IVVO Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Dzisiaj mija 3 dzień - ostatni - pracy w trybie awaryjnym - słyszałem z kilku źródeł iż SKP które nie będą online z Cepem będą jutro miały wolne - czy jest coś narzeczy czy to tylko plotki Cytuj
DARIO64 Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 jest coś narzeczy Poszło pismo z MC do starostw ,Solaris pisał o tym wczoraj .Dziś u nas był kierownik WK . Cytuj
IVVO Napisano 16 Listopad 2017 Autor Napisano 16 Listopad 2017 Poszło pismo z MC do starostw ,Solaris pisał o tym wczorajJest to gdzieś na forum - zapodaj link - bo tyle tego że mogło gdzieś zaginąć Cytuj
jast Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 No patrzcie jak wpłynęła kontrola NIK na nadzór, nawet fatygują się dojechać na SKP. Cytuj
DARIO64 Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Jest to gdzieś na forum Pisma raczej nie ma na forum. Cytuj
Paprock Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Jakby było coś na rzeczy, to powinny stać od rana. Jak się liczy te trzy dni? Cytuj
IVVO Napisano 16 Listopad 2017 Autor Napisano 16 Listopad 2017 DARIO64, Wiesz sam iż śledzenie w obecnej chwili forum jest prawie nie możliwe - więc myślałem że jaka bumaga się znajdzie - a tak ogólnie to chyba jutro mogą być problemy na SKP - 3 dni to trzy dni - może MC da jaką dyspense [ Dodano: 16-11-2017, 13:22 ] Jakby było coś na rzeczy, to powinny stać od rana. Jak się liczy te trzy dn 13/11 jako zerowy Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?p=286837#286837 Cytuj
IVVO Napisano 16 Listopad 2017 Autor Napisano 16 Listopad 2017 Grzegorz Łódź, Na Ciebie zawsze można liczyć Cytuj
Grzegorz Łódź Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Może nie zawsze ale staram się aktualizować... Cytuj
adamos Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Do mnie dzwonił nadzór i przypomniał o 3 dniach pracy w trybie awaryjnym...także chyba idę myć kanał Cytuj
Paprock Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale... Ale jak się te trzy dni liczy? Jaki 'zerowy' trzynasty?? Cytuj
vaandee Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale... Ale jak się te trzy dni liczy? Jaki 'zerowy' trzynasty?? no 3 dni tak jak po staremu, musisz wysłać zaległe badania. jeśli uruchomisz cepa na nawet na chwile żeby wysłać zaległe badania od poniedziałku a poźniej znowu się cos zyebye to masz kolejne 3dni trybu awaryjnego... Cytuj
JANUSZ60 Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Jaki 'zerowy' trzynasty?? 10.11.... piątek Cytuj
Paprock Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 No kumam (niby), czyli badania z 13 listopada musiałyby zasilić centralną bazę najpoźniej dzisiaj do końca dnia, tak? Tylko, że mowa jest o trzech dniach pracy w trybie awaryjnym, a nie przesyłaniu. Cytuj
michal_k Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 A skąd wniosek, że jeśli stacja nie przesłała danych do 3 dni, to nie może wykonać kolejnych badań, dla których znowu ma 3 dni na wysyłkę? Cytuj
adam1 Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Cytat z cepik.gov.pl : " ..... Podmioty mogą pracować w trybie awaryjnym, bez ciągłego połączenia z CEPIK 2.0 maksymalnie 3 dni robocze. Powyższy czas pracy w trybie awaryjnym jest zgodny z Ustawą Dz.U. 1997 Nr 98 poz. 602, art. 80bc: „W przypadku braku możliwości wprowadzenia danych do ewidencji, spowodowanego przyczynami niezależnymi od podmiotu, wprowadzenia danych dokonuje się niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym powstał obowiązek ich wprowadzenia.” ... " Cytuj
markes30 Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Tylko część SKP nie pracuje z winy CEPiK bo "poginęły " im certyfikaty. Wszystkie testy przechodzą łącznie z witaj w CEPiK a nie można pobrać danych badanego pojazdu. Cytuj
