Skocz do zawartości

z czego zwolniony jest zabytek ?


DARIO64

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem przeciwnikiem pojazdów zabytkowych i ich bytności na drogach. Jestem pewien podziwu dla ludzi, którzy mają kasę i samozaparcie aby ocalać technikę. Tylko nie ma mojego przyzwolenia dla pojazdów, które nie były stworzone do przebywania na drogach publicznych, a usilnie chce się je tam wprowadzić, tak jak to zrobiono z Quadami. Pojazdy, których konstrukcja zagraża bytności na drodze (wspominany Skot) nie powinny się po nich poruszać i powinny być transportowane na lawetach. TIR jest pojazdem przystosowanym do poruszania się po drogach i takie jest jego przeznaczenie, więc nie dziwi mnie jego tam obecność (choć użytkowanie tych pojazdów przez co niektórych kierowców ma wiele do życzenia). Dlatego uważam, że nie wszystko co jest zabytkiem powinno (bądź może) się poruszać po drogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

  • DARIO64

    16

  • Grzegorz Łódź

    10

  • motonita

    10

  • biker100

    6

sednia predkosc okolo 23 km/h;p

Skot:

na szosie - 95 km/h

http://pl.wikipedia.org/wiki/SKOT

Przy szybkach podobnych do tych z maski spawalniczej .

 

nie rozumiesz o co mi chodzi.... ale tak to w jest... jak ktos ma inny poglad to zle... gazobeton... moja skoda Vmax 120.... porsze z lat 60 200km/h... a jednak to zabytki..... wszystko zalezy co ma człowiek w głowie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiesz o co mi chodzi

Rozumiem doskonale

wszystko zalezy co ma człowiek w głowie

Mam podstawy żeby się domyślać co miał klient w głowie.

W pełni popieram to co napisał adam1501.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skot nigdy nie był dopuszczany do ruchu CYWILNEGO
Błażeju wielokrotnie TO SKOT były prowadzone drogami publicznymi chociażby z Krosna Odrz. do WZŁ w Czernicy Wroc. celem naprawy, remontu (oczywiście sprzętu łączności zamontowanego w transporterze), dla celów podniesienia bezpieczeństwa w czasie przemieszczenia pilotowany był samochodem osob-teren. Kontrolowany taki "zestawik" był i było ok. :cool: Nie wspomnę już jak przemieszczają się po drogach publicznych TO ROSOMAK :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błażeju wielokrotnie TO SKOT były prowadzone drogami publicznymi chociażby z Krosna Odrz. do WZŁ w Czernicy Wroc. celem naprawy, remontu

biker100, przyznasz chyba, że przejazd kolumny wojskowej to zupełnie co innego niż dopuszczenie pojazdu do ruchu.

Skot nigdy nie był dopuszczany do ruchu CYWILNEGO

Tego należy się trzymać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuję w takim miejscu, że codziennie takie pojazdy mam okazję widzieć, ale jak powtarzam - są to pojazdy najogólniej wojskowe i jak wiecie warunki techniczne ich NIE DOTYCZĄ, natomiast w użyciu cywilnym takich pojazdów nie kojarzę i tyle. To jest dla mnie wyznacznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisałem o kolumnie pojazdów tylko o max liczbie pojazdów 3
dla celów podniesienia bezpieczeństwa w czasie przemieszczenia pilotowany był samochodem osob-teren. Kontrolowany taki "zestawik" był i było ok.

Czyli jednak nie był to zwykły przejazd a skoro to nie kolumna wojskowa to zapewne był to przejazd na idywidualne zezwolenie (z tąd obecnośc pilotów), czyli analogiczna sytuacja jak w transporcie gabarytów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zapewne był to przejazd na idywidualne zezwolenie (z tąd obecnośc pilotów), czyli analogiczna sytuacja jak w transporcie gabarytów.
Danielu to były zamierzchłe czasy nikt nie myślał o pilotach, był to zwyczajny GAZ69 lub UAZ469B, dla wyjaśnienia jestem przeciwny poruszaniu się po drogach publicznych TO. W normalnym, cywilizowanym kraju do tego celu używa się zestawów niskopodwoziowych.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popieram Adasia , sam się boję na łukach , gdy wyprzedzam lub mijam TIR-y z kompletem lusterek I,II,III,IV,V,VI klasy.

A zwolenników pojazdów typu SKOT zapytałbym czy są w stanie przejechać rękaw jak na egzaminie dla TIR-a , nie jestem złośliwy bo jestem po wojskach pancernych i nie będę ustawiał na linii "szpileczek" bo nie dałby rady dopompować kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem złośliwy bo jestem po wojskach pancernych i nie będę ustawiał na linii "szpileczek" bo nie dałby rady dopompować kół.
SKOT ma bardzo wydajny system CPK - tak gwoli informacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może w ramach WIOSNY 2014 pojedziemy na jeden ze zlotów wojskowego sprzętu i sprawdzimy pole widzenia. Piwa by mnie była szkoda na "rękawie" postawić najwyżej jako zakład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.