Skocz do zawartości

Serdecznie witamy w nowej wersji forum!

Pierwsze logowanie wcześniejszych użytkowników do nowego forum, wymaga wygenerowania nowego hasła (jest to czynność jednorazowa). W tym celu możemy skorzystać z linku Nie pamiętasz hasła? lub z tego u dołu okna logowania. Uwaga: Proszę podać e-mail taki sam, jaki jest ustawiony na wcześniejszym forum!

Zaloguj się, aby obserwować  
arturo2313

Cofanie rozszerzeń skp

Polecane posty

arturo2313

Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blakop

Zabierają?? Czy po prostu pewne stacje przestają je mieć?? Matko... temat wałkowany od lat i jasny w przepisach jak słońce!! Poszukaj!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Czy po prostu pewne stacje przestają je mieć??

 

:ok:ok:ok

 

Matko... temat wałkowany od lat i jasny w przepisach jak słońce!! Poszukaj!!!

 

:ok:ok:ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat?

Coś tam pewnie słyszałeś ,,,

Dodaj tylko, że od nowego 2016 roku ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
skpauto
Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat?

Coś tam pewnie słyszałeś ,,,

Dodaj tylko, że od nowego 2016 roku ,,,

 

Raczej do koca 2015 r. utrzymują rozszerzenia.

I wszystkie, do 31 12 2015 podlegają ponownej certyfikacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Największą stratą dla stacji podstawowych będzie brak możliwości badania ciągników rolniczych i przyczep powyżej 3,5 T. Skończy się to tym, że rolnik będzie musiał jechać z ciągnikiem i przyczepą 30-50 km na najbliższą OSKP. Czy waszym zdaniem stacje podstawowy powinny badać wszystkie ciągniki rolnicze i przyczepy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam1501

Ze względu na dobro zainteresowanych powinno się to umożliwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IVVO
Czy waszym zdaniem stacje podstawowy powinny badać wszystkie ciągniki rolnicze i przyczepy

Te z kanałem owszem /przelotowe/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Czy widzicie jakieś techniczne przeciwwskazania by badać na podstawowych SKP wszystkie ciągniki rolnicze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal_k
rolnik będzie musiał jechać z ciągnikiem i przyczepą 30-50 km na najbliższą OSKP

 

Raz na 2 lata jakoś przeżyje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jast

Czy widzicie jakieś techniczne przeciwwskazania by badać na podstawowych SKP wszystkie ciągniki rolnicze?

Na rolkach hamulcowych - TAK. Koła nie mieszczą się w rolkach. Bieżnik opon zahacza o obudowy.

Na podnośnikach brak możliwości zablokowania kół przednich.

Wszystkie do 3,5T powinny być sprawdzane na placu podczas jazdy i to powinno wystarczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30
Wszystkie do 3,5T powinny być sprawdzane na placu podczas jazdy i to powinno wystarczyć.

Też o tym pomyślałem by zamiast wjeżdżać na rolki badać hamulce opóźnieniomierzem.

Co jeszcze waszym zdaniem przeszkadza by ciągniki rolnicze i przyczepy były badane na podstawowych SKP ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DARIO64
Wszystkie do 3,5T powinny być sprawdzane na placu podczas jazdy i to powinno wystarczyć.

Ile stacji ma dość miejsca żeby sprawdzić na placu ? Ketiw widział jaki dojazd i ile placu ma jedna okręgówka .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
duchu
Te z kanałem owszem /przelotowe/

Znam i nie przelotową co przyczepki stuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
Znam i nie przelotową co przyczepki stuka.

 

 

 

3.Stanowisko kontrolne może znajdować się w pomieszczeniu nieprzelotowym wyłącznie na stacji kontroli pojazdów przeprowadzającej badania techniczne pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, przy czym na stacjach upoważnionych do przeprowadzania badań technicznych przyczep przeznaczonych do łączenia z tymi pojazdami długość stanowiska lub kanału przeglądowego powinna wynosić co najmniej 12 m.

 

tak ,ze jest to trochę absurdem -ale stacja nie przelotowa może badać przyczepki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cortez76

a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANUSZ60
Panowie jak to jest ostatnio pare razy slyszałem ze od nowego roku zabieraja rozszerzenia podstawowym wiecie cos na ten temat?

Coś tam pewnie słyszałeś ,,,

Dodaj tylko, że od nowego 2016 roku ,,,

 

Raczej do koca 2015 r. utrzymują rozszerzenia.

I wszystkie, do 31 12 2015 podlegają ponownej certyfikacji.

Jesteś po prostu niemożliwy ,,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka

 

To nie wiesz gdzie zadzwonić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30
a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka

 

To nie wiesz gdzie zadzwonić?

 

...ale, że co niby nie można ? Nie znamy szczegółów. Jeśli jest stara" podstawowa z rozszerzeniami to do końca 2015 roku może robić wszystkie ciągniki. Podajcie więcej szczegółów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal
a ja znam do 3,5 tony i duże ciągniki stuka

dlaczego mnie to nie dziwi - :shock::shock:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Psuj
Podajcie więcej szczegółów.

 

ja znam do 3,5 tony

 

Dla mnie wszystko jasne...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
markes30

Ja ja sądzę, że starą podstawową nazwał do 3,5 T i szukamy afery tam gdzie jej nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
. Czy waszym zdaniem stacje podstawowy powinny badać wszystkie ciągniki rolnicze i przyczepy ?

 

Jeżeli podejść do zagadnienia od strony społecznej to powinna być możliwość badanie ciągników i przyczep rolniczych w akceptowalnej odległości (do 20km) od miejsca zamieszkania.

Z technicznego punktu widzenia zbadanie ciągnika czy przyczepy bez wjeżdżanie na roki czy kanał to jest niemożliwe. Zwłaszcza chodzi tu o przyczepę, bo w niej hamulców zbadać opóźnieniomierzem nie można.

Kompromisem było by wprowadzenie pewnej podkategorii SKP, które nie były by stacjami okręgowymi a posiadały by warunki lokalowe umożliwiające badanie pojazdów o nieco większych gabarytach. Zwłaszcza chodzi o rolki hamulcowe, które powinny mieć większą szerokość i nośność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jast

A dawniej hamulce przyczepy badali ciągnąc ją po odpięciu przewodu hamulcowego i było widać które koła blokują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielg539
A dawniej hamulce przyczepy badali ciągnąc ją po odpięciu przewodu hamulcowego i było widać które koła blokują.

Dawne to były czasy do których z pewnością już się nie cofniemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.