wrc69 Napisano 13 Luty 2018 Share Napisano 13 Luty 2018 Mam to samo. Na szczęście to zapasowa karta. Po wielu bojach udało się wgrać certyfikat i uruchomić kartę. Po próbie połączenia: brak uprawnień. Zgłoszone na helpdesk, czekam na rozwiązanie problemu. Kartę podstawową mam ważną do sierpnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 20 Luty 2018 Autor Share Napisano 20 Luty 2018 Komunikat z programu "Przypominamy: ABY UZYSKAĆ NOWY CERTFIKAT, należy wysłać zgodnie z „ www.cepik.gov.pl - Aktualności › Certyfikaty – najważniejsze informacje” żądanie certyfikacyjne w postaci: KLUCZA 2048 bitowego. Uwaga! Nie wszystkie stare (używane aktualnie) czytniki i karty kryptograficzne (w szczególności karty i czytniki dostarczone kiedyś przez COI), mogą nie sprostać temu wymaganiu, trzeba być gotowym na zakup nowszego czytnika i KARTY . " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 20 Luty 2018 Share Napisano 20 Luty 2018 Dodatkowo należy dodać, że wydanie certyfikatu trwa dłużej niż deklarowany miesiąc a dodatkowo znaczna część certyfikatów zostaje wygenerowana z błędami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariuszd Napisano 20 Luty 2018 Share Napisano 20 Luty 2018 Ja wysłałem wniosek 2018-01-26 a już 2018-02-06 przyszedł . Informatyk wgrał i tu zonk nie działa , helpdesk sprawdził u mnie wszystko w porządku . Dostawca programu sprawdził i stwierdził błąd po stronie ministerstwa i wysłał zgłoszenie . Mówił że to nie pierwszy taki przypadek i potrwa to ok. miesiąc . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 20 Luty 2018 Share Napisano 20 Luty 2018 wysłałem wniosek 2018-01-26 a już 2018-02-06 przyszedł To było zbyt piękne . W mi znanym przypadku po 5 tygodniach oczekiwania i kilku telefonach wygenerowano certyfikat i niestety też zły Mówił że to nie pierwszy taki przypadek i potrwa to ok. miesiąc . Dlatego też aby nie było problemów z terminem to o nowy certyfikat trzeba występować 3-4 miesiące przed wygaśnięciem starego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 20 Luty 2018 Share Napisano 20 Luty 2018 wydanie certyfikatu trwa dłużej niż deklarowany miesiąc a dodatkowo znaczna część certyfikatów zostaje wygenerowana z błędami Wreszcie po kilku telefonach do MC otrzymałem drugą część kodu na pocztę 16.02.2018r. Poprosiłem Help Desk z cepiku o wgranie na kartę . Certyfikat jest, ale nie mogę łączyć się z CEPIK-iem wyskakuje błąd 403. Ponowny telefon do help desku, sprawdzenie i rzeczywiście wina MC brak trzeciej linii wsparcia tak mi oświadczono, podano numer zajścia i mam czekać na telefon. Badania wykonuję w trybie awaryjnym. Miałem też telefon z MC od P. Lipińskiej czy działa, bo certyfikaty są z błędem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 20 Luty 2018 Autor Share Napisano 20 Luty 2018 Certyfikat jest, ale nie mogę łączyć się z CEPIK-iem wyskakuje błąd 403 Mam to samo "Informujemy, że otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie o treści: 403 Brak uprawnień do usługi" Na całe szczęście jest to certyfikat zapasowy. Tryb awaryjny to nie jest rozwiązanie, wszytko fajnie jeżeli robisz tylko zwykłe BT, ale zrób "zerówkę" czy jakieś inne z którym klient będzie musiał iść do WK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 21 Luty 2018 Share Napisano 21 Luty 2018 "zerówkę" W czym problem z tą zerówką ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 21 Luty 2018 Autor Share Napisano 21 Luty 2018 A jak zrobisz prerejestrację? W związku z komunikatem o możliwych problemach ze "starym" zestawem encard czy ktoś wie ile wcześniej można wystąpić o nowy certyfikat (bynajmniej nie chodzi i o 30 dni) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 21 Luty 2018 Share Napisano 21 Luty 2018 Uważam że ktoś za takie cyrki powinien odpowiadać, a nie stacje pozamykane po 2 miesiące bo certyfikaty nie działają.Diagnosta jak pomyli się, to wielka afera, bo jak śmiał to zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paprock