Skocz do zawartości
Pomóżmy Panu Grzegorzowi odbudować dom po tragicznej powodzi! ×

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Panowie mam pytanie czy można dokonać zmiany konstrukcyjnej samochodu osobowego na ciężarowy np. takiego jak ford transit wiadomo ze wychodziły w 90% jako ciężarowe

Napisano

To dzięki bo ciągle słyszałem że tak raczej nie można

Napisano

Ale na jaki temat :?

Po co kolejny raz pisać skoro i tak nikt nie chce czytać...

Napisano

Przepisy niech czytają a nie forum, bo później takie kwiatki powstają, że ręce i spodnie opadają.

Napisano

WASZE DYRDYMAŁY I WYWODY NAS NIE INTERESUJĄ. DZIENNIKI KAŻDY CZYTA TAK JAK POTRAFI I ZROZUMIE. WYSTARCZY W JEDNYM ZDANIU TO OPOSAĆ, KIEDY I W JAKI SPOSÓB TO ZROBIĆ: tak a tak. PANIE GRZEGORZU JA ZWESZE CZYTAŁEM PANA KOMENTARZE:

Napisano
JA ZWESZE CZYTAŁEM PANA KOMENTARZE:

Dlatego nie lubię się powtarzać.

Napisano
WASZE DYRDYMAŁY I WYWODY NAS NIE INTERESUJĄ.
Nas tzn. kogo? Jak masz jakiś problem ze zrozumieniem, zapytaj o konkrety, bo nikt po raz enty nie będzie tłumaczył wszystkiego.
Napisano
WASZE DYRDYMAŁY I WYWODY NAS NIE INTERESUJĄ.

 

To czego tu szukasz? Prosisz w wielu tematach o pomoc, a potem obrażasz użytkowników? Chyba nie tędy droga... I nie KRZYCZ, proszę.

  • 1 month later...
Napisano

Jak dobrze staram się zrozumieć to dopisali wymogi dla uchwytów oraz kraty/przegrody.

 

A mnie tak poza nawiasem interesuje paragraf 9a, czyli co mus potwierdzać pimotami, kwitami, papierami, a czego nie trzeba potwierdzać pimotami, kwitami, papierami jeżeli idzie o przerobienie osobowego na ciężarowy? :x

Napisano
Jak dobrze staram się zrozumieć to dopisali wymogi dla uchwytów oraz kraty/przegrody.

Ale nie dopisali w rozporządzeniu w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów wymogu przedłożenia tego dokumentu w przypadku zgłoszenia zmian .

Ciekawy jestem co będzie jak się klient uprze żeby mu dać podstawę prawną.

Napisano
Ale nie dopisali w rozporządzeniu w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów wymogu przedłożenia tego dokumentu w przypadku zgłoszenia zmian .

- no nie napisali, nie napisali, ale można kombinować tak:

 

Do rejestracji należy dołączyć zaświadczenie z badania, a pozytywne zaświadczenie z badania wystawię dopiero po spełnieniu warunków technicznych opisanych w rozporządzeniu w wiadomych paragrafach mówiących o potwierdzeniach z jednostek uprawnionych. Czyli koło się zamyka.

§ 14. 1. W przypadku zawiadomienia o zmianie stanu faktycznego wymagającej zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym, wynikającej:

5) z wprowadzenia w pojeździe zarejestrowanym zmian konstrukcyjnych zmieniających rodzaj pojazdu, do zawiadomienia dołącza się:

a) dokument potwierdzający, że dokonane zmiany konstrukcyjne zmieniające rodzaj pojazdu wykonane zostały przez przedsiębiorcę, o którym mowa w art. 66 ust. 4 pkt 6 lit. b ustawy,

b) zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego potwierdzające, że dokonane zmiany są zgodne z przepisami określającymi warunki techniczne pojazdów.

§ 1. Badania techniczne polegają na:

1) sprawdzeniu, czy pojazd odpowiada warunkom technicznym określonym w:

b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 r. poz. 305), zwanego dalej "rozporządzeniem o warunkach technicznych"

Napisano
można kombinować tak:

Nie trzeba kombinować , to postępowanie zgodne z aktualnym stanem prawnym.

Kombinacją jest żądanie przez WK pisma z jednostki upoważnionej i to w przypadku §9c .

Napisano
Kombinacją jest żądanie przez WK pisma z jednostki upoważnionej

 

WK nie ma prawa tego żądać w żadnym przypadku.

Napisano

To jest kwit dla SKP - nie dla WK. Więc niby po co mieli to wpisywać do rozporządzenia?

Napisano
To jest kwit dla SKP - nie dla WK.

Ale jak zwykle znaleźli się tacy co nie doczytali . Klient się wycofał bo mu powiedzieli że bez PIMOT-u nie powinno być zrobione(zmniejszenie liczby miejsc) .

  • 4 weeks later...
Napisano

ja robiłem wcześniej przebudowy i moja kierowniczka z wydziału mnie opierniczyła, że nie wołam oświadczenia, znowu w innym wydziale komunikacji szło to bez oświadczenia i nikt nawet sie o to nie pytał, a jeszcze inny wydział komunikacji w ogóle nie chciał przyjąć przebudowy bo jakis tam pan z WK stwierdzził że taka przebudowa nie może być wykonana i w ogóle faceta wygnał, to jest paranoja, znowu kolega po fachu był na jakimś szkoleniu sympozjum i tam usilnie twierdzono że na OSKP juz nie można robić przebudów sam juz nie wiem co myśleć

 

[ Dodano: 27-01-2017, 18:39 ]

a kolega zrobił przebudowę busa z 3 na 9 miejsc po 01.07.2016 i WK sie doczepił tylko masy :?

Napisano
a kolega zrobił przebudowę busa z 3 na 9 miejsc po 01.07.2016 i WK sie doczepił tylko masy
- no a czego miał się czepić?

Nie widzę żadnych przeciwwskazań jak wszystko zostało wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Z resztą nie widzę przeciwwskazań co do reszty wypowiedzi jeżeli przebudowy robiono tak lub nie z przepisami w zgodzie.

Napisano
sam juz nie wiem co myśleć

 

Stosować przepisy, a nie słuchać niektórych niedouczonych urzędników.

Napisano

no to ja wydedukowałem z tych przepisów że powinno mi się przedstawić zaświadczenie o przebudowie a z busami przeroboinymi na autobus bądz zwiekszona liczba miejsc to uważać i lepiej odpuścic

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.