michal_k Napisano 14 Wrzesień 2016 Share Napisano 14 Wrzesień 2016 powinien posiadać układ hamulcowy taki jak w samochodzie osobowym Osobowy też ma korektory - albo z tyłu (ale bez regulacji dźwigniami) albo przy samej pompie pod maską. Linki ze zdjęciami już wcześniej wrzuciłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam1501 Napisano 14 Wrzesień 2016 Share Napisano 14 Wrzesień 2016 Skąd żądanie powrotu do stanu sprzed zmian / zamontowania korektorów / ? Ponieważ pozostały mocowania i diagnosta stwierdził, że układ jest przerobiony niezgodnie z przepisami. Trudno mówić o czym ktoś myślał. Natomiast w takiej sytuacji jakbyś miał pod ręka opinię ze zmian konstrukcyjnych, gdzie by stało, że układ jest taki jak w osobówce, tylko niektóre elementy mocowań pozostały to nie sądzę aby diagnosta to zakwestionował. Natomiast jak stoi przed faktem bez żadnej podkładki to zareagował jak zareagował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 14 Wrzesień 2016 Share Napisano 14 Wrzesień 2016 Oby się nie okazało, że te korektory wyeliminował ktoś jak był jeszcze ciężarowym! One nigdy swojej funkcji nie pełniły. Zawsze zapieczone były. I ja osobiście dałbym se trochę na luz. Ten samochód nie ma belki tylnej osobowej, nie ma wahaczy osobowych, nie ma felg osobowych. Tak zakładam oczywiście bo auta nie widziałem co też jest oczywiste. I najważniejsze! Ten samochód nie miał, nie ma i nie będzie miał nigdy tabliczki znamionowej z opcji osobowej!!! To po kiego się czepiać układu hamulcowego??? Oczywiście przy założeniu, że to był Seicento VAN po legalu. Albo, albo. Albo wszystko osobowe, albo wybiórczo osobowe. Na szczęście w tym przypadku nie układ hamulcowy, nie tabliczka i nie krata/przegroda pozwalają zakwalifikować przerobiony pojazd do rodzaju osobowy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 14 Wrzesień 2016 Share Napisano 14 Wrzesień 2016 No dobrze , ale wracam do pytania , osobiście jestem przekonany że po przeróbce pojazd tak samo jak powinien mieć tylną kanapę , zagłówki i pasy bezpieczeństwa tak powinien posiadać układ hamulcowy taki jak w samochodzie osobowym To napisz proszę jaki układ hamulcowy jest w samochodzie osobowym. Bo inaczej się nie dogadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blakop Napisano 14 Wrzesień 2016 Share Napisano 14 Wrzesień 2016 Kolega wyżej napisał - inny jest układ hamulcowy, gdyż jego element, a dokładnie korektor jest inny tu i tu: SEICENTO VAN -korektor dźwigniowy na belce -siła hamowania w zależności od obciążenia tylnej osi ,zawór sterowany mechanicznie..SEJCENTO M1 korektor ciśnieniowy na przegrodzie czołowej -siła hamowania w zależności od ciśnienia w magistrali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 14 Wrzesień 2016 Share Napisano 14 Wrzesień 2016 Kolega wyżej napisał Widocznie Kolega niżej nie przeczytał, bo twierdzi: Korektory zostały usunięte i układ hamulcowy dostosowany tak jak w wersji osobowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaka Napisano 15 Wrzesień 2016 Share Napisano 15 Wrzesień 2016 Może napisz jaki wynik sił hamowania wyszedł?! Bo rozpisujemy się teoretycznie a na stanowisku jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.