Skocz do zawartości

13.03.2014 Egzamin teoretyczny- pytanie opisowe.


marcov

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec prawdopodobnie tego zabraklo w mojej odpowiedzi- uznalem to za zbyt oczywiste, zgubila mnie widocznie praktyka.

 

Wyglada na to, ze przy kontroli swiatel trzeba tez pisac tak oczywiste sprawy jak podlaczenie zarowek do instalacji elektrycznej samochodu i tym podobne bzdury. Szkoda, ze wylozylem sie na takim banale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grzeniu_26 mam prośbę możesz napisać jeśli pamiętasz co napisałes bo jeśli sie nie myle to napisałem dokładnie to o czym piszesz i niestety poległem w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec prawdopodobnie tego zabraklo w mojej odpowiedzi- uznalem to za zbyt oczywiste, zgubila mnie widocznie praktyka.

 

Wyglada na to, ze przy kontroli swiatel trzeba tez pisac tak oczywiste sprawy jak podlaczenie zarowek do instalacji elektrycznej samochodu i tym podobne bzdury. Szkoda, ze wylozylem sie na takim banale.

 

 

W takich pytaniach gdzie trzeba opisać SZCZEGÓŁOWO zasadę działania lecisz po kolei od A do Z, a Ty ograniczyłeś się do efektu końcowego. To co dla Ciebie było oczywiste i tego nie napisałeś m.in. o miejscach skąd brana jest prędkość (impulsator, czujniki ABS) komisja uznała jako Twoją niewiedze, bo tak też musiała postąpić i stąd wynik negatywny. Dlatego wątpię czy pisanie pisma do Warszawy o wgląd do pracy ma jakiś większy sens. Ja bym tego nie nazwał bzdurą, pierdołą, drobiazgiem, bo to jest szczególnie ważne w zasadzie działania. To trochę tak jakbyś miał opisać szczegółowo budowę i zasadę hamulców pneumatycznych i napisałbyś coś w stylu. Naciskam na hamulec i powietrze w siłowniku działa na zacisk i auto hamuje. Brakuje pierdół (sprężarka, zbiorniki magazynujące SPRĘŻONE powietrze, przewody, modulatory (ABS EBS) ale to oczywista oczywistość i po co o tym w swojej pracy wspominać :?:

 

Paradoksalnie na takich banalnych dla siebie pytaniach najłatwiej się wyłożyć. Wysyłaj papiery na następny egzamin puki masz ważną podstawę, a tym się nie przejmuj bo czasu i tak nie cofniesz ;) [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z cebulką.

 

Było trzeba pisać o tym co wiesz a nie kończyć na tym co Ty uważasz za wystarczające.

Mówią, że lepiej nie pisać zbyt dużo lecz jest całkowicie inaczej a wiem to z własnego doświadczenia po ostatnim egzaminie. Kiedy kolega obok piszący napisał skrótowo i nie zaliczył a ja się rozpisałem jak tylko mogłem zaliczyłem.

 

Nie ma co kombinować, pisz kolejne pismo o wyznaczenie terminu i zaliczysz kolejnym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez to pisalem i udalo sie zdac wszystko do konca w skrucie napisalem rodzaje elektryczny umieszczony na przewodzie zasilajacym miedzy filtrem a pompa ze dziala nie zaleznie od pedalu przyspieszenia i ze jest polaczony z tachografem . Ekektro mechaniczny umiejscowiony przy pompie ,silnik elektryczny orzesowa dzwignie ktora ogranicza doolyw paliwa polaczony z tachografem utrzymuje staka pretkosc przy wzniesieniach silnym wietrze . Napisalem dokladni to co jest w vademecum diagnosty i zdalem teraz praktyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.