S.K.P-POZNAŃ Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Szukałem ,ale nie znalazłem Czy w DR "musi" być wpis w rubryce P2(Moc silnika)? Pojazd sprowadzony i rejestrowany w 2012r. Cytuj
IVVO Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 PoRD CEPIK 1) dane o pojeździe podlegającym rejestracji: a) przeznaczenie, b) pojemność i moc silnika, c) dopuszczalna masa całkowita, d) dopuszczalna ładowność, e) liczba osi, f) największy dopuszczalny nacisk osi, g) dopuszczalna masa całkowita ciągniętej przyczepy, h) liczba miejsc, i) data pierwszej rejestracji za granicą, j) poprzedni numer rejestracyjny i nazwa organu, który dokonał rejestracji, k) podrodzaj, l) rodzaje paliwa, m) średnie zużycie paliwa, n) maksymalna masa całkowita, o) masa własna, p) wartości uśrednione emisji CO2 dla każdego wymienionego w lit. l rodzaju paliwa, r) rodzaj zawieszenia, s) wyposażenie i rodzaj urządzenia radarowego bliskiego zasięgu, t) nazwę producenta, u) rozstaw osi, v) rozstaw kół (wartość maksymalna Cytuj
JANUSZ60 Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 PoRD CEPIK Skąd to IVVO wytrzasnąłeś ? [ Dodano: 11-03-2014, 15:49 ] Czy w DR "musi" być wpis w rubryce P2(Moc silnika)? Powinien,,, Cytuj
IVVO Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 PoRD 80b [ Dodano: 11-03-2014, 15:59 ] p) wartości uśrednione emisji CO2 dla każdego wymienionego w lit. l rodzaju paliwa, O to chyba też chodzi z tematem o WK Kraków Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 11 Marzec 2014 Autor Napisano 11 Marzec 2014 S.K.P-POZNAŃ napisał/a: Czy w DR "musi" być wpis w rubryce P2(Moc silnika)? Powinien,,, Czyli może nie mieć? WK nie wpisał Może by tak i pojemności nie wpisywać Ale poważnie co "musi" być wpisane w DR Cytuj
IVVO Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Czyli może nie mieć? WK nie wpisał Jak michał będzie to to wyjaśni. Nie wpisali to nie twój problem , ale jak Ty byś nie wpisał w DIP to zaraz zadyma - są równi i równiejsi. Na podstawie danych do cepa z PoRD to powinny być takie dane wpisane Cytuj
JANUSZ60 Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Ale poważnie co "musi" być wpisane w DR Muszą być wypełnione wszystkie rubryki (o ile dotyczą) tego pojazdu, podobnie jak u nas Dip,,, Życie oczywiście swoje ,,, Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Czy w DR "musi" być wpis w rubryce P2(Moc silnika)? Według mnie tak.Ostatnio nawet miałem Matiza skierowanego z WK na ustalenie danych (a dokładnie moc) Klient przerejestrowywał auto i w starym DR nie było. Cytuj
crackers Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Mamy obowiązek uzupełniać dane w DR o MMC zestawu w przypadku końca DR?Pytam,bo nie wiem gdzie to jest napisane,a miałem już takie przypadki .Ostatnio nawet miałem Matiza skierowanego z WK na ustalenie danych (a dokładnie moc),albo naciski,a jeszcze nigdy nie chciano zestawu Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Mamy obowiązek uzupełniać dane w DR o MMC zestawu w przypadku końca DR? Jeśli już to DMC zespołu (F3) Myślę,ze obowiązku takiego nie ma,ale dobra wola Jeden urząd wymaga inny nie. Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 11 Marzec 2014 Autor Napisano 11 Marzec 2014 Według mnie tak Muszą być wypełnione wszystkie rubryki (o ile dotyczą) tego pojazdu,, Życie oczywiście swoje ,,, Zgadzam się ,ale.... .... możecie podeprzeć to paragrafami??? Z jakiego przepisu może wynikać uzupełnienie mocy w tym wypadku ?? Problem dotyczy tez innych danych w DR.Ja nie mogę konkretnie sie doszukać Które dane są obowiązkowe ??? WK nie wpisał mocy i co ,jaki wynik badania ,?,czy uzupełniamy dane?. Moc może dotyczyć weryfikacji np Quada(słynne 15kW) ,motocykli(nauka jazdy) Cytuj
crackers Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Jeśli już to DMC zespołu (F3) no,zapętliłem się myślałem o DMC Cytuj
Mecher Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Mamy obowiązek uzupełniać dane w DR o MMC zestawu w przypadku końca DR? Jeśli już to DMC zespołu (F3) Myślę,ze obowiązku takiego nie ma,ale dobra wola Jeden urząd wymaga inny nie. Dopisuję jeśli mam badanie "haka", choć nie pytałem w WK. Uważam, iż tak powinienem. Cytuj
