Grzegorz Łódź Napisano 27 Lipiec 2016 Share Napisano 27 Lipiec 2016 Po co w dowodzie rejestracyjnym jest pozycja F.3 (masa zespołu) jak jest podana wartość O.1 i O.2? Po to aby użytkownik pojazdu wiedział ile może obciążyć pojazd i przyczepę aby razem nie przekroczyć F3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 27 Lipiec 2016 Share Napisano 27 Lipiec 2016 Slawek78 - wytłumacz mi o co Ci chodzi? W różnych tematach pytasz o to samo, ludzie się troją, żeby łopatologicznie Ci to przyswoić, ale Ty i tak nie słuchasz i nawet nie starasz się zrozumieć.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Może na przykładzie. Opel Corsa. F.1/F.2 = 1640kg. F.3 = 2590kg. O.1 = 1000kg. O.2 = 500kg. Pytanie: czy kierowca może obciążyć pojazd do F.1/F.2 i ciągnąć przyczepę o masie wskazanej w O.1? Co wychodzi z dodania F.1 i O.1? Ile wynosi F.3? Małe autko, więc różnice niewielkie, ale są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek78 Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Wystarczyło mi zwrócić uwagę, że pojazd przyczepa nie mają obowiązku być obciążone przez kierującego do wartości max i dlatego są różne dane F.x i O.x. Nie jeżdżę z przyczepami więc nie zastanawiałem sie w ten sposób nad tym, ale lepiej było odpowiadać na własne pytania a jak próbuję dociec to lepiej było naskoczyć że po stokroć pytam. Więc chyba nie będę bo widzę że coś sę rodzi nie jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Więc chyba nie będę bo widzę że coś sę rodzi nie jak trzeba. I to jest właśnie podziękowanie Kolegom za pomoc Weź się Kolego ogarnij i nie zachowuj się jak przedszkolak. Najlepiej pogniewać się,a nie przyznać się do "braków wiedzy podstawowej". Trzeba uwagi przyjąć i wyciągnąć wnioski.Czyli czytanie,nauka i pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Więc chyba nie będę bo widzę że coś sę rodzi nie jak trzeba. Jak zwykle należy zacząć od siebie. 10 diagnostów już odpowiadało na twoje pytania. Żadnemu do tej pory nie podziewałeś. Zachowujesz się tak jak byśmy musieli ci pomagać. Powinieneś pójść na kurs jeszcze raz do innej firmy a od tamtej zażądać zwrotu pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Wystarczyło mi zwrócić uwagę, że pojazd przyczepa nie mają obowiązku być obciążone przez kierującego do wartości max i dlatego są różne dane F.x i O.x. To zacznij czytać ze zrozumieniem, bo @markes30 już 2 dni temu Ci pisał w wątku o TZ: To kierowca decyduje ile włoży do pojazdu i ile włoży na przyczepę. Ma ładować tak by nie przekroczyć F3. Dlatego proponuję: Weź się Kolego ogarnij i nie zachowuj się jak przedszkolak. + Powinieneś pójść na kurs jeszcze raz do innej firmy a od tamtej zażądać zwrotu pieniędzy. Tylko proponuję iść na taki kurs z czystą głową, a nie nastawieniem "mnie od zawsze uczyli inaczej" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek78 Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Ludzie no jie moge, aż nie wierze że to piszecie. Zwróć uwage że nie pisalem tego w tzw złości. Chcialem wytlumaczyc dlaczego pytam o to samo co mi zarzucono. Co hys zrobił jakbys pytał o jajka w sklepie a sprzedawca mówi ze nie ma maki. Pytasz dalel chyba, czy nie i obrazasz sie. Ja pytam dalej. A pisalem ze nie bede sie odzywac bo po fo was wkurzac. Jak ktos ma sobie cisnienie przeze mnie podnosić to wole sie odsunąć. Chciałem dobrze wyszło gówn...o mam trochę sryty charakter bo dopytuje tak dlugo az zrozumie. Szkoda że tak wyszlo bo zależało mi na Was , ale czasu juznie cofne bo z chęcią bym to zrobił jakbum znał skutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Wiesz co? Muszę się z Tobą zgodzić co do Twojej samooceny: mam trochę sryty charakter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek78 Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Wiemwal ze z tym raz lepiej raz gorzej. Tym razem gorzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Chciałem dobrze wyszło gówn...o Ej Kolego nie łam się.Głowa do góry.Weż się w garść i do pracy W tym zawodzie nie wolno być "miętkim" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek78 Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Bardziej