorium_diagnostyki_technicznej/Lab_DT.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
carllos Napisano 12 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 12 Styczeń 2013 darkdog, Hey mam taki problem ze jak zkalibruje poustawiam maszyny i i potem trzeba ustawic ekrany zbieznosci i zaczynaja mi sie schody A jak zablokuje kierownice i robie zbieznosc i skoncze to potem jak wyjade i tak mam kierownice krzywo a raczej nie powinno tak byc A biorac pod uwage te auta co musze robic to sa { SKLADAKI } a chał bym to robi dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 A jak zablokuje kierownice i robie zbieznosc i skoncze to potem jak wyjade i tak mam kierownice krzywo a raczej nie powinno tak byc po ustawieniu zbiezności naciśnij pare razy przodem poj.i zobacz czy wartości zbieżnosci się zmienią,jeżeli tak to zrób korekte ,najważniejsze aby kierownica była prosto to równe wartości połówkowe zbieżnosci czyli,0,5' dla lewego koła i 0,5' dla prawego i będzie wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 Jeśli mogę podpowiedzieć, jeśli zbieżność przednich kół jest robiona na dwie głowice pomiarowe to trudno ustawić żeby kierownica była prosto. Ja robię na Autoboss i też jak robiłem jak wyżej opisałem było na ogół źle, a przy zastosowaniu czterech głowic jest za każdym razem ok. Dlatego myślę, że na zmianę położenia kierownicy po wyjechaniu ma geometria tylnych kół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 Dlatego myślę, że na zmianę położenia kierownicy po wyjechaniu ma geometria tylnych kół a jak tylnia oś jest nie regulowana to co wtedy [ Dodano: 12-01-2013, 17:21 ] carllos, czy o taki sprzęt Ci chodzi http://foto.onet.pl/e2o9y,46445d6gs4q4,lz9no,u.html#lz9no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 a przy zastosowaniu czterech głowic jest za każdym razem ok. Dlatego myślę' date=' że na zmianę położenia kierownicy po wyjechaniu ma geometria tylnych kół.[/quote'] Bardzo dobrze kumasz.... a jak tylnia oś jest nie regulowana to co wtedy Nie ma zadnego znaczenia ze tylna os jest nieregulowana.Komp sam przelicza parametry tylnej osi i kiera musi być prosto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 jak zablokuje kierownice i robie zbieznosc i skoncze to potem jak wyjade i tak mam kierownice krzywo a raczej nie powinno tak byc a chał bym to robi dobrze Generalnie jeśli chcesz to dobrze ustawiać to korzystaj przy ustawianiu tylko z dwóch przednich głowic a na tył używaj chorągiewek albo głowic tylnych, które będą pełniły tylko taką rolę jak chorągiewki. / ew. można je wykorzystac do ustawienia pochylenia kół tylnych ale nie do regulacji ich zbieżności / Do tego lepiej użyć przednich głowic założonych na koła tylne a na przednie kołach zakładamy wtedy chorągiewki. Jest to układ odwrócony jak przy pomiarze osi przedniej przu użyciu tylko dwóch głowic. Oczywiście trzeba wiedzieć, że przy takim założeniu głowic przednich na koła tylne zmieniają się znaki tzn. mierzony + jest w rzeczywistości minusem a minus jest plusem. Sposób sprawdzony praktycznie. Po takiej regulacji pomiar na czterogłowicowych urządzeniach elektronicznych nie wykazuje żadnych wiekszych odchyleń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 Nie wiem czy pomoże ale znalazłem coś takiego http://www.kbiem.pb.edu.pl/laboratoria/pojazdy/bialystok/stacjonarne/mibm_I_stopien/laboratorium_diagnostyki_technicznej/Lab_DT.