Skocz do zawartości
  • Aktualne tematy

  • Aktywni użytkownicy

    1. 1
      rurek777
      rurek777
      2
    2. 2
      Rafi90
      Rafi90
      2
    3. 3
      Matheo13106
      Matheo13106
      1
    4. 4
      Wojtek_L
      Wojtek_L
      1
    5. 5
      cezary
      cezary
      1
  • Aktualne posty

    • Rafi90
      Nie ma przeciwwskazań. Na wagę po zmianach, później badanie ZK wymiana dowodu i tyle.
    • Krzysztofk
      WITAM MAM TAKI PRZYPADEK Z C330 Z URUSEM C330 PRODUKCJA 1986 A W DOWODZIE DATA PIERWSZEJ REJESTARCJI 2016 ROK. ROBIŁEM BADANIE DWA LATA TEMU I JAKOS NIE ZWROCIŁEM UWAGI NA TA DATE DOPIERO DZIS PRZY BADANI. I MOJE PYTANIE JAK BYSCIE WIDZIELI SPRAWĘ DO ROZWIĄZANI. Z CEP WYCHODZI PIERWSZY WŁASCICIEL W 2011 R  REJESTRACJA CZASOWA  W 2016 I PEŁNA REJESTARCJA 2017. 
    • wadi
      Zgoda , mowa tu o przyczepie o DMC do 1,5 t. , powyżej 1,5 t - wymaga się zahamowania  samoczynnego na wypadek wypięcia i dotyczy to wszystkich przyczep z małym  wyjątkiem , a konkretnie  przyczep - maszyn rolniczych - np agregaty  pół zawieszane itp., gdzie nie wymaga się układu hamulcowego  do DMC 3t.  Nawet w przypadku przyczep z hamulcem najazdowym  ( DMC do 5 t ) konstrukcja tego układu zapewnia spełnienie warunku  ( ust. 2 b ) -  opadający dyszel uruchamia hamulec .
    • wadi
      Witam . Przewertowałem tematy i nie mam jasności co do tematu. Czy istnieją przeciwskazania aby dokonać wymiany silnika w ciągniku rolniczym i zmianę tę zalegalizować , ( z pojemności ok.4,5 L 80KM , na silnik innego producenta o poj. ok 6,0 L , o mocy ponad 100 KM ) ? Ciągnik z lat 90-tych- konkretnie MTZ  , silnik mocowany do korpusu skrzyni , z przodu podparty na ramie . Prawdopodobnie  silniki są zbliżone wymiarami i teoretycznie  reszta pozostaje bez zmian. ( nie widziałem ale z 4 na 6 cyl. ?? ). Proszę o doradę , jak to ma się do obecnego stanu prawnego  i na co jeszcze zwrócić uwagę .
    • adam1501
      Taaa... a następny ustęp to pies??? "...4. Przepisu ust. 2 nie stosuje się do przyczepy będącej środkiem transportu, której dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 1,5 t, oraz przyczepy będącej maszyną przystosowaną do poruszania się po drodze, której dopuszczalna masa całkowita nie przekracza 3 t, pod warunkiem że przyczepa ta ma dodatkowe połączenie (łańcuch, lina), które w razie zerwania urządzenia łączącego zapobiega dotykaniu jezdni przez dyszel i zapewnia niezbędną kierowalność przyczepy. ..."
  • Najbliższe urodziny

    Brak użytkowników do pokazania

  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      10 509
    • Najwięcej online
      1 667

    Davedxx
    Najnowszy użytkownik
    Davedxx
    Rejestracja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.