Grzegorz Łódź Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Jaka jest średnica otworu wylotowego z obudowy zaworów? W tym pytaniu chodzi o średnicę otworów wentylacyjnych? Według warunków technicznych otwory wentylacyjne musza mieć przekrój 4,5 cm2 czyli muszą mieć średnicę minimum 1,2 cm? To już matematyka... (są trzy kropki na prośbę jednego z Kolegów ) Przekrój to nic innego jak pole powierzchni= (pi) r do kwadratu r-jest to promień . Średnica to D równa 2 razy r Wychodzi 2,4 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 W sumie racja nie pomnożyłem razy dwa żeby zrobić średnice z promienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz7871 Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Dużo danych np jak analiza spalin jest jako ściąga na ścianie lub analizatorze. A pytania typu różnica instalacji CNG a LPG szczegółowa wątpię, że wystąpi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Czyli mamy zabrany dowód za usterkę, niesprawną instalację. Sprawdzam instalację i pobieram 20 zł. Ale podczas identyfikacji zbiornika musi być protokół po zatrzymaniu dowodu? Klient musi w takim przypadku jechać do TDT czy wystarczy że wcześniejszy jest aktualny? Jeżeli elektryczną to po cóż Ci decyzja na zbiornik??? Koledzy, ten zawód wymaga precyzji. Aby otrzymać konkretną odpowiedź musicie pytać o konkretne rzeczy. Tak jak wspominałem wcześniej, czytać dokładnie o co chodzi w pytaniu? Wówczas nie będzie niedomówień i zdany egzamin. Natomiast jak musimy domyślać się o co idzie autorowi pytania, to odpowiedzi idą wielotorowo i "młodzi" później tych kilka wątków wpakowują do prostego pytania i zdziwieni, że tyle napisali, "starzy wyjadacze" tyle powiedzieli i okazuje się, że egzamin w plecy. [ Dodano: 21-10-2016, 11:54 ] Czyli mamy zabrany dowód za usterkę, niesprawną instalację. Sprawdzam instalację i pobieram 20 zł. Ale podczas identyfikacji zbiornika musi być protokół po zatrzymaniu dowodu? Klient musi w takim przypadku jechać do TDT czy wystarczy że wcześniejszy jest aktualny? Jeżeli elektryczną to po cóż Ci decyzja na zbiornik??? Koledzy, ten zawód wymaga precyzji. Aby otrzymać konkretną odpowiedź musicie pytać o konkretne rzeczy. Tak jak wspominałem wcześniej, czytać dokładnie o co chodzi w pytaniu? Wówczas nie będzie niedomówień i zdany egzamin. Natomiast jak musimy domyślać się o co idzie autorowi pytania, to odpowiedzi idą wielotorowo i "młodzi" później tych kilka wątków wpakowują do prostego pytania i zdziwieni, że tyle napisali, bo "starzy wyjadacze" tyle powiedzieli i okazuje się, że egzamin w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 adam1501, proszę Cię, co za herezyje wypisujesz. Każde badanie, każde może być przeprowadzone wyłącznie po przedstawieniu dokumentu stwierdzającego sprawność urządzenia dozorowego. W innym wypadku nie można BT przeprowadzić. Mam nadzieję, że to co napisałeś to tylko skrót myślowy i chciałeś napisać coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Mam nadzieję, że to co napisałeś to tylko skrót myślowy i chciałeś napisać coś innego. Ja myślę że Kolega adam1501, chce w ten sposób zmusić do myślenia Pisząc "po co Ci decyzja ..." pewnie miał na myśli tą "po doraźnym" badaniu zbiornika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Ja tam nie wiem o co Koledze adam1501 się rozchodzi, ale zapewne wie, że sprawa rozbija się o instalację LPG, a nie żadną elektryczna, co nie. Cos mi się zdaje, że jako pierwszy udzielił odpowiedzi na poniższy tekst: Przeglądając temat zainteresowało mnie pytanie odnośnie:"Zatrzymany dowód rejestracyjny przez policję. Niesprawna instalacja gazowa." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 21 Październik 2016 Share Napisano 21 Październik 2016 Ja myślę że Kolega adam1501, chce w ten sposób zmusić do myślenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 23 Październik 2016 Share Napisano 23 Październik 2016 Przekrój to nic innego jak pole powierzchni= (pi) r do kwadratu r-jest to promień . Średnica to D równa 2 razy r Wychodzi 2,4 cm. Niby tak, ale zwykle wewnątrz przewodów przewietrzających są prowadzone przewody doprowadzające i odprowadzające gaz ze zbiornika, które tez maja jakiś przekrój, który należało by uwzględnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 30 Październik 2016 Share Napisano 30 Październik 2016 Mam pytania odnośnie autobusów, między innymi czy autobus szkolny może być również autobusem tempo 100? Wydaje mi się że nie ale nigdzie nie mogę tego potwierdzić. Oraz pytanie odnośnie pasów i siedzeń w autobusie tempo 100. Musza być one homologowane według regulaminów EKG ONZ, i tutaj pytanie gdzie