grzeniu_26 Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 [ Dodano: 15-02-2014, 16:42 ] - oraz badanie dodatkowe w zakresie spełnienia dodatkowych warunków technicznych dla pojazdu wyposazonego i przystosowanego do przewozu materiałów niebezpiecznych. w zakresie pkt 1 działu I zał. 1 oraz pkt 6 działu ! zał 4. do rozporządzenia 155 w sprawie.............itd. Zatem myślę, że ta cześć opisówki nie powinna mieć miejsca przy tym pytaniu. Jeżeli jest inaczej prosiłbym wyprostowanie mojego myślenia na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro765 Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 Nie wiem, może źle to pojąłem ale czy przy badaniu powypadkowym sprawdzamy warunki dla ADR? Może dlatego nie zaliczyłem tej opisówki bo zrobiłem oprócz powypadkowego to jeszcze ADR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzeniu_26 Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 Ja ADR nie pisałem i też nie zaliczyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukiwrc Napisano 16 Luty 2014 Autor Share Napisano 16 Luty 2014 Koledzy a czy ktoś może pomurz z opracowaniem opisówki lub ma podobną z 13,02,2014 z godziny 13 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 Koledzy a czy ktoś może pomurz z opracowaniem opisówki lub ma podobną z 13,02,2014 z godziny 13 30 Podaj dokładną treść tej "opisówki" to postaramy się pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro765 Napisano 16 Luty 2014 Share Napisano 16 Luty 2014 Ja ADR nie pisałem i też nie zaliczyłem Ciekawe według jakie klucza była oceniana ta opisówka . Czy ktoś się może wybiera do TDT-u zrobić wgląd do swoich wypocin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 Czy ktoś się może wybiera do TDT-u zrobić wgląd do swoich wypocin? Daruj sobie. Szkoda czasu. Wiem to z autopsji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macki Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 oj raczej proponuję zacząć się uczyć bo wiedza ta będzie weryfikowana codziennie przez życie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukiwrc Napisano 17 Luty 2014 Autor Share Napisano 17 Luty 2014 Przepraszam za popełniony błąd . dzięki za wyłapanie.Budowa, zasada działania układu hamulcowego pneumatycznego w pojeździe EXIII (ADR) z zamontowanym układem przeciwpoślizgowym ABS. Jakie są kryteria oceny tego układu hamulcowego. Pierwsza rejstracja pojazdu to 2.01.2010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klycior Napisano 17 Luty 2014 Share Napisano 17 Luty 2014 Lukiwrc, o układach pneumatycznych sporo dobrych informacji znajdziesz pod tym linkiem: http://www.malewicz.po.opole.pl/instrukcja_ps_ham_pn.pdf ABS to masz kompletność układu, poprawność montażu, uszkodzenia oraz kontrolka na liczniku. Kryteria oceny - otwórz sobie tabelę usterek i możesz się zapoznać dokładnie co może być a co też nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukiwrc Napisano 17 Luty 2014 Autor Share Napisano 17 Luty 2014 Dzięki za szybką odpowiedz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joginta Napisano 18 Luty 2014 Share Napisano 18 Luty 2014 Witam. Pytanie z 13.02 o 13.30 z Poznania brzmiało następująco: Budowa, zasada działania układu hamulcowego pneumatycznego w pojeździe EXIII (ADR) [dodam, że był to pojazd powyżej 16t] z zamontowanym układem przeciwpoślizgowym ABS. Jakie są kryteria oceny tego układu hamulcowego. Pierwsza rejestracja pojazdu to 2.01.2010 Witam, Więc w ja byłem na egzaminie na 13:30 w Poznaniu i napisałem następujące informacje co do tej opisówki. Dodam, że została zaliczona. A więc: Budowa układu pneumatycznego: - Sprężarka - Przewody transportujące sprężone powietrze - Bębny hamulcowe - Pedał hamulca roboczego - Dźwignia hamulca awaryjnego - Czujnik prędkości na obwodach kół - Jednostka sterująca ECU - Elektromagnetyczne zawory sterujące ciśnieniem na każdym obwodzie kół - Zbiorniki sprężonego powietrza - Kolektor siły hamowania - Osuszacz powietrza 2. Zasada działania: Po wciśnięciu pedału hamulca, sprężone powietrze transportowane jest przewodami do układów hamulcowych, gdzie następuje zaciśnięcie bębnów hamulcowych co powoduje hamowanie pojazdu. Zasada działania ABS polega na tym, iż czujniki prędkości obrotowej mierzą prędkość kół i poprzez impulsy indukcyjne przekazują je do jednostki sterującej ECU. Jednostka ta jest przesyła sygnał do elektromagnetycznych zaworów sterujących ciśnieniem, które regulują ciśnienie w układzie. 3. Kryteria oceny: - Punkt 1 (Układ hamulcowy) działu I załącznika nr 1 do Rozprządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 czerwca 2012 r. - Pojazd powinien być wyposażony w układ ABS kategorii I - Pojazd powinien być wyposażony w zwalniacz który spełnia wymagania określone w badaniu typu II A - Pojazd powinien spełniać przepisy zawarte w załączniku 5 do regulaminu nr 13 EKG ONZ To wszystko. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukiwrc Napisano 19 Luty 2014 Autor Share Napisano 19 Luty 2014 Witam jak tam przed jutrzejszym egzaminem z jakiej dziedziny będzie pytanie co obstawiacie? Kraków czeka do zobaczenia z niektórymi jurto z tego co wiem są tu tacy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.