Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Diagnose

Mercedes Sprinter ciągnik siodłowy

Polecane posty

Diagnose

Witam szanowne grono.Czy ktoś spotkał się z Mercedesem Sprinterem przerobionym na ciągnik siodłowy.Miałem dzisiaj klienta który przerobił Sprintera na ciągnik siodłowy.Mało tego zmienił liczbę miejsc z 3 na 6, tył kabiny nie była blacha tylko szyba.Mocowanie foteli na ramie bo podłogi brak choć zapewnia ze będzie podłoga ale to szczegół.Wyciąga mi dowód podobnego sprintera DMC 3500 kg masa zestawu pojazd przyczepa 12000 kg.Oczywiście opinia od "tego" samego rzeczoznawcy co ostatnim razem robił pojazd specjalny mobilna reklama w zakładce samy.Różne już widziałem kwiatki ale to, to mistrzostwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100

Diagnose - po przeczytaniu Twojego postu zastanawiałem się z którego zakątka kraju pochodzisz - sprawdzam "Skąd - W nim ta moc..." i wszystko jasne, że takie kwiatki masz.

Tak na poważnie to nie spotkałem się z taki pojazdem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diagnose

Biker jestem z Wrocławia to nie żadna tajemnica.Ale coś ostatnio mam szczęście do dziwnych pojazdów.A na dokładkę kolejny klient, który w garbusie z 70 roku zdemontował silnik i zamontował elektryczny.Nie miałem jeszcze auta z taką zmianą, o opinię rzeczoznawcy nawet już nie pytam bo po dwóch ostatnich stwierdziłem że to bez sensu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diagnose

Tak znajduje się na tej liście.Rozłożył mnie faktem że w Sprinterze o DMC 3500 kg wpisał masę przyczepy 8400kg bo klient akurat taką posiadał więc mu taką wpisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
timo

Sprinter siodłowy sam w sobie nie jest niczym niezwykłym, podobnie jak np. VW LT, Iveco Daily, Renault Mascot - na zachodzie to bardzo popularne zestawy "podmytowe" (DMC 7,49 t). U nas temat mało popularny, ale u nich jeździ tego multum. Więc zgodnie z Twoim opisem czepiać się można liczby miejsc czy DMC przyczepy, ale sama przeróbka Sprintera na siodłowca mnie nie dziwi.

 

Mercedes_Sprinter_K%C3%BChlsattel_1.jpg

 

pic_009.jpg

 

waechst-noch-so-richtig-ernst-49816.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adams

Witam,

 

W takim przypadku od czego jest uzależnione dmc zestawu? I jak nie dać zrobić sie w bambuko, na co zwracać uwagę przy zakupie takiego rodzaju pojazdu, ciągnik siodłowy dmc 3490kg + naczepa hamowana pneumatycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marek1
Witam,

 

W takim przypadku od czego jest uzależnione dmc zestawu?

Od tego co jest wpisane w poz F3 w DR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adams

Pozycja F3 jest pusta, ale w Adnotacji urzędowej jest wpisane "F3 6000kg"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
biker100
Pozycja F3 jest pusta, ale w Adnotacji urzędowej jest wpisane "F3 6000kg"
czyli ktoś na podstawie obowiązujących przepisów ustalił (mam nadzieję), a urząd wpisał w adnotacjach urzędowych ponieważ w druku nie została umieszczona wartość w pozycji tabeli F.3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Moim zdaniem DMC zespołu zostaje takie jak było dla samochodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adams
Moim zdaniem DMC zespołu zostaje takie jak było dla samochodu

 

A w przypadku tzw. dużych ciągników siodłowych?

 

F3 - całkowita masa z ładunkiem całego zespołu dopuszczalna w ruchu w kraju członkowskim, w którym został zarejestrowany kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek

F3 uważam powinna pozostać taka jaką ustalił producent dla tego Sprintera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop
A w przypadku tzw. dużych ciągników siodłowych?

 

Też zostaje taka jaką ustalił producent.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.