marbie Napisano 23 Grudzień 2013 Share Napisano 23 Grudzień 2013 Marek1, zarzucasz Mi, że sprawdzam szarpiąc z zamkniętymi oczami i związanymi rękoma? Szarpak wyklucza kontrolę organoleptyczną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 23 Grudzień 2013 Share Napisano 23 Grudzień 2013 Najlepsze szarpaki to stare pneumatyczne z Unimetalu A ja słyszałem że większego badziewia nie ma ,nawet było tu na forum . Pracuję 16 lat na hydraulicznych i nie narzekam , i nie w sprzęcie jest filozofia tylko w umiejętnościach i wiedzy obsługującego. Jak larum to wiedzą do kogo jechać na sprawdzenie luzów i nie ważne że 60km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Regan55 Napisano 23 Grudzień 2013 Share Napisano 23 Grudzień 2013 i nie w sprzęcie jest filozofia tylko w umiejętnościach i wiedzy obsługującego. Wszysto i na temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wadi Napisano 31 Grudzień 2013 Share Napisano 31 Grudzień 2013 Mam na OSKP szarpak hydrauliczny ,o lepszych nie słyszałem ,ale wiem ,że w pojazdach gdzie na sworzeń kulisty wahacza wywierany jest stały nacisk bez odciążenia koła nie mozna wiarygodnie sprawdzić,np mercedes sprinter,w124,honda civic ,acord,vw passat-a4(alu) itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 1 Styczeń 2014 Share Napisano 1 Styczeń 2014 Mam na OSKP szarpak hydrauliczny ,o lepszych nie słyszałem ,ale wiem ,że w pojazdach gdzie na sworzeń kulisty wahacza wywierany jest stały nacisk bez odciążenia koła nie mozna wiarygodnie sprawdzić,np mercedes sprinter,w124,honda civic ,acord,vw passat-a4(alu) itd. Dlatego łatwiej czasem pomóc klientowi, który ma kiepskie radio i słyszy zawieszenie,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.