Lukasz0417 Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Miałem to szczęście, że szkolenie przechodziłem jeszcze "po staremu" Ja też. Zajęcia były z diagnostami, praktyka na PSKP, bus100 i adr odwiedziliśmy okręgówkę, a gaz nam wykładał jeden z pierwszych montażystów gazu w Gorzowie. A i tak początki lekkie nie były, tym bardziej, że wylądowałem sam (drugi był szef który unikał odpowiedzialności jak diabeł święconej wody) na nowej PSKP z rozszerzeniami. Jak potem moi koledzy uzyskali uprawnienia po nowemu, to byłem w szoku niskim poziomem wiedzy przekazanej na szkoleniu. Jak ja miałem ciężko, to jak "nowi" teraz mają... Powiem tak: na szkolenie, które odbywało się w WORD-ie przyszedłem "zielony", nie tylko z resztą ja. Minął jakiś czas i mogę stwierdzić, że szkolenie w ośrodku ruchu drogowego było na bardzo kiepskiej jakości. Najlepiej wziąść 2600zł za parę godzin dziennie, w tym skracając zajęcia, bo wykładowca coś tam musi. Z całym szacunkiem do nich, ale zamiast szkolić, to niektórzy opowiadali swoje jakieś dawne historie jak to było w latach 80-tych itd. Niektórzy z was zauważyli, że poziom szkolenia w obecnych czasach jest żenujący (w niektórych ośrodkach rzecz jasna, piszę jak to było u mnie), a o praktyce nie wspomnę, bo można powiedzieć, że jej nie było. Żadnych wypełniania zaświadczeń, omawiania przeróżnych sytuacji z życia wziętych - nic. Uczyłem się pod kątem egzaminu, miałem to szczęście, że teorię jako jedyny zdałem w całości, potem po 3 miesiącach stałem się diagnostą (niektórzy koledzy niestety zdają do dziś). Pracując, nasuwały mi się różne pytania, wątpliwości i nadal tak jest, dlatego postanowiłem się tutaj zarejestrować, a o tym forum dowiedziałem się od kolegi, którego poznałem na egzaminie, nie pamiętam niestety nicku, ale ponoć często tu pisze. Zaznaczyłem na początku, że moje pytania mogą być głupie i prosiłem o wyrozumiałość. Dla Was wpisy w DR są zboczeniem zawodowym (podobnie jak dla mnie teraz), ale wcześniej sory, aż tak nimi się nie interesowałem. Strzeliłem gafę, za co mi wstyd, ale uważam że lepiej czasami głupio zapytać, a potem wynieść z tego wnioski i tak w moim przypadku było i pewnie jeszcze będzie. W pracy ciężko na kogoś liczyć, bo dla niektórych ważniejsze są %... nie wspomnę o tym, że niektórych z Was być może zszokowałby jeszcze bardziej niż ja, mimo iż ma wieloletnie doświadczenie, a ja dopiero je zacząłem zdobywać. Dlatego chciałbym podziękować "Grzegorz Łódź" za cenne rady, "IVVO", "crackers" za oferowaną pomoc, za zrozumienie itd. DZIĘKI BARDZO! Jak niektórych uraziłem, to z góry przepraszam, przez myśl to mi nie przeszło żeby to zrobić. Nobel się należy, kto te forum założył! Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę mógł komuś pomóc. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 0 nie odpowiada stanowi faktycznemu, Czy zatem spotkał się ktoś z Was, z zatrzymaniem DR za taki wpis ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę mógł komuś pomóc I tego się trzymajmy Głowa do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Czy zatem spotkał się ktoś z Was, z zatrzymaniem DR za taki wpis ? Zdaje się u nas był taki zatrzymany chyba za masę własną "0". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 0 nie odpowiada stanowi faktycznemu, Czy zatem spotkał się ktoś z Was, z zatrzymaniem DR za taki wpis ? Już kiedyś opisywałem, że miałem podobny temat, że jeden z urzędów tak wypełnił DR a drugi go nie przyjął i wysłał na ustalenie danych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elliot Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 7) uzasadnionego przypuszczenia, że dane w nim zawarte nie odpowiadają stanowi faktycznemu. 0 nie odpowiada stanowi faktycznemu, ale "---" ciężko pod to podciągnąć. Po prostu wydano DR z niepełnymi danymi, ale nie ma podstawy do jego zatrzymania z tego powodu. Nie no błagam co tu "podciągać"? Trzy kreski w DR i KP oznaczają "nie dotyczy". Skoro KAŻDY pojazd naciska na podłodze określoną masą, poprzez każdą z osi, to chyba OCZYWISTYM jest, że zapis nie odpowiada stanowi faktycznemu bo pojazd to nie balon ani sterowiec, że unosi się w powietrzu. Skoro trzy kreski wpisane są w pozycji O1 i O2, w adnotacjach jest wpis HAK, a ktoś ciągnie przyczepę, to równie OCZYWISTYM jest fakt, że dane nie odpowiadają stanowi faktycznemu. I co tu "podciągać"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 7 Kwiecień 2014 Share Napisano 7 Kwiecień 2014 Trzy kreski w DR i KP oznaczają "nie dotyczy". Czyli nie "0". Oczywiście DR powinien być wypełniony danymi, ale nadal uważam, że to, że jakiś parametr nie został określony, nie powoduje niezgodności danych i nie ma podstawy do zatrzymania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 Nie zgodzę się. Na tej zasadzie to w zasadzie cały DR można wypełnić "---" i twierdzić, że auta nic nie dotyczy... Inna jednak sprawa - takiego np. F3 to w żadnym starszym aucie nie znajdziemy. I co? Te auta często mają nawet haki O1/O2 określone, ale F3 nie... Co wtedy? Pierwsze które kierowałem na DBT wtedy to mi wracały bez niczego, bo diagności zdziwieni co wymyślam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 8 Kwiecień 2014 Share Napisano 8 Kwiecień 2014 Inna jednak sprawa - takiego np. F3 to w żadnym starszym aucie nie znajdziemy. I co? Te auta często mają nawet haki O1/O2 określone, ale F3 nie... Co wtedy? No właśnie - co? DR do zatrzymania za niezgodność danych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 13 Kwiecień 2014 Share Napisano 13 Kwiecień 2014 Kiedyś rejestrowałem Simsona S-51. W DR wpisano pojemność skokową 51ccm. Powiedziałem pani w okienku, że mam o centymetr za dużo a ona na to, że ją to nie interesuje i żebym się nie przechwalał.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kryczynski A Napisano 13 Kwiecień 2014 Share Napisano 13 Kwiecień 2014 [ Dodano: 13-04-2014, 21:59 ] abcs, że mam o centymetr za dużo a ona na to, że ją to nie interesuje i żebym się nie przechwalał.... Koleżanki z WK jak mi rejestrowały BMW 520 to wpisały uciąg na Haku 02 15000 i tak już zostało . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.