zbych1916 Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 A ja przed szereg nie wychodzę, porównuje tylko te dane które są wpisane do DR, problem jest jak WK zamiast pustego miejsca wpisał "0" Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 .... możecie podeprzeć to paragrafami???Z jakiego przepisu może wynikać uzupełnienie mocy w tym wypadku ?? Problem dotyczy tez innych danych w DR.Ja nie mogę konkretnie sie doszukać Tutaj (Dz. U. z 2007r. Nr 137, poz. 968 z późn. zm)znalazłem coś takiego http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=9103 § 11. 1. Dowód rejestracyjny, pozwolenie czasowe, w tym pozwolenie czasowe do wielokrotnego stosowania, wystawia się następująco: - - -4) w rubrykach, których wypełnienie nie dotyczy danego pojazdu, drukuje się znaki: "- - -"; 2. Dane i informacje z bazy danych drukuje się odpowiednio w poszczególnych rubrykach dowodu rejestracyjnego i pozwolenia czasowego, stosując następujące zasady: - - -17) w rubryce przy kodzie P.1 - wpisuje się pojemność silnika wyraŜoną w cm3; 18) w rubryce przy kodzie P.2 - wpisuje się maksymalną moc netto silnika wyraŜoną w kW; 19) w rubryce przy kodzie P.3 - wpisuje się rodzaj paliwa stosowanego do napędu pojazdu; Cytuj
michal_k Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Generalnie powinny być wypełnione wszystkie rubryki, które mają zastosowanie, ale przepis nie mówi wprost, że tak ma być albo że obligatoryjnie musi być wypełniona taka czy taka rubryka. Dziwne, że pojazd zarejestrowany świeżo i brak wpisu mocy. Może ktoś zapomniał wpisać w systemie, a może diagnosta nie wpisał w DIP, a urzędnik nie wymagał... Dawniej, kiedy katalog był materiałem źródłowym do ustalania danych - urzędnik mógł uzupełnić dane z katalogu (o ile nie było zakresu czy rozbieżności). Obecnie pozostaje jedynie skierowanie na DBT, a życie życiem i raczej nikt jakiegoś starocia nie skieruje na samo ustalenie mocy. Nie dotyczy to oczywiście przedmiotowego przypadku w tym temacie. Cytuj
Olga Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Według mnie tak.Ostatnio nawet miałem Matiza skierowanego z WK na ustalenie danych (a dokładnie moc) Klient przerejestrowywał auto i w starym DR nie było. Możecie spodziewać się coraz częściej skierowań na ustalenie właśnie mocy silnika - od jakiegoś czasu (stosunkowo krótkiego) program po prostu nie chce przepuścić przy przerejestrowaniu bez wpisania tego parametru. Oczywiście w przypadku podanym przez autora tematu, moc musiała być pomyłkowo nie wpisana. Cytuj
michal_k Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 od jakiegoś czasu (stosunkowo krótkiego) program po prostu nie chce przepuścić przy przerejestrowaniu bez wpisania tego parametru. Wystarczy wpisać 0, a potem na "korekcie" usunąć i puści Cytuj
Olga Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 od jakiegoś czasu (stosunkowo krótkiego) program po prostu nie chce przepuścić przy przerejestrowaniu bez wpisania tego parametru. Wystarczy wpisać 0, a potem na "korekcie" usunąć i puści No to, to ja wiem Uprzedzam tylko chłopaków, coby się później nie dziwili - dlaczego odsyłają na SKP po ten akurat parametr albo - skąd później "0" się trafią w DR w poz. P2 Cytuj
biker100 Napisano 11 Marzec 2014 Napisano 11 Marzec 2014 Uprzedzam tylko chłopaków, coby się później nie dziwili - dlaczego odsyłają na SKP po ten akurat parametr albo - skąd później "0" się trafią w DR w poz. P2 Dostojewski i Fredro zamilkli by przy przypadku tym, zapewne Cytuj
Lukasz0417 Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 Witam. A co jeśli w dowodzie rejestracyjnym po pozycją "P.3" widzę "P", a w rzeczywistości jest to diesel? Cytuj
Lukasz0417 Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 wypisz zaświadczenie żeby poprawić . Z tyłu w uwagach napisać, że silnik w rzeczywistości jest silnikiem wysokoprężnym, a dane w dowodzie wskazują na silnik niskoprężny. Coś takiego może być? I klient z tym zaświadczeniem idzie do WK, oni poprawiają błąd, następnie wraca do mnie i stawiam pieczątkę w dowodzie? Cytuj
Lukasz0417 Napisano 26 Marzec 2014 Napisano 26 Marzec 2014 A jeśli w dowodzie pod pozycją "S.1" jest 3, a w rzeczywistości jest 5? Czy podobnie postępuję jak w przypadku rodzaju paliwa, czy może zmiany konstrukcyjne? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.