można znaleźć symbol homologacji aby to potwierdzić? W regulaminie pisze że powinien on się znajdować na tabliczce znamionowej pojazdu albo w jej pobliżu... czyli szukam tabliczki znamionowej pojazdu i tyle? Gdzieś czytałem że znak homologacyjny odnośnie pasów może znajdować się na metce pasów? Czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prospector Napisano 30 Październik 2016 Share Napisano 30 Październik 2016 czy autobus szkolny może być również autobusem tempo 100? Pomyśl, a odpowiedź uzyskasz Rozdział 5 Warunki dodatkowe dla autobusu Rozdział 6 Warunki dodatkowe dla autobusu o dopuszczalnej prędkości do 100 km/h Musza być one homologowane Homologowane ma być to co czytamy w regulaminach z warunków technicznych dla 100. Regulamin nr 17 (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do siedzeń, ich mocowań i zagłówków. Regulamin nr 14 (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do kotwiczeń pasów bezpieczeństwa, systemów kotwiczeń ISOFIX, kotwiczeń górnego paska mocującego ISOFIX i miejsc siedzących i-Size. Regulamin nr 80 (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji siedzeń dużych pojazdów pasażerskich oraz tych pojazdów w zakresie wytrzymałości siedzeń i ich mocowań. O oznakowaniu, nie homologacji, pasów czytamy: "pasy bezpieczeństwa lub siedzenie muszą być w sposób trwały oznaczone w celu określenia położenia skutecznego górnego kotwiczenia pasa." Zaś homologacja pasów, występuje w reg. nr 16. Regulamin nr 16 (EKG ONZ) – Jednolite przepisy dotyczące homologacji: I. pasów bezpieczeństwa, (...) II. pojazdów wyposażonych w pasy bezpieczeństwa, (...) Mam nadzieję, że coś naświetliłem. Choć wiem, że lepsiejsi ode mnie są, być może wyjśnią inaczej, lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logen Napisano 31 Październik 2016 Share Napisano 31 Październik 2016 Myśląc logicznie nie wyobrażam sobie żeby autobus szkolny woził dzieciaki po autostradzie z gazem wciśniętym do dechy, ale które dokładnie warunki dodatkowe się wykluczają? Drzwi i oznakowanie to raczej nie jest problem. W autobusie tempo 100 nie ma nic o miejscach dla osoby niepełnosprawnej, nie wiem jak jest dokładnie z miejscami składanymi i bokiem do kierunku jazdy w autobusie tempo 100. Które warunki dodatkowe się wykluczają? Jeżeli chodzi o homologację to wiem które elementy mają być homologowane, chodzi mi bardziej jak to sprawdzić? Gdzie szukać oznakowania homologacyjnego? W wymienionych Regulaminach, w każdym z osobna pisze to samo... W widocznym miejscu, czytelny i nieusuwalny, oraz że znak ma zostać umieszczony na tabliczce znamionowej pojazdu lub w jej pobliżu. Ewentualnie na wniosku z homologacji jest pozycja umiejscowienie i charakter oznakowania. Czyli jak mam postąpić w sytuacji kiedy mam sprawdzić czy pasy i siedzenia są homologowane według odpowiedniego regulaminu? Mam szukać znaczków homologacyjnych przy tabliczce znamionowej autobusu? Czy mam wymagać zaświadczenia z homologacji i tam odczytać gdzie powinien znajdować się dany symbol homologacji? Czy w jeszcze jakiś inny sposób? [ Dodano: 31-10-2016, 21:07 ] Jeszcze kilka nurtujących mnie pytań które znalazłem w tym temacie i nie jestem do końca pewny odpowiedzi . Jak sprawdzić czy nośność opony jest odpowiednia? Wiadomo indeks nośności mamy na oponie a maksymalne obciążenie osi podane na tabliczce znamionowej. Czyli chcąc obliczyć po prostu sprawdzam na tabliczce znamionowej jaki jest maksymalny nacisk na daną oś, następnie dzielę to przez ilość opon na osi i sprawdzam czy indeks odpowiada tej wartości? Na stację przyjeżdża autobus sprowadzany z zagranicy, jakie dokumenty żądasz, jakie wykonujesz czynności, jakich informacji potrzebujesz do DIPu, jakie wystawiasz dokumenty? Żądam zagranicznego dowodu rejestracyjnego, wykonuję pierwsze badanie pojazdu przed rejestracją, wystawiam zaświadczenie z przeprowadzonego badania oraz dokument identyfikacyjny pojazdu. Jakie informacje potrzebuje do DIPu? Informacje o numerze VIN oraz tabliczce znamionowej, zarówno ich wartości jak i lokalizacje, rozmiar ogumienia, kolor pojazdu oraz przebieg wyrażony w kilometrach. Co jeszcze? Na stację przyjeżdża autobus któremu 12 dni wcześniej wystawiłeś negatywa za opony, dziś pojazd jest sprawny. Jakie dokumenty wystawiasz, jaki termin następnego badania i jaka informacja w uwagach? Wystawiam zaświadczenie z przeprowadzonego badania, data za 6 miesięcy licząc od negatywa, co wpisuję w uwagach? Że usterki zostały naprawione czy coś innego? Do jakich usterek zaliczysz zapocenie przy maglownicy? 2.1.1. Wyciek - usterka drobna lub istotna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.