grzegorz70 Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 Podjechał klient, na badanie, pojazdem sprowadzonym z Niemiec. W małym dr był numer np HD00P, natomiast w dużym HD00P, oraz nowszy np XX000D, o co może chodzić? Cytuj
Qnick Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 Podjechał klient, na badanie, pojazdem sprowadzonym z Niemiec. W małym dr był numer np HD00P, natomiast w dużym HD00P, oraz nowszy np XX000D, o co może chodzić? Masz wątpliwości wyślij do WK po czerwone i PC, problem zejdzie Ci z głowy jak wróci zrobisz mu OBT jak pojedzie gdzieś indziej też będziesz spokojnie spał. O co chodzi nie wiem, jak ja mam wątpliwości co do numerów zagranicznych to posyłam do WK po nasze tablice. Cytuj
blakop Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 Moim zdaniem nowszy dotyczy wywozówek (na tym różowym np.), czego pewnie Ci w ogóle nie pokazał w postaci "małego". Cytuj
grzegorz70 Napisano 8 Kwiecień 2014 Autor Napisano 8 Kwiecień 2014 "małego". "małego" na pewno mi nie pokazywał. Dziękuję za informację, zobaczę czy wróci, miał wyjaśniać z handlarzem. Cytuj
blakop Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 "małego" na pewno mi nie pokazywał. No jak nie?? W małym dr był numer np HD00P Cytuj
michal_k Napisano 8 Kwiecień 2014 Napisano 8 Kwiecień 2014 Moim zdaniem nowszy dotyczy wywozówek (na tym różowym np.) Pewnie wywozówek, ale nie na różowym tylko na nowym małym zielonym. Cytuj
brodatymazur Napisano 9 Kwiecień 2014 Napisano 9 Kwiecień 2014 Może już niedługo skończą się takie dylematy: http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/789068,koniec-z-ponowna-rejestracja-zagranicznych-samochodow.html Cytuj
blakop Napisano 9 Kwiecień 2014 Napisano 9 Kwiecień 2014 Czytam artykuł o tej treści już chyba trzeci raz i nie bardzo wiem O CO CHODZI?? Czy nikt nie widzi, że to są ewentualnie zmiany dla innych państw UE, a nie Polski, która ma już zaimplementowane w prawodawstwie WSZYSTKIE te rzeczy o których w tych doniesieniach mowa? Dla przypomnienia: 1) Do rejestracji już teraz w zasadzie wystarczy dowód własności i dowód rejestracyjny (sprawy podatkowe jakie przy okazji mogą być były są i będą zawsze!!!) 2) Polska już od paru lat uznaje zagraniczne badania 3) Dokumentów co do zasady nie trzeba tłumaczyć (choć tu w praktyce niestety różnie to wychodzi) Więc co tu niby dla nas ma być sensacyjnego??? Cytuj
IVVO Napisano 9 Kwiecień 2014 Napisano 9 Kwiecień 2014 W zależności od kraju, w którym wykonywany jest przegląd, poddany mu pojazd musi spełniać różne wymogi. Nie można nakazywać państwom uznawania dokumentów, które nie zapewniają przynajmniej takiego samego poziomu jakości, jak w ich kraju Co do wymogów technicznych, to chyba w całej Unii jest jedna dyrektywa podstawowa - problem właściwe tylko w interwałach czasookresu ich wykonywania Cytuj
blakop Napisano 9 Kwiecień 2014 Napisano 9 Kwiecień 2014 Co do wymogów technicznych, to chyba w całej Unii jest jedna dyrektywa podstawowa - problem właściwe tylko w interwałach czasookresu ich wykonywania Właśnie że nie. Sprzedałem nowe auto do Belgii i guzik. Belgowie i tak wymagali badania. Nie uznali ani naszego dowodu, ani badania. Cytuj
IVVO Napisano 9 Kwiecień 2014 Napisano 9 Kwiecień 2014 Sprzedałem nowe auto do Belgii i guzik Taki nowe nowe z salonu z pełną dokumentacją - dziwne Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.