blakop Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 niekoniecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 no właśnie niekoniecznie, bo określa masę przyczepy z hamulcem i bez, a nie określa zespołu, wiele aut jest takich i wieczna przeprawa z WK, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 Co w przypadku jeżeli producent nie określa na TZ masy zespołu ??- dla małych autek osobowych najczęściej wiąże się z brakiem możliwości ciągnięcia przyczepy, a w większych różnie. Tu i tu należałoby w papierach producenckich poszperać, albo w innych katalogach tworzonych na podstawie danych z fabryk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 niekoniecznie Masz na myśli, że się pomylił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 Masz na myśli, że się pomylił ? Niekoniecznie, częściej to świadome działanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 Mam na myśli to, że w homo i na TZ nic się niby nie podaje, ale po wielu latach taki przedstawiciel producenta jak najbardziej potrafi PISEMNIE odpowiedzieć, że dany pojazd może ciągnąć przyczepę taką a taką... itd...Nie wierzycie mi? Spytajcie SKP Poznań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 bo określa masę przyczepy z hamulcem i bez, a nie określa zespołu, wiele aut jest takich i wieczna przeprawa z WK, Jeśli diagnosta określa masy przyczepy to musi określić również zespół w DIP. Jeśli jest problem to zgodnie z prawem opinia rzeczoznawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 Nie wierzycie mi? Wierzę, bo to logiczne, skoro w tym samym modelu jeden egzemplarz ma F3 to dlaczego inny miałby nie mieć ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek.g Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 Wierzę, bo to logiczne, skoro w tym samym modelu jeden egzemplarz ma F3 to dlaczego inny miałby nie mieć ,,, Podobno ma znaczenie technologia wytwarzania nadwozia w zależności od fabryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fly Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 bo określa masę przyczepy z hamulcem i bez, a nie określa zespołu, wiele aut jest takich i wieczna przeprawa z WK, Jeśli diagnosta określa masy przyczepy to musi określić również zespół w DIP. Jeśli jest problem to zgodnie z prawem opinia rzeczoznawcy. nie diagnosta, tylko producent, a tak na marginesie, często korzystasz z tego prawa i odsyłasz klientów do rzeczoznawcy ?? wracają potem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 14 Sierpień 2014 Share Napisano 14 Sierpień 2014 a tak na marginesie, często korzystasz z tego prawa i odsyłasz klientów do rzeczoznawcy ?? Nie jestem diagnostą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.