michal_k Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Ja nie widzę w art. 80bc braku możliwości dalszej pracy. Wynika z niego jedynie obowiązek przesłania badania w ciągu 3 dni. Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 16 Listopad 2017 Napisano 16 Listopad 2017 Tylko część SKP nie pracuje z winy CEPiK bo "poginęły " im certyfikaty. Wszystkie testy przechodzą łącznie z witaj w CEPiK a nie można pobranego pojazdu. To raz. Są błędy inne - "błędnie" wydane certyfikaty. MC/COI pracuje nad problemem. Błędy te - oznaczane w HelloCepik wykonywanym z naszego systemu jako 403 - trzeba zgłaszać do nas, najlepiej mailem na software@norcom.pl - ale także pod adres podany na stronach CEP-a: http://www.cepik.gov.pl/aktualnosci/zawartosc/-/asset_publisher/a1LDCMS0sfru/content/wdrozenie-cep-informacja-dla-stacji-kontroli-pojazdow Można - i warto - skorzystać z naszej instrukcji i naszego programu, dzięki czemu wyślecie Państwo w zgłoszeniu błędu bardzo istotna rzecz - dane Waszych certyfikatów. http://norcom.com.pl/download/cepik/IT.NORCOM_StacjaSQL_HelloCepik.pdf (strona 3) ++++++++++++++ Zespół wdrożeniowy służy pomocą techniczną wszystkim SKP, które mają problemy z połączeniem z CEPiK 2.0. Można ją uzyskać zgłaszając problem na Service Desk: E-mail: service_desk_portal@coi.gov.pl Tel.: +48 42 253 54 99 System zgłoszeń ATMOSFERA: https://pomoc.coi.gov.pl ++++++++++++++ To drugie po to, aby mieć podkładkę dla WK - więc warto !!! Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
markes30 Napisano 17 Listopad 2017 Napisano 17 Listopad 2017 403 - trzeba zgłaszać do nas Czy błąd 403 (mój) rozwiązuje COI , MC czy producent oprogramowania? Cytuj
adamos Napisano 17 Listopad 2017 Napisano 17 Listopad 2017 Błędem 403 zajmuje się COI, ale jak widać wydawca oprogramowania pomaga w rozwiązaniu. Na potwierdzenie: service_desk_itsm@coi.gov.pl Dane ogólne dotyczące zgłoszenia: Numer: 440477 Tytuł: CEP2 - bład 403 w trakcie logowania do hello Cepik Usługa: Projekt CEPiK 2.0 – produkcyjne : Certyfikaty Rodzaj zgłoszenia: Incydent Data rejestracji: 2017-11-16 13:07:31 Priorytet: Standardowy Cytuj
wrc69 Napisano 17 Listopad 2017 Napisano 17 Listopad 2017 No kumam (niby), czyli badania z 13 listopada musiałyby zasilić centralną bazę najpoźniej dzisiaj do końca dnia, tak?Tylko, że mowa jest o trzech dniach pracy w trybie awaryjnym, a nie przesyłaniu. Terminy wynikają z KPA. Nie zacytuję ci dokładnie artykułu, ale chodzi o to że nie liczy się dnia zaistnienia zdarzenia. Odliczanie zaczyna się od dnia następnego. Czyli, jeśli zdarzenie zaistniało w poniedziałek,, to dniem pierwszym jest wtorek a trzecim -czwartek. Dziś jest dzień czwarty w którym wszyscy powinni pracować on-line. Cytuj
markes30 Napisano 17 Listopad 2017 Napisano 17 Listopad 2017 Do adamos: Już co go zrobili czy czekasz tak jak ja ? Cytuj
Norbert Jezierski Napisano 17 Listopad 2017 Napisano 17 Listopad 2017 Czy błąd 403 (mój) rozwiązuje COI , MC czy producent oprogramowania? Błędem 403 zajmuje się COI, ale jak widać wydawca oprogramowania pomaga w rozwiązaniu. Dokładnie tak. Miał być usunięty dziś w nocy, nie został, zgłoszone SKP nadal mają ten sam błąd. Cytuj Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie chcą się złamać, świat zabija. Zabija w równej mierze najlepszych, najdelikatniejszych i najdzielniejszych. Jeżeli nie jesteś żadnym z nich, możesz być pewien, że zabije cię także, ale bez szczególnego pośpiechu. [Ernest Hemingway, Pożegnanie z bronią (1928)] Nie pytaj się ludzi co można, a co nie, ale zadaj sobie pytanie czy warto. Bowiem - można wszystko, ale nie wszystko warto... [NN]
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.