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 12 Styczeń 2013 Share Napisano 12 Styczeń 2013 Nie ma zadnego znaczenia ze tylna os jest nieregulowana.Komp sam przelicza parametry tylnej osi i kiera musi być prosto... Oczywiś Reganku jeśli mówimy o gto quatro z kom.a ja mam taki jeszcze co wyżej jest na zdjęciu tam kom.nic nie przeliczy to przeżytek ale dobry sprzęt,dzisiaj elektronika zastępuje wszystko łącznie z nami Przyjacielu,taka jest prawda mam najnowszy sprzęt do geometrii ale to nie to samo te wrażenia,metody prób i błędów sam dobrze wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 A na stronie producenta PRECYZJA Bydgoszcz nic nie ma ? teraz już jest na stronie http://chomikuj.pl/jacdiag/SKP+(skp) instrukcja DTR - GTO Quatro Laser 2 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marbie Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Ja zawsze odpalam samochód po regulacji (lub nie odpalam gdy brak wspomagania) i kierownicą daje trochę w prawo i w lewo. Ustawiam znowu na środku i sprawdzam czy są równe parametry. Im większy luz na maglownicy lub na ślimaku!! tym trudniej wypośrodkować kierownicę. Bardzo duże znaczenie ma idealny poziom podłoża pod wszystkie koła. Jak np będą spore różnice na pochyleniach kół to tez trudno uzyskać prosto kierownicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Ja zawsze odpalam samochód po regulacji (lub nie odpalam gdy brak wspomagania) i kierownicą daje trochę w prawo i w lewo. Dokładnie robię tak samo. (Ooooooo , ktoś mi browar podprowadził). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Robię jak Marek1, ale bez zakładania chorągiewek na przednie koła i przednie głowice zakładam na tył tak jak na przód. Bez kombinacji ze znakami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Robię jak Marek1, ale bez zakładania chorągiewek na przednie koła i przednie głowice zakładam na tył tak jak na przód. Bez kombinacji ze znakami. Czyli koła tylne regulujesz do osi geometrycznej. Potem przednie koła ustawiasz do tylnych, już z chorągiewkami... To tez cwanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Im większy luz na maglownicy lub na ślimaku!! tym trudniej wypośrodkować kierownicę.Bardzo duże znaczenie ma idealny poziom podłoża pod wszystkie koła. Jak np będą spore różnice na pochyleniach kół to tez trudno uzyskać prosto kierownicę. w pełni się z Tobą zgadzam , tak to działa. Czyli koła tylne regulujesz do osi geometrycznej.Potem przednie koła ustawiasz do tylnych zawsze (jeśli tył jest regulowany ) zaczynam od tylnej osi, a potem przód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 zawsze (jeśli tył jest regulowany ) zaczynam od tylnej osi, a potem przód. Prawidłowo! Bo są tacy co nawet jeśli tył jest regulowany to ustawiają tylko koła przednie... to tez trudno uzyskać prosto kierownicę. w pełni się z Tobą zgadzam , tak to działa Z tym, to jest najtrudniej kiedy ustawiasz to w swoim samochodzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Bo są tacy co nawet jeśli tył jest regulowany to ustawiają tylko koła przednie... Jezeli tak klient sobie zyczy to czemu nie.Jednocześnie uprzedzam go ze w takim przypadku niech zapomni ze będzie miał prosto kierownicę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 15 Styczeń 2013 Share Napisano 15 Styczeń 2013 kiedyś miałem klienta, który był zaskoczony tym, że w cenie zbieżnosci ustawiałem kierownicę na wprost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zjc Napisano 15 Styczeń 2013 Share Napisano 15 Styczeń 2013 kiedyś miałem klienta, który był zaskoczony tym, że w cenie zbieżnosci ustawiałem kierownicę na wprost ale to się bardzo często zdarza, klient mówi że nie ważne żeby kierownica po regulacji była prosto, bo on w razie co ją sobie przestawi. ja mu tłumaczę, że po to reguluję, żeby nie trzeba było koła kierownicy przekładać. Marek1 napisał/a: Bo są tacy co nawet jeśli tył jest regulowany to ustawiają tylko koła przednie... Jezeli tak klient sobie zyczy to czemu nie.Jednocześnie uprzedzam go ze w takim przypadku niech zapomni ze będzie miał prosto kierownicę... Takie przypadki też się zdarzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablos Napisano 15 Styczeń 2013 Share Napisano 15 Styczeń 2013 witam. Też używam takiego sprzętu, spisuje się rewelacyjnie. Aby koła ustawić na wprost należy otworzyć tylne lustra i laser odbity ustawiamy na przedniej podziałce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.