marceli2 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Witam Pojazd sprowadzony z Dani w duńskim DR G. (Koreklar vaegt )1350kg i pod spodem druga wartość - bez oznaczenia dużą literą (Egenvaegt) 1225kg-tłumaczyłem w googlach to masa własna, i ta masa jest bliższa naszej masie własnej. Którą masę wpisać w DIPie, żeby WK przyjęło. Mogę wpisać tą niższą ale podejrzewam że zaraz będzie tel. że G jest kodem unijnym i to proszę wpisać. Mam nr. homo. e2*2001/116*0301 może po nim ktoś sprawdzi MW i DMC bo też jest mała rozbieżność. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 zaraz będzie tel. że G jest kodem unijnym We Francji G1 to nasza masa własna i nikt problemu nie czyni,,, Cytuj
marceli2 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 Jak by było G i G1 to bym nie miał wątpliwości i takie rzeczy bez problemu przechodzą ale.. w duńskim DR G. (Koreklar vaegt )1350kg i pod spodem druga wartość - bez oznaczenia dużą literą (Egenvaegt) 1225kg-tłumaczyłem w googlach to masa własna i nie jest to różnica 75 kg Cytuj
eborg Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Wg. tego homo, u mnie w katalogu są widełki G =1284-1360. Jak jest niższa wartość , to np. : G=1231-1311 Wartości G=1225-1350, nie znalazłem. Cytuj
DARIO64 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 e2*2001/116*0301 Będzie problem,w katalogu jest od-do . Na końcu powinna być gwiazdka i dwie cyfry, wariant też by się przydał. Cytuj
blakop Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Wariant/wersja jest zawarta w nr vin - wystarczy, że Kolega poda... Cytuj
eborg Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 U mnie ten VIN ograniczył do 9 pozycji. Poza tym jak powyżej. Jaka MMC? Cytuj
marceli2 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 W DR. F1.1775, F2. 1775 , na TZ 1770 Cytuj
JANUSZ60 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Dla diesla będzie raczej ta wyższa wartość,,, Cytuj
eborg Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Skąd w 1775? Dla F1,2=1770 - G=1231-1311 lub 1214-1299. Tyle u mnie w katalogu. [ Dodano: 05-03-2014, 12:07 ] Skąd F1,2 =1775? Dla F1,2=1770 - G=1231-1311 lub 1214-1299. Tyle u mnie w katalogu. Cytuj
DARIO64 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Jest 3 sztuki, ale tak jak pisał eborg masy nie pasują. MMC - 1770 lub 1790 G=1231-1311 lub 1262-1332 Cytuj
JANUSZ60 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 xxx daje 1770 oraz 1306, a górna granica dla diesla 1386kg,,, Cytuj
zjc Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Może tutaj coś znajdziesz http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/ Cytuj
marceli2 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 Dzięki za zainteresowanie. Chyba wpiszę DMC 1770 i uwagę, że odczytano z oryginalnej TZ a MW to co pod G czyli 1350. A tak na marginesie kilka razy spotkałem się już na forum że mówicie "program XXX" (pewnie chodzi o reklamę), może mi ktoś powiedzieć o jaki program chodzi - może być na PW. Cytuj
darkdog Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Chyba wpiszę DMC 1770 i uwagę, że odczytano z oryginalnej TZ i bardzo dobrze zrobisz ja sam tak robię i jak na razie nie było z tym problemu Cytuj
marceli2 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 Różnicę w DMC zawsze tak opisywałem i nie było problemów. A z MW- trudno, wpiszę to co G. Ważniejsza (niższa) masa własna była była gdy by to był s. ciężarowy =wyższa ładowność. Cytuj
aboz Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Nasza MW to w duńskim DR Egenvaegt. Robię dużo duńczyków i tak wygląda to w różnych tłumaczeniach - G - masa pojazdu gotowego do jazdy w kraju rejestracji, Egenvaegt - masa własna. Cytuj
marceli2 Napisano 5 Marzec 2014 Autor Napisano 5 Marzec 2014 I jak wpisujesz do DIPu i czy Panie w okienku nie mają nic przeciwko temu, że nie jest to unijne G? Czy piszesz coś w uwagach odnośnie MW. Chociaż miałem też samochód z DK ale tylko z wpisaną masą G bez tej drugiej (niższej) masy i wtedy dylematu nie miałem. Cytuj
blakop Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Na pewno nie zaszkodzi jak wpiszesz w uwagach jak ustaliłeś tą masę własną. Skorzystałbym z tego co aboz napisał. Cytuj
Paprock Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Od G należałoby ująć 75 kg Trza się zastanowić jakie masy funkcjonują w kraju rejestracji. Cytuj
JANUSZ60 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Od G należałoby ująć 75 kg Trza się zastanowić jakie masy funkcjonują w kraju rejestracji. Wybacz, gdybym miał aż tak kombinować, wolałbym ten pojazd zważyć ,,, Cytuj
Marek1 Napisano 5 Marzec 2014 Napisano 5 Marzec 2014 Tylko w przypadku braku danych, MW ustala się przez zważenie pojazdu... Cytuj
Paprock Napisano 6 Marzec 2014 Napisano 6 Marzec 2014 Wybacz, gdybym miał aż tak kombinować, wolałbym ten pojazd zważyć ,,, Wybaczone. Poza tym niestety trza kombinować, bo przynajmniej cztery rodzaje mas można spotkać: - masa własna pojazdu na pusto - masa własna pojazdu w stanie gotowym do jazdy - masa własna pojazdu Made in Poland - masa własna pojazdu nie wiadomo jaka w zagranicznych papierach podana (Czy z unijną zgodna... patrz; dyrektywa ≠ ustawa. Nie wspominając, że coraz częściej masa własna w homologacjach, dokumentach w widełkach jest określana.) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.