adam1501 Napisano 27 Marzec 2014 Share Napisano 27 Marzec 2014 Zapewne tak. Jak mu wytłumaczyłem co musi zrobić i ile go będzie to kosztowało kilometrów i czasu to sobie darował. Napsioczył i zrobił ustalenie danych, bo było to najszybsze i najmniej kosztowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Pytanie odnośnie DMC. Na TZ 1630kg, w DR 1585kg. W tej sytuacji w uwagach wpisujemy, że na TZ wartość DMC wynosi 1630kg i z zaświadczeniem klient idzie do WK i to wyjaśnia? Czy nie robimy nic, bo wartość 1585kg mogła być wzięta z homologacji pojazdu? Zaznaczę, że dowód świeżo wymieniany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Pytanie odnośnie DMC. Na TZ 1630kg, w DR 1585kg. W tej sytuacji w uwagach wpisujemy, że na TZ wartość DMC wynosi 1630kg i z zaświadczeniem klient idzie do WK i to wyjaśnia? Czy nie robimy nic, bo wartość 1585kg mogła być wzięta z homologacji pojazdu? Zaznaczę, że dowód świeżo wymieniany. Sprowadzany czy od nowości w Polsce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Jakby nie było takie rzeczy i tak najlepiej ustalić lokalnie ze swoim WK. Jedni dają N inni P z adnotacją - zależy od sytuacji. Tak naprawdę w zależności od sytuacji jedno WK poprawi, a inne przeciągnie klienta przez procedurę wymiany TZ na prawidłową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Sprowadzany czy od nowości w Polsce ? Sprowadzany w 2007r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Sprowadzany czy od nowości w Polsce ? Sprowadzany w 2007r. Musisz dotrzeć do dokumentów zagranicznych. Podstawą jest dotrzeć do źródła błędu. Jak je znajdziemy dopiero można określić rozwiązanie. Co jest wpisane w KP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Musisz dotrzeć do dokumentów zagranicznych. Podstawą jest dotrzeć do źródła błędu. Jak je znajdziemy dopiero można określić rozwiązanie. Co jest wpisane w KP? Nie mam pojęcia. Wątpię, żeby klient miał przy sobie kartę pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 No to albo N, albo daj P i zaświadczenie do ręki bez wbijania badania w DR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Zaznaczę, że dowód świeżo wymieniany. - i pewnie tam gdzie ostatnie OBT było robione to i pewnie pierwsze przeszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 daj P i zaświadczenie do ręki bez wbijania badania w DR.Ja tak robię, ale chyba przestanę po ostatniej akcji z WK. Pani była bardzo rozbawiona faktem, że wysłałem klienta na poprawę F3 z 3490 (wartość F1/2) na 6800 kg. Chyba uznała to za nieznaczącą różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 albo daj P i zaświadczenie do ręki bez wbijania badania w DR. No nas, diagnostów, w odróżnieniu od urzędników WK obowiązuje DzU 996 a w nim jasno stoi że niezgodność danych to UI więc o żadnym "P" nie może być mowy. No to albo N, Tutaj prawidłowo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Dam N, to pomyślą że nadgorliwy jakiś, a z drugiej strony chronię swego tyłka i postępuje zgodnie z prawem. Dziś był klient i nie miał TZ, mówię że trzeba wziąść decyzje z WK o nabicie nowej, machnął tylko ręką, że on nie ma czasu nigdzie jeździć, że pojedzie gdzieś indziej, gdzie mu podbiją bez tabliczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 pojedzie gdzieś indziej, gdzie mu podbiją bez tabliczki. Nie pierwszy i nie ostatni taki "klient" A Ty się nie przejmuj, tylko chronię swego tyłka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Dziś był klient i nie miał TZ, mówię że trzeba wziąść decyzje z WK o nabicie nowej, machnął tylko ręką (...) dlatego najlepiej pracować zgodnie z przepisami, czyli "N" w takiej sytuacji. Oplata za OBT pobrana a klient wraca na wykonanie TZ a na pewno na poprawkowe BT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Czasami widuję w pozycji "F.3" wpisaną jakąś wartość. "F.1" i "F.2" to DMC, a "F.3" co oznacza? Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów? F.1 - maksymalna masa całkowita F.2,F.3 - dopuszczalna masa całkowita pojazdu/zespołu pojazdów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 a "F.3" co oznacza? Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów? Lukasz0417, czy Ty jesteś DIAGNOSTĄ , bo jeśli tak to co robisz w tym zawodzie zadając takie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Czasami widuję w pozycji "F.3" wpisaną jakąś wartość. "F.1" i "F.2" to DMC, a "F.3" co oznacza? Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów? A może byś przeczytał opis zawarty na drugiej stronie dowodu rejestracyjnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 [F.1] - maksymalna masa całkowita pojazdu, wyłączając motocykle i motorowery (w kg) [F.2] - dopuszczalna maca całkowita pojazdu (w kg) [F.3] - dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów (w kg) = pojazd + przyczepa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Czasami widuję w pozycji "F.3" wpisaną jakąś wartość. "F.1" i "F.2" to DMC, a "F.3" co oznacza? Dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów? F.1 - maksymalna masa całkowita F.2,F.3 - dopuszczalna masa całkowita pojazdu/zespołu pojazdów nie wiem jak to postrzegać ale, zapewne w najbliższym tygodniu ukaże się "artykuł" w prasie "fachowej" z tytułem coś na ten typ: "Diagności sprawdzają sami nie wiedząc co.." kolejna prowokacja?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz0417 Napisano 3 Kwiecień 2014 Share Napisano 3 Kwiecień 2014 Lukasz0417, czy Ty jesteś DIAGNOSTĄ , bo jeśli tak to co robisz w tym zawodzie zadając takie pytania Może dzisiaj zatrzymywałem bąki w sobie i stąd te głupie pytanie . A może byś przeczytał opis zawarty na drugiej stronie dowodu rejestracyjnego? Zajrzałem właśnie, wydawało mi się kiedyś, że nie znalazłem tam takowej informacji. Widocznie za dużo na głowie i myślenie spada. Sory chłopaki za gafe, wstyd jak cholera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketiw38 Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 A może to taka prowokacja przez auto świat, żeby mieli o czym pisać - zobaczcie na datę rejestracji użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 A może to taka prowokacja przez auto świat, żeby mieli o czym pisać Ja jednak myślę ,że to "świeży" diagnosta,który niedawno uzyskał uprawnienia i wdraża się. Może w pracy nie ma na Kogo liczyć dlatego szuka pomocy na forum. A to forum słynie z pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Ja jednak myślę ,że to "świeży" diagnosta,który niedawno uzyskał uprawnienia i wdraża się. Grześ ok, trzeba wykazać się empatia ale są pewne granice i nie uważasz, że jeżeli pytanie o poz. F.3 w DR padło by na forum gospodyń wiejskich (z całym szacunkiem jeżeli takowe istnieje) nie byłoby to raczej nic nadzwyczajnego. Jednak pytanie padło tu, przez "diagnostę" - to jak nas mają nie postrzegać media, właściciele pojazdów - jak to wczoraj napisałem "zapyziały mechanik z pieczątką, który za 20PLN podbije każdy DR". Weź sobie jeszcze jedno pod uwagę Grześ jeżeli na forum zadawane są takie pytania to co dzieje się ns SKP w realu? Jestem za tym aby pomagać, należy nawet wspierać wiedzą, doświadczeniem, materiałami zgromadzonymi przez lata etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Weź sobie jeszcze jedno pod uwagę Grześ jeżeli na forum zadawane są takie pytania to co dzieje się ns SKP w realu? Dlatego,dobrze że jest to forum.Nikogo nie bronię ani nie usprawiedliwiam.Może na tej właśnie stacji tak jest ,a Kolega dopytuje się tutaj na forum ponieważ tam gdzie pracuje ma złych doradców pomocników itp.Woli się dopytać,niż coś zrobić źle. Dobrze,że pyta niż bezmyślnie klepie. Ale teraz F3 zapamięta na całe życie [ Dodano: 04-04-2014, 11:22 ] Jestem za tym aby pomagać, należy nawet wspierać wiedzą, doświadczeniem, materiałami zgromadzonymi przez lata etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 4 Kwiecień 2014 Share Napisano 4 Kwiecień 2014 Ale teraz F3 zapamięta na całe życie na 100%A może to taka prowokacja przez auto świat' date=' żeby mieli o czym pisać - zobaczcie na datę rejestracji użytkownika.[/quote'] koloega się nie dawno przedstawiał,i prosił o wyrozumiałość na głupie pytania.Nie depczmy leżącego,zakładam,że na kolegów na "swojej" SKP liczyć nie może,to ktoś musi mu pomóc .Lepiej niech głupio pyta i wyciąga wnioski,aniżeli ma się dostosować do tych co jadą jeszcze na starych DZ.U.Lukasz0417A TY "niedobry" pytaj na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.