nadolek Napisano 4 Grudzień 2015 Share Napisano 4 Grudzień 2015 witam. proszę o pomoc w sprawie spełnienia warunków ww pojazdu F1 690 kg G 487 kg S1 = 2 P2 8 kW P3 E K e2*2002/24*0052*01 J L7e wg mnie przekracza normy ładowności i max.masy proszę o sugestie i ewentualne rozwiązanie problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 4 Grudzień 2015 Share Napisano 4 Grudzień 2015 Takie niestety mamy przepisy, a pojazdy te jeżdżą u nas i w unii,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal_k Napisano 4 Grudzień 2015 Share Napisano 4 Grudzień 2015 Może być "do przewozu rzeczy" i wtedy nie przekracza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca9 Napisano 4 Grudzień 2015 Share Napisano 4 Grudzień 2015 ...do przewozu rzeczy. http://www.ministromer.de/products/test/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 Może być "do przewozu rzeczy" Bardziej chodziło mi o to, że w innych krajach unii nie musi być "do przewozu rzeczy",,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 do przewozu rzeczy Problem w tym że w klasyfikacji dla czterokołowca nie ma podziału w zależności od przeznaczenia . Gdyby było wpisane w DR ,byłoby łatwiej . A jak znam życie wydumek w DR nie wpiszesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nadolek Napisano 5 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2015 Na tabliczce znamionowej jest podany tylko producent , VIN , nr homologacji i --dB(A) a -- min-1, bez wartości bo to elektryk i nie hałsauje. chyba zażądam tutaj opinii rzeczoznawcy. Nie mam też nacisków na osie. [ Dodano: 05-12-2015, 09:10 ] do przewozu rzeczy? tam nawet schowek na mapę jest ciężko wygospodarować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 Nie mam też nacisków na osie. 1- 295kg/2,89kN 2- 425kg/4,17kN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 dane techniczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 dane techniczne W tej lepszej wersji też jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 Nie chciało mi się trzech stron załączać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nadolek Napisano 5 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2015 dzięki wielkie Katalizator- TAK chyba jakiś błąd się wkradł ITS owi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 5 Grudzień 2015 Share Napisano 5 Grudzień 2015 Bo pewnie idzie o spełnienie norm ochrony środowiska, a wiadomo jak to z elektrycznym bywa, to wpisali TAK. Gdzieś tak już w naszych papierach podobnie jest, że jak instalacji nie ma, to warunki spełnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nadolek Napisano 7 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 7 Grudzień 2015 Dostałem dziś od klienta ksero świadectwa homologacji: 12.1. Masse du vehicule avec ( carrossrie) en ordre de marche - 487 kg w tłumaczeniu google masa pojazdu z karoserią gotowego do jazdy 12.2. Masse du vehicule a vide - 375 kg masa pojazdu pustego. tak więc nie mogę nadal dopuścić go do ruchu. nie ma również tam żadnej wzmianki o tym że jest ciężarowy albo o ładowności. Ustaliłem z PISKP że najlepszym rozwiązaniem będzie w tym przypadku wniosek do MI o odstępstwo od warunków technicznych. co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Grudzień 2015 Share Napisano 7 Grudzień 2015 co wy na to? Że to cyrk na kółkach; 487 - 375 = 112 - 75 = 37 kg Czego oparów wodoru ??? Skoro masy akumulatorów się nie uwzględnia ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nadolek Napisano 7 Grudzień 2015 Autor Share Napisano 7 Grudzień 2015 nie do końca tak. F1= 690 kg S1 =2. chodzi mi o to że nie spełnia ustawy jako L7e do przewozu osób. A do przewozu rzeczy nie mam podstaw by go sklasyfikować. Nie ma nic ustawie o akumulatorach dla czterokołowców innych niż lekkie do przewozu osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 7 Grudzień 2015 Share Napisano 7 Grudzień 2015 Myślę jednak, że do końca, skoro na zachodzie nikt się tym nie przejmuje, a i u nas nieliczni,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 7 Grudzień 2015 Share Napisano 7 Grudzień 2015 8. Wymagania odnośnie mas motocykli, motorowerów, pojazdów czterokołowych oraz przyczep do tych pojazdów określa załącznik do dyrektywy 93/93/EWG, przy czym dopuszczalna masa całkowita motocykla jednośladowego nie może przekroczyć maksymalnej masy całkowitej określonej przez producenta, a maksymalna masa pojazdu nieobciążonego dla pojazdów trzy- i czterokołowych nie powinna przekraczać:1) w przypadku pojazdów trójkołowych: a) motorowery - 270 kg, b) motocykle - 1000 kg (bez uwzględniania masy akumulatorów przy napędzie elektrycznym); 2) w przypadku pojazdów czterokołowych: a) pojazdy czterokołowe lekkie - 350 kg, b) pojazdy czterokołowe inne niż lekkie do przewozu osób - 400 kg, c) pojazdy czterokołowe inne niż lekkie do przewozu rzeczy - 550 kg (bez uwzględniania masy akumulatorów przy napędzie elektrycznym). 9. Dopuszczalna masa całkowita pojazdów trzy- i czterokołowych nie może przekroczyć maksymalnej masy podanej przez producenta. Proponuję poczytać dyrektywę, sprawdzić ile ważą akumulatory, bo tam zapewne znajduje się klucz pozwalający zarejestrować ten pojazd bez odstępstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 8 Grudzień 2015 Share Napisano 8 Grudzień 2015 Proponuję poczytać dyrektywę, Proponujesz naszemu ustawodawcy, tak ? Mam nadzieję, że nie nam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 8 Grudzień 2015 Share Napisano 8 Grudzień 2015 Proponujesz naszemu ustawodawcy, tak ? Lepiej niech poczytają to http://forum.osds.org.pl/dload.php?action=file&id=103 bo z końcem roku dyrektywa którą cytuje Daniel idzie do lamusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.