-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1nesiasps
3 -
2lokiec3
1 -
3Solaris
1 -
4wojteczek
1 -
5michal_k
1
-
-
Aktualne posty
-
Przez Jacdiag · Napisano
Bo na nadwoziu i TZ był 17-znakowy, a w DR (i teraz w cep) tylko końcówka . -
Przez frodo28 · Napisano
Witam, nie załatwiłem tego gdyż w urzędzie nikt nie był chętny pomóc, diagnosta patrzył na mnie jak na ufo więc, dałem sobie spokój wozilem że sobą wypis z legalizacji ale nie był potrzebny nawet nie pytali nawet przy kontroli w niemczech -
Przez Rafi90 · Napisano
https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Yrkestrafik/Gods-och-buss/Matt-och-vikt/langd-och-breddbestammelser/Dimensioner/ Jest taka szansa że mogą mieć 2,60 Tak szukam , googluje i faktycznie to 2,60 jest prawdopodobne. Niestety u nas już nie jest -
Przez Logen · Napisano
Tutaj są kategorię pojazdów w Szwecji: https://www.transportstyrelsen.se/globalassets/global/vag/fordon/fordonsregler/fordonskategorier.pdf Nie ma kategorii dla przyczep rolniczych. Tą zarejestrowali bo klient nie chciał kupić bez dowodu rejestracyjnego to widocznie wykombinowali coś takiego. Nacisk ha hak ma 3000 kg; nie ma światła przeciwmgielnego, nie ma cofania itd... nie mogła być wyprodukowana jako ciężarowa. Nurtuje mnie ta szerokość. Bo to już drugi pojazd ze Szwecji o za dużej szerokości. Wcześniej miałem Mana 3 osiowego z platformą do przewożenia jakichś dużych pojazdów i z HDSem z tyłu. Teraz ta przyczepa... W Szwecji mogą być szersze pojazdy niż u nas czy jak ?? -
Przez Rafi90 · Napisano
Nie bądź amator... Przykład z podwórka. Przyczepa była za długa, DR się znieczytelnił i po pomiarach wyszło że jednak ok. Więcej wiary w ludzi!
-
-
Najbliższe urodziny
Brak użytkowników do pokazania
-
Statystyki użytkowników
-
Użytkowników10 557
-
Najwięcej online1 667
Najnowszy użytkownik
Brsx
Rejestracja -