DARIO64 Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 No nie przyszło mi do głowy podlinkować . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 A dlaczego nie chcesz ich urażać? Ja bym napisał w ten deseń (szczególnie w odniesieniu pkt 1 i 3, bo pkt to jedyne sensowne i nawet ciekawe pytanie w tym piśmie) : "... rozumiem zatem, że chcą się Państwo dowiedzieć na czym polega praca, metodologia badań i możliwości urządzeń i technik pomiarowych wykorzystywanych podczas badań technicznych na SKP? Chętnie udzielimy Państwu takich informacji, jednak najpierw prosimy o odpowiedź w jaki sposób prowadzili Państwo nadzór nad nami, skoro z Państwa pisma wynika, że dopiero chcecie poznać zasady naszej pracy? Łącząc wyrazy szacunku.... Bla bla..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 mam usilne przeczucie że jest tam bardziej logicznie niż w łódzkim Proszę nie uogólniać, łódzki wschodni, już sobie z tym poradził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrekr Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 Ja bym pojechał w ten deseń: " W odpowiedzi na Państwa pismo nr..... z dnia...... informuję, że po zapoznaniu się z jego treścią, pytania w nim zawarte zadałem analizatorom pracującym na naszej SKP. Przedmiotowe urządzenia zaprzeczyły jakoby wykryły jakieś nielegalne oprogramowanie w pojazdach grupy VW. Ponadto ww. urządzenia zdecydowanie zaprzeczyły podejrzeniom o przyjmowanie korzyści majątkowych od podejrzanych pojazdów. Jednocześnie urządzenia stanowczo odmówiły przeprowadzania badań na okoliczność wykrywania NOx......' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 Ja bym pojechał w ten deseń: Czemu nie pojedziesz, spróbuj ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 A ja bym poprosił o podstawę prawną obowiązku udzielania jakiejkolwiek odpowiedzi na pismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 ja bym poprosił o podstawę prawną Można, tylko ciągle zależy to od wzajemnych relacji stacje - nadzór oraz od tego czy warto iść na ostro ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 Tam jest bodajże prośba o zajęcie stanowiska, więc nie widzę podstaw, żeby nie odpowiadać - bez przesady. Natomiast wytknąć im rażący brak kompetencji jak najbardziej. W grzeczny, ale dosadny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 Przerabiałem "sto lat temu" , dlaczego ITD zatrzymało DR po 13 dniach od OBT ... ale nawet przy 1/4 takiego przebiegu to w tym czasie przejechał ~1600 km dla mojego nadzoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 mam usilne przeczucie że jest tam bardziej logicznie niż w łódzkim Proszę nie uogólniać, łódzki wschodni, już sobie z tym poradził. No właśnie jak to jest, że jeden łódzki WK może w grzeczny lecz dosadny sposób wysłać na drzewo, cwaniaków robiących sobie reklamę kancelarii a inny gnębi niepotrzebnymi pismami swoje stacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 Mniej więcej tak dziś w tv leciało: Sponsor Łódź, miasto kreacji . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 A ja w ogóle nie wiem czym wy się przejmujecie... pismo jest adresowane do przedsiębiorców a nie diagnostów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 pismo jest adresowane do przedsiębiorców a nie diagnostów... wiem Macieju ale i tak my będziemy musieli na nie odpisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 A może odbić piłeczkę i rozesłać pisma do właścicieli w/w pojazdów,z zapytaniem czy w ich pojazdach stwierdzono i czy da się stwierdzić na OBT omawiany problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 odbić piłeczkę i rozesłać pisma do właścicieli w/w pojazdów,z zapytaniem czy w ich pojazdach stwierdzono i czy da się stwierdzić na OBT omawiany problem o matko to by się dopiero zadziało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 29 Grudzień 2015 Share Napisano 29 Grudzień 2015 A jak odnaleźć tych właścicieli? A potem skąd wiadomo, który pojazd przechodził badanie na której stacji? Dlatego trzeba było wezwać składającego petycję do jej uzupełnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 1 Styczeń 2016 Share Napisano 1 Styczeń 2016 Proponuję odesłać zainteresowanych do artykułu w ostatnim Serwisie Motoryzacyjnym gdzie jest wyjaśnione dosyć dobrze kto i co może zrobić aby wyjaśnić problem i wiedzieć co może SKP i jaki ma wpływ na stwierdzenie i odniesienie się do zarzutów ............. Większość, jak nie wszyscy, a już na pewno szeroko rozumiana branża motoryzacyjna słyszała o aferze z silnikami Diesla produkcji koncernu Volkswagena. Na wpadkę koncernu Volkswagena postanowili zareagować prawnicy. Pojawił się pomysł, żeby złożyć pozew zbiorowy przeciwko koncernowi. Jednym z działań przygotowawczych jest wysłanie petycji, do wielu podmiotów zajmujących się badaniami technicznymi pojazdów w Polsce, w tym do PISKP. Jaka była treść petycji i czy żądania w niej zawarte mają odniesienie do działalności SKP – odpowiedź w artykule. