kowal Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Ja wole na tym forum ,bo tu są ludzie którzy mają pojecie w temacie badań diagnostycznych ,a tam jest beton i nic nie możesz powiedzieć co jest zgodne z prawem i przepisami bo od razu cię zakraczą - jeden człowiek nie da siły temu betonowi ,obłudzie i zakłamaniu . Co jeden to mądrzejszy ,a przepisy to dla nich czarna magią - wiec po co sie denerwować . Cytuj
Darek :-) Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Na tym forum każdy ma swoje wizje niejednokrotnie spaczone aż do bólu. Cytuj
kowal Napisano 23 Luty 2008 Autor Napisano 23 Luty 2008 Ale ten napewno przeszedł pełen proces homologacji http://www.autokrata.pl/ogien/3415/volkswagen_touareg_z_karta_powolania/ Cytuj
mmiodzio Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Panowie jak podchodzicie do tematu > jest SEICENTO i ma w Dowodzie Rejestracyjnym wbite VAN. Ma Kratkę i dwa miejsca. Wymagać wyciąg z homologacji czy nie . Na dodatek w DR jest DMC-750 a na tabliczce 1250. Rocznik 1999. Cytuj
ketiw38 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 zy to aby na pewno odpowiednie miejsce na ten post Cytuj
mmiodzio Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 I do tego pewnie specjalny Na miły bóg Nie Cytuj
ketiw38 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Panowie jak podchodzicie do tematu > jest SEICENTO i ma w Dowodzie Rejestracyjnym wbite VAN. Ma Kratkę i dwa miejsca. Wymagać wyciąg z homologacji czy nie . Na dodatek w DR jest DMC-750 a na tabliczce 1250. Rocznik 1999. badanie negatywnie - niezgodność danych z dowodem rejestracyjnym Wpisać DMC jakie powinno być A po co homologacja - jak nie będziesz wykonywał badania VAT-1 Cytuj
Regan55 Napisano 28 Styczeń 2010 Napisano 28 Styczeń 2010 Na dodatek w DR jest DMC-750 a na tabliczce 1250. A przypadkiem p.urzędnik nie pomyliła masy wlasnej z DMC...????? A ładownośc ma wpisaną....???? Cytuj
S.K.P-POZNAŃ Napisano 29 Styczeń 2010 Napisano 29 Styczeń 2010 Na dodatek w DR jest DMC-750 a na tabliczce 1250.Rocznik 1999. Dane z wyciągu homo (2004 rok produkcji): ciężarowy(rodz nadw.-FURGON): -DMC-1260kg - MASA WŁ-755kg -ŁADOWNOŚĆ-505 kg uwagi-sam nie jest przezn. do ciągniecia przyczep osobowy(2003): -DMC-1200kg -masa wł-735kg -MMC ZESPOŁU-1600kg Cytuj
mmiodzio Napisano 30 Styczeń 2010 Napisano 30 Styczeń 2010 Na dodatek w DR jest DMC-750 a na tabliczce 1250.Rocznik 1999. Dane z wyciągu homo (2004 rok produkcji): ciężarowy(rodz nadw.-FURGON): -DMC-1260kg - MASA WŁ-755kg -ŁADOWNOŚĆ-505 kg uwagi-sam nie jest przezn. do ciągniecia przyczep osobowy(2003): -DMC-1200kg -masa wł-735kg -MMC ZESPOŁU-1600kg Dziękuje . Cytuj
kowal Napisano 19 Październik 2010 Autor Napisano 19 Październik 2010 I znów w związku z nowym projektem Projekt z dnia 30 czerwca 2010 r. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1) z dnia ............................................. 2010 r.w sprawie wymagań technicznych dla pojazdów, których niespełnienie powoduje uznanie pojazdów za pojazdy wycofane z eksploatacji Zawarte w tym projekcie zapisy mają spowodować wycofanie z eksploatacji pojazdów skorodowanych ,pogiętych itp ,spraw mających wpływ na bezpieczeństwo i ekologie . Po lekturze Serwisu Motoryzacyjnego nr 10 gdzie jest dokładnie wyjaśniony sens tego rozporządzenia i dokładna rozpiska usterek no jest o czym dyskutować ,ale to co chce poruszyć to zapis który jest na początku § 1. 1. Rozporządzenie określa wymagania techniczne dla pojazdów, zapewniające ochronę środowiska lub zdrowia lub życia ludzi, których niespełnienie powoduje, że pojazd uznaje się za pojazd wycofany z eksploatacji . 