-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1Paprock
2 -
2wojteczek
2 -
3Krzysztofk
2 -
4michal_k
2 -
5nesiasps
1
-
-
Aktualne posty
-
Przez Rafi90 · Napisano
Druga homologacja unieważnia pierwszą, to że zostają pierwszoetapowe TZ na samochodach niewiele znaczy. Jesli producent II etapu potwierdzi że może ciągnąć 3000 kg to jak najbardziej można O1 zmienić. -
Przez Boguslaw · Napisano
A co byś sprawdzał podczas badania technicznego tego pojazdu, tylko siłę hamowania czy może coś więcej? -
Przez bartoszjack · Napisano
Cześć Panowie. Wiem że odkopuję stary temat, ale mam podobne rozkminki, więc piszę tutaj. Czy II etap homologacji przekreśla wartości z pierwszego etapu? Master RWD , seryjnie 3t na haku, przystosowany na plandekę, w związku z czym otrzymał nowe wartości typu 0.1 - 2500kg. Pytanie czy mogę zmienić zabudowę i wrócić do oryginalnych wartości, czy to się nie da? VF1VB00025 to pierwszych 10 znaków z vinu. homologacja z tabliczki: E2*2007/46*0049 Dziękuję za wypowiedzi. -
Przez Mecher · Napisano
I G też słuszne na TZ, jedno koło na badanie klient przywiezie ? -
Przez wojteczek · Napisano
Czyli nie do zarejestrowania? Pod Art 66a ustawy też chyba nie bardzo się łapie.
-
-
Najbliższe urodziny
Brak użytkowników do pokazania
-
Statystyki użytkowników
-
Użytkowników10 786
-
Najwięcej online1 667
Najnowszy użytkownik
bartoszjack
Rejestracja -