-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1mirek.g
18 -
2cezary
5 -
3michal_k
2 -
4Rafi90
2 -
5LimonQi
1
-
-
Aktualne posty
-
Przez posiadaczladyniva · Napisano
możesz wytlumaczyc o co z tym chodzi? nie za bardzo mam teraz możliwość czytania tego. Moim klientom aktualnie płynie ponad 10 aut, wszystkie modele były wypuszczane na rynek eu. -
Przez nesiasps · Napisano
Wszystkie te lampy przerabiane na asymetryczne, wstawiane żarówki do rozklejanych lamp żeby udawały pozycyjne przednie, lub do tylnych lamp aby udawały przeciwmgielne - cała ta rzeźba powinna być wykluczona z ruchu - nigdy do niego nie powinna być dopuszczona i cały ten pseudo biznes "dostosowania" lamp do wymagań EU powinien być ścigany z urzędu -
Przez Zdzich42 · Napisano
Z procentami kolega ma rację ale podstawa odmowy jest prosta. Ktoś pamięta Rozporządzenie w sprawie warunków technicznych DZ.U. z 2024 ( wcześniej też tak było) poz.502 załącznik nr 4 wymagania dotyczące tabliczki znamionowej jedno z pierwszych wymagań odnośne co ma się na niej znaleźć cyt."2) numer świadectwa homologacji typu WE pojazdu lub numer świadectwa homologacji typu pojazdu;" a co to jest? To jest oficjalne potwierdzenie, że pojazd spełnia wszystkie wymagania techniczne określone w odpowiednich aktach prawnych Unii Europejskiej czyli wszystko co jest w samochodzie min. pasy, światła, mocowania foteli, wszystko odnośnie bezpieczeństwa itd Który amerykan który został sprowadzony indywidualnie ma na tabliczce europejską homologację? czy nawet maksymalną masę całkowitą zespołu pojazdów. A tak po naszemu; światła - świecą a homologacja a odpowiednie oznaczenie składające się z literek i cyferek, a brak kierunkowskazów bocznych w niektórych przypadkach? do tego sposób włączania i wyłączania przeciwmgłowego, sygnał kontrolny koloru pomarańczowego i odległość od stopu. Ale zawsze beknie diagnosta bo "góra" ma to gdzieś (kiedyś przyszedł gość na konsultacje bo muszą się odbyć za poprzednich rządów z napisanym projektem,przeglądam na szybko i mówię że to i to raczej się nie sprawdzi i że w Anglii mają to lepiej rozwiązane,Gość do mnie że konsultacje się muszą odbyć ale nikt tego projektu nie będzie zmieniał), z innej beczki, kto pamięta pismo krążące na starych forach o amerykanach gdy zapytali w ministerstwie czy można uznać VIN na desce rozdzielczej jako VIN na trwałym elemencie? odpowiedź - TAK, ale jak ja się uczyłem to pamiętam że przepis mówił że umiejscowienie nr VIN od środka osi pojazdu w prawo a na desce amerykana był z lewej strony, kto pamięta hymny pochwalne dla rządzących za małe tablice rejestracyjne w TV a ja pytam dla kogo skoro odkąd pamiętam : wymiar, kąt i umiejscowienie napisane było w wymaganiach więc nie mogły być zarejestrowane itd. Kilka dobrych lat temu kolega był na szkoleniu i był gość z ministerstwa transportu i ktoś zapytał co ma zrobić przy pierwszym przeglądzie z USA, odpowiedź: przecież ma Pan podstawę prawną wymagającą jednostkowe dopuszczenie. Haha. Nie jestem cięty na amerykany (u nich jeździ więcej aut i może mają lepszą motoryzację ) ale wkurza mnie że zawsze winny diagnosta, jak nie chce podbić to jest nienormalny bo inni robią a jak podbije a Policja się "przyczepi" to też jest winien że "nie zna przepisów". Nikt nie wywali Amerykanów z naszych dróg tego jest za dużo, ale fajnie jakby zrobili przepisy by diagnosta nie obrywał a kierowca nie musiał szukać "przyjaznej stacji". A u nas to przepisy sobie a życie sobie, jak z maseczkami za czasów Covid (Policja nie pilnuje - zła Policja, Policja pilnuje - zła Policja). PS jest taki Stary skecz, występuje Wojciech Mann i Krzysztof Materna Trabant i jakiś amerykan polecam( "100lat" temu był już problem) Koniec bo kto by to czytał ... Pozdrawiam -
Przez Rafi90 · Napisano
Jest jeszcze coś takiego jak normy alternatywne. "Wykaz regulaminów ONZ uznanych za alternatywne do dyrektyw lub rozporządzeń o których mowa w części 1 2018-858" -
Przez radekd2 · Napisano
Diagnosta nie może demontować/rozbierać auta. Może wytłumaczę Ci inaczej. Masz dwa IDENTYCZNE auta różniące się numerem VIN. Kupione jednego dnia w polskim salonie. Jedno jest zarejestrowane, a drugie nie. Czy autem niezarejestrowanym możesz poruszać się legalnie po drogach? Nie możesz, a przecież auta są identyczne. Tak działa prawo.
-
-
Najbliższe urodziny
Brak użytkowników do pokazania
-
Statystyki użytkowników