cychu Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 witam serdecznie,panowie mam taki problem auto skoda fabia rok prod 2001 dmc poj w dr 1580kg nacisk osi 9,0KN dane na tabliczce dmc 1515kg nacisk osi 800kg akurat wypadla zmiana dr wiec wystawilem zaswiadczenie z wynikiem pozytywnym i w zaswiadczeniu podalem prawidlowe dane spisane z tabliczki znamionowej. dzis mialem klienta spowrotem na stacji ze w wydziale dane te ktore sa w dowodzie rejestracyjnym zgadzaja sie z danymi w swiadectwie homologacji. co zrobic w tej sytuacji...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 Samochód ciężarowy, czy osobowy? Były jakieś przeróbki może w tym zakresie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 akurat wypadla zmiana dr wiec wystawilem zaswiadczenie z wynikiem pozytywnym i w zaswiadczeniu podalem prawidlowe dane spisane z tabliczki znamionowej. dzis mialem klienta spowrotem na stacji ze w wydziale dane te ktore sa w dowodzie rejestracyjnym zgadzaja sie z danymi w swiadectwie homologacji. co zrobic w tej sytuacji...? W skodach z tamtych lat znane są takie przypadki. No to albo Ty odpuścisz i zostanie tak jak było albo nie odpucisz i klienta czeka wymiana tabliczki znamionowej na taką zgodną z homologacją lub .... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cychu Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2013 samochod osobowy bez zadnych przerobek,tabliczka na ucie oryginalna,slyszalem o tym ze takie przypadki sie juz zdazaly,rzekomo mozna uzyskac odpis zmian do swiadectwa homologacji.chcialbym zostac przy swoim,auto jezdzi za granice i na dodatek ciaga przyczepke a roznica jest spora bo 65kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 No to albo abo - nowy odpis z homo, albo wymiana tabliczki. Jest błąd, który stwierdziłeś i jasno z tego wynika, że błąd nie jest po stronie WK, ani SKP, tylko producenta, który wydał samochód z inną homo i TZ. Więc tylko producent może tu coś poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cychu Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2013 dokladnie uwazam ze jezeli odpis z homologacji bedzie zawieral dane takie jak w obecnej chwili pozostanie wymiana tabliczki znamionowej... bardzo dziekuje wszystim za wyrazoną opinie. zobaczymy jaki bedzie final... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 To częsty przypadek w Fabiach. W homo 1580 kg a na TZ 1515 kg. Najprościej to tabliczka do wymiany przez producenta i na jego koszt rzecz jasna. Czyli wizyta u dealera, najlepiej u tego który sprzedał to wadliwie oznakowane auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 witam serdecznie,panowie mam taki problemauto skoda fabia rok prod 2001 dmc poj w dr 1580kg nacisk osi 9,0KN dane na tabliczce dmc 1515kg nacisk osi 800kg akurat wypadla zmiana dr wiec wystawilem zaswiadczenie z wynikiem pozytywnym i w zaswiadczeniu podalem prawidlowe dane spisane z tabliczki znamionowej. dzis mialem klienta spowrotem na stacji ze w wydziale dane te ktore sa w dowodzie rejestracyjnym zgadzaja sie z danymi w swiadectwie homologacji. co zrobic w tej sytuacji...? A nie powinien być wynik badania N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cychu Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2013 wedle przepisow tak,ale jak dasz N to wydzial komunikacji nic nie chce zrobic,umownie jest ze dajemy P a oni zmieniaja ale w tym przypadku auto bylo noworejestrowane w tym wydziale i maja homologacje i nie chca zmienic. wiem ze klient udal sie do dealera i dostanie droga pocztowa odpis ze swiadectwa z tym ze nie wiadomo czy odpis bedzie zawieral dane z dr czy tabliczki znamionowej.tyle udalo mi sie dowiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 wydzial komunikacji nic nie chce zrobic,umownie jest ze dajemy P a oni zmieniaja ale w tym przypadku auto bylo noworejestrowane w tym wydziale i maja homologacje i nie chca zmienic. I słusznie bo to fabryka dała niewłaściwą tabliczkę. wiem ze klient udal sie do dealera i dostanie droga pocztowa odpis ze swiadectwa z tym ze nie wiadomo czy odpis bedzie zawieral dane z dr czy tabliczki znamionowej.tyle udalo mi sie dowiedziec. W homo ma na 99% DMC 1580. Nie potrzebny mu odpis homo tylko wymiana tabliczki. No i niezgodność danych to jest N niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 No i niezgodność danych to jest N niestety. No racja tylko, wytłumacz to tym WK które przy badaniu z wynikiem N nie zrobią nic w DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 No racja tylko, wytłumacz to tym WK które przy badaniu z wynikiem N nie zrobią nic w DR No raczej trudno, żeby wymieniali DR mając wynik N.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cychu Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2013 no i wlasnie tu jest bledne kolo,wiem ze powinien byc N.wyczytalem ze dmc bedzie 1580kg wiec zakonczy sie to wymiana tabliczki znamionowej tylko patrzec jak mnie sie teraz czepia ze dalem P. