dawid018 Napisano 16 Marzec 2017 Share Napisano 16 Marzec 2017 Panowie mam do was pytanie/jak obecnie podchodzicie do badania technicznego przed I rejestracją w PL jeśli klient przywozi wam ksero zagranicznego DR zamiast oryginału??bo mam pewien problem z panią która rejestruje auta i wysyła mi klientów z kserem DR i zastanawiam się czy robię źle ze nie robię badań na ksero bo klienci odesłani po oryginały juz nie wracają więc gdzieś te badania muszą zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 16 Marzec 2017 Share Napisano 16 Marzec 2017 Kserokopia nie jest dokumentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 16 Marzec 2017 Share Napisano 16 Marzec 2017 Czy jest czy nie jest to by się doktoryzować akurat w naszym kraju można było. Ale na nasze potrzeby przyziemne przyjął bym tak jak Adam pisze. A to, że są stacje, co na kserówkach zrobią to chyba wszyscy wiemy. Zresztą już lepiej tak jakby auta miało nie być, tylko dokumenty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzik Napisano 17 Marzec 2017 Share Napisano 17 Marzec 2017 My na ksero nie robimy ale za płotem robią i co mam zrobić? Każdy odpowiada za siebię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 17 Marzec 2017 Share Napisano 17 Marzec 2017 Temat rzeka i nie tylko dowodów rejestracyjnych dotyczy. Coś już było: http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=17675 bez większego odzewu. Z obserwacji wiem, że ksera na platformy i windy to standard, brak plakietek na szybie też zjawisko powszechne, poobrywane znaki legalizacyjne normalka, a wklejka o ograniczniku to czarna magia. I wszystko jeździ, okolica zadowolona bo mają kolejki, a ja pierwszy kwartał zamykam liczba badań coś koło trzystu, bo czepiam się i nikt nie przyjeżdża. Cóż... Lajf is brutal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Panowie taka sprawa W dn. dzisiejszym przyjechał sam. z Niemiec na I BT . Właściciel uparł się na BT na tablicach zjazdowych . I teraz się zaczyna po wklepaniu nr. rej. niemieckiego wyskakują z CEPA dane samochodu całkiem innego ( przyjechał VW w CEP Ford ) . Telefon do Pani Kierownik WK i info odstąpić od badania . Czy spotkaliście się z czymś takim i ewentualnie jak dalej postępować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cezary Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Telefon do Pani Kierownik WK i info odstąpić od badania no to w/g powyższego odstąpić albo klient się godzi i robisz bez tablic, ja tak bym zaproponował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 I teraz się zaczyna Wpisujesz numer z DR pojazdu, nie z tablic zjazdowych,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirek_handlarz Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Janusz - jak to ma zrobić - musiałby mieć te tablice, a pewnie na pewno ich nie ma A klientowi się nie dziwię - zapłacił za zjazdowe i chce na nich hulać - proste. Można by zrobić bez tablic ale ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Można by zrobić bez tablic ale ... Tu nie ma żadnego problemu, numer wpisujesz z DR a w uwagach info brak tablic,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pentagram Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Wpisz w rejestr więcej danych i wypełnij DIPa, zrób prerejestrację i dopiero wówczas pobierz dane z CEPa bo chyba zassałeś dane za wcześnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andrzej65 Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Nie wpisuje nr rej tylko sam VIN i zrób prerejestrację, wszystko wtedy powinno grać przynajmniej tak mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Co to są tablice zjazdowe i jak wygląda dokument do nich? Możesz wkleić skan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 22 Listopad 2017 Share Napisano 22 Listopad 2017 Co to są tablice zjazdowe Zapewne chodzi o "czerwone" niemieckie, te do wielokrotnego uzytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 albo wywozowe(zjazdowe),czy jak tam je zwał z czerwonym paskiem,jednokrotnego użytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biker100 Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 jak tam je zwał zwą je jeszcze: tablica pojazdu na eksport (od 2000r.) http://www.tablicerejestracyjne.pl/niemcy te z czerwonym paskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crackers Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 wielokrotnego uzytkutzw handlowe od 1995 r,biker100, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan.W Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Witam. Koledzy podepnę się pod ten temat. Pojazd sprowadzony z Niemiec klient chce okresowe przed pierwszą rejestracją w RP. W dokumentach wpisy że pojazd powypadkowy (ale u mnie już bez śladów wypadku, naprawiony). Bez tablic zabrane po wypadku. Jak do tego podejść, zrobić okresowe przed pierwszą + skierowany - wniosek klienta jeżeli z dokumentów wynika że uszkodzony (DzU 20015 poz 776, par.3 ust.1 pkt.4). Ale dodatkowe bez tablic ? Jeden wpis do rejestru ? Co z pre-rejestracją ? Czy wysłać najpierw klienta po PC + czerwone tablice. Proszę o info (pomoc) jak do tego podejść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 W dokumentach wpisy że pojazd powypadkowy Jakich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skobel Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Wyślij do WK po PC i TR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan.W Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Grzesiu w fakturze wpis "pojazd uszkodzony w wypadku" i brief przekreślony z adnotacją. Z tego co udało się tłumaczowi przetłumaczyć to "wypadek i dalej nieczytelne". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzio69 Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Panowie dzięki za podpowiedzi Facet w WK i będzie za tydzień bo tam problemy z rej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek1 Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Grzesiu w fakturze wpis "pojazd uszkodzony w wypadku" i brief przekreślony z adnotacją. Z tego co udało się tłumaczowi przetłumaczyć to "wypadek i dalej nieczytelne". byle to nieprzetłumaczone to nie było totalschaden... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jan.W Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 Dzięki Skobel. Tak zrobiłem, ustaliłem z klientem żeby podjechał do WK oraz po telefonicznym ustaleniu z WK co i jak doszliśmy do porozumienia że to będzie najlepsze rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 23 Listopad 2017 Share Napisano 23 Listopad 2017 byle to nieprzetłumaczone to nie było totalschaden... - a pardon, a na nasze polskie warunki badań technicznych i systemu rejestracji czemu miałoby to wadzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.