Napisano 21 Luty 2018 Share Napisano 21 Luty 2018 A Twoja to stacja tyle czasu była zamknięta? Króra to stacja taki długi przestój miała? Coś mi się zdaje, że właściciele od diagnostów mają się lepiej. Także nie ma co się cudzym przedsiębiorstwem przejmować. Wystarczy zaangażowania tyle, na ile pozwala zawarty stosunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JANUSZ60 Napisano 21 Luty 2018 Share Napisano 21 Luty 2018 A jak zrobisz prerejestrację? Nie zrobię po prostu, wydam dokumenty w trybie awaryjnym i co WK ciągle nie może tego przeskoczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek1 Napisano 21 Luty 2018 Share Napisano 21 Luty 2018 Paprock - a jak będzie twoja się będziesz tym przejmował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Demart Napisano 22 Luty 2018 Share Napisano 22 Luty 2018 [ Dodano: 16-01-2018, 19:11 ] czyliWNIOSEK O CERTYFIKAT KLUCZA PUBLICZNEGO DLA OPERATORA (NA KARTĘ) WNIOSEK O CERTYFIKAT KLUCZA PUBLICZNEGO DLA OPERATORA (W PLIKU) " Do systemu CEPiK 2.0 klucz powinien posiadać długość 2048 bitów" Proszę o radę. Klucz o długości 2048 bitów już wysłałem e-mailem i teraz muszę wypełnić wniosek. W końcu który mam wypełnić na kartę czy w pliku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 To ciekawe. Stara karta (na której pracuję) ma klucz 1024 bity a nowa (na którą nie mam uprawnień - jeszcze) ma klucz 2048 bitów. Rozumiem że na starą kartę wystąpię o nowy 2048 -mio bitowy klucz jak mi się skończy na niej certyfikat (08.2018). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielg539 Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Rozumiem że na starą kartę wystąpię o nowy 2048 -mio bitowy klucz jak mi się skończy na niej certyfikat (08.2018). Nie jak się skończy a przynajmniej 30 dni wcześniej. Praktyka pokazuje, że w ciągu 30 dni certyfikat nie jest generowany a zatem o nowy należy wystąpić ze 2 miesiące wcześniej. Inna kwestia to, że znaczna liczba certyfikatów zawiera błędy, które uniemożliwiają ich działanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrc69 Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 No i właśnie dlatego walczę teraz z dodatkową kartą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 27 Luty 2018 Autor Share Napisano 27 Luty 2018 To ciekawe. Stara karta (na której pracuję) ma klucz 1024 bity a nowa (na którą nie mam uprawnień - jeszcze) ma klucz 2048 bitów. Dokładnie tak Jak będziesz występował o recertyfikację na "starą" kartę to też musisz wygenerować klucz długości 2048 bitów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdog Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Jak będziesz występował o recertyfikację na "starą" kartę to też musisz wygenerować klucz długości 2048 bitów ja tak zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 1 Marzec 2018 Share Napisano 1 Marzec 2018 A i tak (najprawdopodobniej) dostaniesz błąd 403 - i certyfikat będzie do poprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 1 Marzec 2018 Autor Share Napisano 1 Marzec 2018 Właśnie został poprawiony, czyli nie całe dwa tygodnie (20 II było zgłoszenie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Norbert Jezierski Napisano 1 Marzec 2018 Share Napisano 1 Marzec 2018 Ile czasu upłynęło od wysłania wniosku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 1 Marzec 2018 Autor Share Napisano 1 Marzec 2018 Wniosek wysłany 30 XI 2017, otrzymany certyfikat 29 XII 2017, próba uruchomienia nastąpiła 20 II 2018 rozwiązanie problemu 01 III 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czmarek1 Napisano 1 Marzec 2018 Share Napisano 1 Marzec 2018 Ile czasu upłynęło od wysłania wniosku ? U mnie oczywiście błąd 403, reklamacja 23.02 i dzisiaj czyli 01.03 odblokowane-działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
max72 Napisano 1 Marzec 2018 Autor Share Napisano 1 Marzec 2018 Widocznie hurtem naprawili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.