-
Aktualne tematy
-
-
Aktywni użytkownicy
-
1mlusiek1590
3 -
2LimonQi
2 -
3bronks312
1 -
4Jacob
1 -
5Mecher
1
-
-
Aktualne posty
-
Przez Solaris · Napisano
DIP tylko do badania okresowego przed 1 rej. A wszystkie dane które potrzebujesz ustalić wpisujesz w uwagach w zaświadczeniu -
Przez Galaxy_13 · Napisano
Coś już dziś za ciepło Czy przy ustalaniu danych na wniosek właściciela pojazdu wpisuję informacje tylko do zaświadczenia czy jednak mogę DIP wystawić do badania dodatkowego? Z tego co mi się przypomina to DIP tylko do okresowego ale może się mylę, pomóżcie. Potrzebne wszystkie dane bo to nowy samochód 2025r Pojazd zarejestrowany w Niemczech ma tablice zjazdowe ważne do końca lipca 2025r -
Przez Jasiu24 · Napisano
Taka jak wynika z dokumentów, ale zakładając że to amerykaniec to najprawdopodobniej zgodnie z par. 1 ust. 3 pkt 1): czyli w tym przypadku stosujemy 1 stycznia 1969r. WSH -nie chcę mi się komentować całej tabeli, ale np. dla tego pojazdu przy roboczym 50% uznam za spełnienie kryteriów rozp. o war. tech., ale np. dla samochodu osobowego z 2019 już będę wymagał 58% - nawet jak ten 2019 też będzie się starał o zabytek jako część kolekcji. Ogólnie w badaniu zabytku chodzi o to by pogodzić bezpieczeństwo z możliwie maksymalnym zachowaniem stanu oryginalnego i to jest zadanie diagnosty. Nie wiem czy przerabianie przednich pozycyjnych by na siłę świeciły na biało jest konieczne, aby rezygnować zachowania oryginalności bez jednoczesnego ograniczenia poruszania się, ale to indywidualna decyzja każdego z nas. Ogólnie do badania co do zgodności w ogóle nie potrzebujesz tablic, ale praktyka jest różna w zależności od WK. Problemem jest wprowadzenie do CEP, literalnie prerejestrację możesz zrobić tylko przy pierwszym okresowym, a to badanie okresowym nie jest, część WK przymyka na to oko, część pozwala robić w trybie awaryjnym, a gdzie indziej każą brać PC co rozwiązuje ten problem. Najlepiej zapytaj u siebie w nadzorze. -
-
Przez Paprock · Napisano
Pisałem wyżej: To akceptujesz? § 2. 1. Badanie co do zgodności pojazdu zabytkowego z warunkami technicznymi określonymi w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, zwanych dalej „warunkami technicznymi”, polega na sprawdzeniu prawidłowości działania poszczególnych zespołów i mechanizmów pojazdu, w szczególności pod względem bezpieczeństwa jazdy, oraz wykonaniu porównania stanu faktycznego pojazdu z warunkami technicznymi zgłoszonymi przez właściciela pojazdu we wniosku o przeprowadzenie badania co do zgodności z warunkami technicznymi pojazdu zabytkowego, składanym w stacji kontroli pojazdów, o której mowa w art. 83 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, którego wzór określa załącznik nr 1 do rozporządzenia. Rola jest taka, że diagnosta ma do dyspozycji o-gra-ni-cze-nia!
-
-
Najbliższe urodziny
Brak użytkowników do pokazania
-
Statystyki użytkowników
-
Użytkowników10 873
-
Najwięcej online1 667
Najnowszy użytkownik
Interowiec1997
Rejestracja -