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 zakonczy sie to wymiana tabliczki znamionowej Dlatego takich klientów kieruje się od razu do dealera. WK nie ma tu nic do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cychu Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2013 zgodze sie z toba...dealer powinien nadac nowa tabliczke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 Dlatego takich klientów kieruje się od razu do dealera. WK nie ma tu nic do roboty. a skad mam wiedziec,gdzie wysłac klienta,skoro nie mam wglądu do homo,moge myśleć,że niezgodność zapisu powstała gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 No racja tylko, wytłumacz to tym WK które przy badaniu z wynikiem N nie zrobią nic w DR No raczej trudno, żeby wymieniali DR mając wynik N.... Mój WK w przypadku niegodności pomiędzy zapisami w DR i TZ (wynik "N") "zabiera" stałe TR i wydaje TTR oraz PC z wpisanymi prawidłowymi wartościami. Klient wraca do mnie, robię poprawkowe, wynik "P" i po sprawie. Miałem taki sam przypadek w FABII, po długo toczonych bojach WK ustąpił - sposób załatwienia sprawy j/w. O tym, że straciłem klienta na stałe już nie wspomnę, przecież tym beeeee byłem właśnie ja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 Mój WK w przypadku niegodności pomiędzy zapisami w DR i TZ (wynik "N") "zabiera" stałe TR i wydaje TTR oraz PC z wpisanymi prawidłowymi wartościami. Klient wraca do mnie, robię poprawkowe, wynik "P" i po sprawie. Przepraszam - jakimi prawidłowymi?? Przecież w opisanym wypadku wyszło, że błąd jest u producenta. Po co tu jakiekolwiek blachy itd.??? Po co przepychanki i boje "kto ma ustąpić"? Tu ma interweniować producent i tyle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 Przepraszam - jakimi prawidłowymi Dla mnie najważniejsza jest TZ oraz wartości, które tam występują. Jeśli jest niezgodność - wynik "N", sprawę błędów powinien wyjaśnić WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 sprawę błędów powinien wyjaśnić WK No i wyjaśnił w tym wypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bieła Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 zakonczy sie to wymiana tabliczki znamionowej Dlatego takich klientów kieruje się od razu do dealera. WK nie ma tu nic do roboty. Pracowałem u dealera skody na skp k/ Warszawy i miałem taki sam przypadek z dmc w octavii , skierowalem klienta do handlowca , a ten poradził mu aby pojechał sobie na inną stację bo ja się czepiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 Widzimy że w opisanym przypadku WK nawet z wynikiem P nie chciał nic poprawiać.Tak że nie tylko wynik badania N ma wpływ czy WK poprawi coś czy nie.Według mnie procedura powinna wyglądać tak że wystawiamy zaświadczenie z wynikiem N i na tej podstawie klient prostuje sprawę czy to w WK czy u dilera.Jeśli będzie miał nową poprawną TZ wtedy wykonujemy badanie poprawkowe (jeśli diler zdąży ja wydać w ciągu 14 dni) i wystawiamy zaświadczenie z wynikiem P (ponieważ był brak miejsca w dowodzie na wpis) klient płaci dodatkowo 20zł i dopiero udaje się do WK.Jeśli nie zdąży to niestety ponowne OBT(98zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 28 Styczeń 2013 Share Napisano 28 Styczeń 2013 Pracowałem u dealera skody na skp k/ Warszawy i miałem taki sam przypadek z dmc w octavii , skierowalem klienta do handlowca , a ten poradził mu aby pojechał sobie na inną stację bo ja się czepiam. Pracowałem u dealera Opla-Chevroleta i w pojazdach z 1999 były podobne problemy, dane na TZ nie pasują do danych w homo, czyli w efekcie w DR. Po opisaniu problemu GM Polska zawsze przesyłało TZ z prawidłowymi wartościami. Natomiast najlepiej klienta odesłać do tego handlowca który mu sprzedał auto z wadami w postaci niezgodności danych. A wcześniej zachować się proceduralnie i wystawić N za niezgodność danych. A tak generalnie, handlowiec to jednak nie zbyt wysokie stanowisko w salonie i raczej nie załatwia on jakichś bardziej skomplikowanych procedur technicznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 29 Styczeń 2013 Share Napisano 29 Styczeń 2013 sprawę błędów powinien wyjaśnić WK No i wyjaśnił w tym wypadku A powiadomił ministra, że producent, importer..... wprowadził produkt niezgodny z homologacją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 29 Styczeń 2013 Share Napisano 29 Styczeń 2013 A powiadomił ministra, że producent, importer..... wprowadził produkt niezgodny z homologacją? Jakiś przepis wprost nakazuje taką procedurę?? Gdzieś w homologacjach o tym jest?? Generalnie, gdyby WK chciał działać w 100% to powinno się zacząć od wszczęcia postępowania o uchylenie decyzji o rejestracji... No taka prawda. Auto na kołki, a właściciel na parę miechów zanim wyjaśni tą sprawę nie korzysta z auta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.