2. Przepisów rozporządzenia nie stosuje się do: 1) pojazdu zabytkowego; 2) pojazdu specjalnego lub używanego do celów specjalnych Sił Zbrojnych, z wyjątkiem oznakowania określonego dla pojazdu uprzywilejowanego; 3) pojazdu specjalnego lub używanego do celów specjalnych Policji, Biura Ochrony Rządu, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, kontroli skarbowej i Służby Celnej, Służby Więziennej i straży pożarnej, z wyjątkiem oznakowania określonego dla pojazdu uprzywilejowanego;", 4) tramwaju i trolejbusu, dla których warunki techniczne określają odrębne przepisy. Oprócz tego że w zapisie wkradł się dziwny zapis oznaczony na kolorowo ,to pytam się ustawodawcy czy mamy taki super sprzęt w tych resortach mundurowych że znowu piszemy nie dotyczy ,sądzę ,że jeżeli to rozp. weszło by w życie śmiało 80 % sprzętu kwalifikowało by się jako pojazd wysłużony ,nadający sie do utylizacji Cytuj
Jackow Napisano 19 Październik 2010 Napisano 19 Październik 2010 pytam się ustawodawcy czy mamy taki super sprzęt w tych resortach mundurowych że znowu piszemy nie dotyczy ,sądzę ,że jeżeli to rozp. weszło by w życie śmiało 80 % sprzętu kwalifikowało by się jako pojazd wysłużony ,nadający sie do utylizacji No cóż deficyt budżetowy mamy dosyć pokaźny i nie zanosi się że szybko się zmniejszy. Państwa nie stać na wymianę szrotów natomiast obywatele muszą wesprzeć swoją ojczyznę. Cytuj
adam1501 Napisano 19 Październik 2010 Napisano 19 Październik 2010 Oprócz tego że w zapisie wkradł się dziwny zapis oznaczony na kolorowo Bo oczywiście silnie pracując nad projektem używa się kopiuj-wklej bez myślenia tak jak zmiany w rozporządzeniach robią ludzie, którzy nie koniecznie wiedzą co czynią. Cytuj
blakop Napisano 19 Październik 2010 Napisano 19 Październik 2010 sądzę ,że jeżeli to rozp. weszło by w życie śmiało 80 % sprzętu kwalifikowało by się jako pojazd wysłużony ,nadający sie do utylizacji No to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, skąd ten zapis się wziął Cytuj
kowal Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 i znów powraca temat http://www.tvn24.pl/-1,1722140,0,1,honker-niezgody-za-drogi-i-klamki-od-malucha,wiadomosc.html Cytuj
blakop Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Gazeta gazetą - weź Ty Fiodor sam nam powiedz co Ty i koledzy o nich myślicie. Cytuj
kowal Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 co Ty i koledzy o nich myślicie. artykuł mówi wszystko -składak z wszystkiego co się da -jakość mizerna ,jazda nim to tragedia i za taką cenę to naprawdę nie na te czasy Cytuj
adamos Napisano 17 Październik 2019 Napisano 17 Październik 2019 Pytanko, jest sobie pojazd 4-osiowy, DMC 34t + możliwość ciągnięcia przyczepy 20t. Czy będą pojazdem specjalnym jest całkowicie zwolniony z obostrzeń rozporządzenia o warunkach technicznych pojazdów cywilnych? Tak mówi par1. niniejszego rozporządzenia, a Dz.U. 2005 nr 116 poz. 974 (wojskowe warunku powołują się na cywilne warunki). Jak to w praktyce wygląda, pojazdy specjalne MON mają jakieś ograniczenia masowe? Cytuj
duchu Napisano 17 Październik 2019 Napisano 17 Październik 2019 4 minuty temu, adamos napisał: Pytanko, jest sobie pojazd 4-osiowy, DMC 34t a nie 32 t DMC? Cytuj
adam1501 Napisano 17 Październik 2019 Napisano 17 Październik 2019 1 godzinę temu, adamos napisał: pojazdy specjalne MON mają jakieś ograniczenia masowe? Pojazd specjalny ze względu na przeznaczenie może nie spełniać wymagań "cywilnych" (§2) a używany do celów specjalnych musi uwzględniać przepisy "cywilne" (§12 przytaczanego dziennika) Cytuj
adamos Napisano 17 Październik 2019 Napisano 17 Październik 2019 OK, ale 1 par. cywilnego rozporządzenia o warunkach technicznych zwalnia pojazdy używane do celów specjalnych SZ z tych wymagań. "Czyli muszą spełniać, ale nie muszą." Cytuj
adam1501 Napisano 17 Październik 2019 Napisano 17 Październik 2019 Co do zasady nie używamy cywilnego do resortu. Minister MON stwierdził jednak, że musimy po nie sięgać jeżeli przeznaczenie temu nie wadzi. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.