makaon Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 Witam, jak w temacie, która jest "ważniejsza" i czemu? Starostwo upiera się przy danych z DR zagranicznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 Inna MMC zespołu pojazdów w dowodzie, a inna na TZ? Na TZ nie ma MMC przyczepy. Starostwo ma rację. było na forum kilka razy. Jak znajdę to podlinkuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 Na TZ nie ma MMC przyczepy - pytenie jest o zespół pojazdów, a nie o p-pę. zapewne chodzi o dmc - a dokładniej o drugą cyfrę z TZ teoretycznie badanie powinno być N - niezgodność danych - a praktycznie jak jest niewielka odchyłka, piszę w uwagach że ustaliłem to z TZ i jest OK, ale też jedna pani z WK "udowodniła mi", że źle zrobiłem obt, dla mnie ważniejsza jest TZ bo później taka wartość widnieje w polskim DR, ale dla pani z WK....................dokumenty, jak się uprze bez homologacji i wymiany TZ...........temat się nie zakończy włochy , dania - taka niezgodność jest normą szkoda że nie napisałeś jakie starostwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 - pytenie jest o zespół pojazdów, W mordę... znowu za szybko czytałem... Dla diagnosty ważniejsze to z tabliczki, bo za granicą mogą występować specjalne uwarunkowania, np przy określonym stopniu wzniesień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 np przy określonym stopniu wzniesień. tak jest w niemczech - ale to dotyczy masy p-py, w uwagach w briefie są takowe zapiski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 włochy , dania - taka niezgodność jest normą Dokładnie, wczoraj miałem Land Rover ciężarowy z Włoch, F3 w DR wyższa od tej z TZ ponad 400kg,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 ale to dotyczy masy p-py, Co może się przekładać na masę zespołu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 Co może się przekładać na masę zespołu... DMC zestawu zostaje takie samo - może ciągnąć p-pę np. o 100kg cięższą (a lżejszy pojazd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 Napisz w adnotacjach, że zespół taki, a taki i niech sobie WK wyjaśnia rozbieżność... Nie pytaj mnie jaki wynik samego badania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 7 Luty 2013 Share Napisano 7 Luty 2013 Napisz w adnotacjach, że zespół taki, a taki i niech sobie WK wyjaśnia rozbieżność... ale po co w adnotacjach - napisał w DIPie - jak napisze w adnotacjach, że jest inny na TZ niż w DR to musi dać N. http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=12230 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Jak to rozgryźć: BMW - w dowodzie niemieckim F2 2005 kg,O1-1500 kg ale na tabliczce znamionowej F3-3595 kg jak ustalić prawidłowo F3 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 jak ustalić prawidłowo F3 . Tak jak na tabliczce... Kolego - zima jeszcze przed nami jak widać - długie zimowe wieczory zatem jeszcze obowiązują... Polecam je na zapoznanie się z obszerną tematyką forum na ten temat... Bo było to już tysiące razy - F1+O1 wcale nie musi dać F3!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Oczywiście ,wiem że O1 to wartość dopuszczalna ale nigdy wartośc dopuszczalna nie jest większa od wartości maksymalnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Owszem bywa tak. Proponuję sprawdzić w katalogu ITS. W ogóle jakie to BMW?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Wartość O1 , to MMC, a nie DMC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 BMW 520 i 2001 r ,zrozumiałe było by dla mnie kiedy było by odwrotnie że F2+O1> F3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Niestety odwrotne sytuacje też się zdarzają. Co zrobisz skoro homologacja i DR mówią twardo, że jest tak jak jest??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Wnioskuję że należy wpisać to to odczytano z natury aby nastepny diagnosta na kolejnym badaniu nie stwierdził niezgodności danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 A jak chcesz odczytać "O1" z natury?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Miałem na myśli F3 bo tylko tej wartości nie było w niemieckim DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Miałem na myśli F3 bo tylko tej wartości nie było w niemieckim DR No to jej po prostu nie wpisuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Niestety musi być wpisane bo będzie cofka z WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 ,zrozumiałe było by dla mnie kiedy było by odwrotnie że F2+O1> F3 Na przykładzie renówki - http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=1529 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 Miałem na myśli F3 bo tylko tej wartości nie było w niemieckim DR No to jej po prostu nie wpisuj. To nie jest najlepszy pomysł, skoro na tabliczce znamionowej jest podane F3, to dlaczego diagnosta miałby nie wpisać tej wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtek1k Napisano 13 Marzec 2013 Share Napisano 13 Marzec 2013 problem jest inny galaxy - starszy model na TZ 2400 dalej 4000 i w DR masa p-py 2000 i wszystko jest OK jak się nie zgadza w zagranicznym DR - a tak często bywa (dania, włochy - to norma że się nie zgadza) to trzeba pisać z TZ i tutaj czasami są zgrzyty z WK - że niezgodność danych a badanie P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.