nie lubie ogólnie w zyciu takich sytuacji jaka sie pojawiła. Po prostu źle sie czuje w takich okolicznościach. Ale to chyba nikt nie lubi napiętych sytuacji. Ale trzba sie wziąć do samodzielnej pracy i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 28 Lipiec 2016 Share Napisano 28 Lipiec 2016 Jak już Ci wyżej zapodano, klepnę to samo "nie łam się". Wszystkiego nie ogarniesz i tak, chociaż życzę Ci jak najlepiej. Na to potrzeba mniej lub więcej praktyki jeszcze. A jak zaczniesz ogarniać, no to potem za zmianami przepisów trza nadążać, a to już nie jest takie przyjemne i łatwe jak szkolenie i egzamin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 29 Lipiec 2016 Share Napisano 29 Lipiec 2016 mam trochę sryty charakter Jak większość z nas... bo kto normalny chciałby być diagnostą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 29 Lipiec 2016 Share Napisano 29 Lipiec 2016 kto normalny chciałby być diagnostą... Żeby nie było zbyt łatwo to jeszcze jeden przykład, tym razem to Colt. F.1/F.2 = 1430kg. F.3 = 2240kg. O.1 = 750kg. Ile może wynieść F.1 przy ciągnięciu przyczepy o masie 750kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 29 Lipiec 2016 Share Napisano 29 Lipiec 2016 Najlepiej będzie jak na forum odnajdziesz odpowiedź Ministerstwa i ITS dotyczącą Renault Thalia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 29 Lipiec 2016 Share Napisano 29 Lipiec 2016 Ile może wynieść F.1 przy ciągnięciu przyczepy o masie 750kg. jaka masa własna plus masa kierowcy i może wyjdzie.......dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekmuza Napisano 31 Lipiec 2016 Share Napisano 31 Lipiec 2016 Dasz rade, mnie tez straszyli a zdałem za pierwszym razem teorię i praktykę .Jak coś to podzielę się refleksją po egzaminową wal na 602 64 00 84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Przeglądając temat zainteresowało mnie pytanie odnośnie: "Zatrzymany dowód rejestracyjny przez policję. Niesprawna instalacja gazowa." Jak postąpić w takim przypadku? Jeżeli jest to badanie powypadkowe to wiadomo ale jeżeli jest to tylko badanie dodatkowe? Jest w ogóle taka opcja? Sprawdzamy tylko instalację gazową i pobieramy 20 zł? Jaki musi być protokół TDT z jaką datą? Po zatrzymaniu dowodu rejestracyjnego przez policję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Przede wszystkim dokładnie czytamy pokwitowanie i upewniamy się za co dokładnie został zatrzymany DR. Następnie wykonujemy określone BT. Nie ma sytuacji, że diagnosta ma się domyślać jaki rodzaj badania jest do wykonania lub prewencyjnie strzelę OBT + GAZ i może jeszcze jakiś hak z ustaleniem danych zarzucę żeby był komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Czyli mamy zabrany dowód za usterkę, niesprawną instalację. Sprawdzam instalację i pobieram 20 zł. Ale podczas identyfikacji zbiornika musi być protokół po zatrzymaniu dowodu? Klient musi w takim przypadku jechać do TDT czy wystarczy że wcześniejszy jest aktualny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Ale podczas identyfikacji zbiornika musi być protokół Za każdym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 W tym przypadku, w przypadku usterki związanej z LPG wystarczy przedstawić decyzję i protokół dawny aktualny. W przypadku kolizji/wypadku należy przedstawić decyzję i protokół z datą po zdarzeniu drogowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Dziękuje za odpowiedź i jeszcze jedno nurtujące mnie pytanie: Jaka jest średnica otworu wylotowego z obudowy zaworów? W tym pytaniu chodzi o średnicę otworów wentylacyjnych? Według warunków technicznych otwory wentylacyjne musza mieć przekrój 4,5 cm2 czyli muszą mieć średnicę minimum 1,2 cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 20 Październik 2016 Share Napisano 20 Październik 2016 Ja wiem. Otwory wentylacyjne w zależności od obudowy to takie kominki, rurki, tutki o średnicy od 2 do 4 cm gdzieś tak mnie więcej. Trzeba coś w Google kliknąć: obudowa wielozaworu lub coś podobnego: wentylacja, kominki, wentylacyjne LPG. Pewnie coś poglądowego wyświetli się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.