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markes30 Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 Planuję odpisać w takiej formie: ... w odpowiedzi na postawione pytania informuje: 1. W naszych stacjach kontroli pojazdów nie wystąpiły przypadki stwierdzenia przez diagnostów zainstalowania oprogramowania zaniżającego poziom emisji spalin. 2. W naszych stacjach kontroli pojazdów nie wystąpiły przypadki orzekania przez diagnostów negatywnego wyniku badań w związku z przekroczeniem wartości zadymienia spalin w odniesieniu do pojazdów „Grupy Volkswagena” wyprodukowanych w latach 2009-2015. 3. Podczas wykonywania pomiary zadymienia spalin zgodnie z Dz. U. z 2015r., poz 776, nie jest możliwe stwierdzenie, że w pojeździe zostało zainstalowane oprogramowanie zaniżające poziom emisji NOx. Co wy na to? Z poważaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 Co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 Planuję odpisać w takiej formie: ... w odpowiedzi na postawione pytania informuje: 1. W naszych stacjach kontroli pojazdów nie wystąpiły przypadki stwierdzenia przez diagnostów zainstalowania oprogramowania zaniżającego poziom emisji spalin. 2. W naszych stacjach kontroli pojazdów nie wystąpiły przypadki orzekania przez diagnostów negatywnego wyniku badań w związku z przekroczeniem wartości zadymienia spalin w odniesieniu do pojazdów „Grupy Volkswagena” wyprodukowanych w latach 2009-2015. 3. Podczas wykonywania pomiary zadymienia spalin zgodnie z Dz. U. z 2015r., poz 776, nie jest możliwe stwierdzenie, że w pojeździe zostało zainstalowane oprogramowanie zaniżające poziom emisji NOx. Co wy na to? Z poważaniem Tylko dokładnie sprawdź punkt 2, bo być może któryś diagnosta taki wynik wystawił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 W naszych stacjach kontroli pojazdów nie wystąpiły przypadki stwierdzenia przez diagnostów zainstalowania oprogramowania zaniżającego poziom emisji spalin. Między wierszami można wyczytać że wasze stacje mają sprzęt do wykrywania oprogramowania zaniżającego poziom emisji spalin , mimo tego diagności nie wykryli przypadków zainstalowania . Poszedłbym w kierunku dz.u 40 i wykazania że stacje nie mają i nie muszą mieć takiego oprzyrządowania, i nie są wstanie wykryć manipulacji . [ Dodano: 02-01-2016, 15:07 ] Tylko dokładnie sprawdź punkt 2, bo być może któryś diagnosta taki wynik wystawił. Wezwać do uzupełnienia jakie marki wchodzą do "Grupy Volkswagen" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 Wezwać do uzupełnienia jakie marki wchodzą do "Grupy Volkswagen" . Wezwać starostwo do uzupełnienia numerów VIN lub numerów rejestracyjnych. Dopiero wtedy można poszukać w rejestrze jaki był wynik badania. Proste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 Wezwać starostwo do uzupełnienia numerów VIN i zaznaczyć że termin7 dni jest za krótki. Da się pod to podpiąć KPA i min 30 dni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 i zaznaczyć że termin7 dni jest za krótki Niekoniecznie za krótki. Jak podadzą numery VIN to się poszuka w rejestrze. Jak nie podadzą - pismo pozostanie bez odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 2 Styczeń 2016 Share Napisano 2 Styczeń 2016 1. W naszych stacjach kontroli pojazdów nie wystąpiły przypadki stwierdzenia przez diagnostów zainstalowania oprogramowania zaniżającego poziom emisji spalin. ,ponieważ w warunkach SKP jest to niemożliwe,o czym Państwo dobrze wiedzą. 3. Podczas wykonywania pomiary zadymienia spalin zgodnie z Dz. U. z 2015r., poz 776, nie jest możliwe stwierdzenie, że w pojeździe zostało zainstalowane oprogramowanie zaniżające poziom emisji NOx. ,ponieważ parametr NOx nie jest sprawdzany nawet w silnikach niskoprężnych o czym Państwo też dobrze wiedzą lub powinni wiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.