duchu Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 takie pytanie :jaki może być max zwis tylny skrzyni ładunkowej w samochodzie ciężarowym? Pytanie w związku z wymianą zabudowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 Tu był poruszany temat http://forum.norcom.pl/viewtopic.php?t=11808&highlight=zwis+tylny&sid=43640f2026d037a8ce68296b134e9d4e [ Dodano: 05-03-2013, 09:15 ] Do poczytania na ten temat znalazłem coś takiego http://www.manted.de/manted/aufbaurichtlinien/_pdf/tgs_tgx_pl.pdf Może będzie pomocne w tym temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 jaki może być max zwis tylny skrzyni ładunkowej w samochodzie ciężarowym? Pytanie w związku z wymianą zabudowy. Zależy od producenta pojazdu zazwyczaj jest to max. 60-65 % rozstawu osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 60% to max zdrowego rozsądku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arton Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 czytałem gdzieś ze nie powinien przekraczać 2/3 rozstawu osi a środek ciężkosci zabudowy powinien znajdowac się w zakresie rozstawu osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 Przy 60% środek zabudowy najczęściej jest dokładnie na osi tylnej. 65% to środek już za tylną osią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mildura Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 Przy 60% środek zabudowy najczęściej jest dokładnie na osi tylnej. 65% to środek już za tylną osią. Niekoniecznie tak jest, wystarczy ciężkie ustrojstwo na przodzie, typu zestaw pomp i zaworów w cysternie specjalistycznej.. Z punktu widzenia homologacji tylko i wyłącznie wspomniane zachodzenie przy promieniu 12,5 metra i zdolność poruszania się w okręgach r=5,3m i 12,5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 65% to środek już za tylną osią. Nie pamiętam dokładnie, ale któryś producent dopuszczał 65 % kiedyś to ćwiczyłem jak miałem robić zmiany konstrukcyjne z ciągnika siodłowego na wywrotkę ale nie wyszło bo zwis tylny był większy no ale jak nie jak to ktoś inny i jeździ to ustrojstwo bo widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 Rozporządzenie Komisji (UE) nr 1230/2012 z dnia 12 grudnia 2012 r. w sprawie wykonania rozporządzenia (WE) nr 661/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady w odniesieniu do wymagań w zakresie homologacji typu dotyczących mas i wymiarów pojazdów silnikowych oraz zmieniające dyrektywę 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady Tekst mający znaczenie dla EOG; Daty dokumentu: 12/12/2012, wejścia w życie: 01/11/2012; Wdrożenie Patrz Art. wejścia w życie: 10/01/2013; Wejście w życie Data publikacji + 20 Patrz Art. 9 ZAŁĄCZNIK I, WYMAGANIA TECHNICZNE CZĘŚĆ A, Pojazdy kategorii M1 i N1: 3.3. Producent musi określić w instrukcji obsługi technicznie dopuszczalną maksymalną masę w punkcie sprzęgu, miejsca mocowania sprzęgu na pojeździe ciągnącym oraz maksymalny dopuszczalny zwis tylny punktu sprzęgu. [ Dodano: 05-03-2013, 21:54 ] O kurczaki chyba coś mi się zwisy pomyliły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 Niekoniecznie tak jest, wystarczy ciężkie ustrojstwo na przodzie, typu zestaw pomp i zaworów w cysternie specjalistycznej. No tak - wtedy tak. Ale mówię powiedzmy o zwykłym kontenerze czy skrzyni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 5 Marzec 2013 Share Napisano 5 Marzec 2013 takie pytanie :jaki może być max zwis tylny skrzyni ładunkowej w samochodzie ciężarowym? Pytanie w związku z wymianą zabudowy. zadanie do obliczenia dla rzeczoznawcy : wypadkowa położenia środka ciężkości pojazdu pustego oraz obciążonego max ładunkiem , naciski osi itp ... np http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=34059#34059 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.