jurek014 Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 Mnie Autobusy omijają szerokim łukiem od 2 lat, a zatrzymałem tylko jeden DR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzegorz Łódź Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 Mnie Autobusy omijają szerokim łukiem To masz przekichane Tylko transport własny,ewentualnie PKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurek014 Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 Dobre :0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 Policjanci wyjaśniają przyczyny wypadku. - Z relacji kierującego ciągnikiem wynika, że po tym, jak wjechał na nierówność, musiał wyskoczyć zaczep dyszla, co spowodowało odczepienie się przyczepy - przekazał asp. sztab. Tomaszewski. Jak dodał, przyczyną mógł być również zły stan techniczny ciągnika oraz przyczepy. Nie była ona w ogóle zarejestrowana, a ciągnik nie miał ważnych badań technicznych od 2008 roku. http://www.tvn24.pl/przyczepa-odpiela-sie-od-ciagnika-ojciec-uratowal-corke,562842,s.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 Nie była ona w ogóle zarejestrowana, a ciągnik nie miał ważnych badań technicznych od 2008 roku.I jak do tego ma się plan TDT-u z pobieraniem dodatkowej opłaty w wysokości 100% opłaty za badanie, za spóźnienie się z OBT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARIO64 Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 No to wiem dlaczego latali na sygnale po południu. Nie była ona w ogóle zarejestrowana, a ciągnik nie miał ważnych badań technicznych od 2008 roku. Ciekawe czy z tego tytułu coś dostanie, czy tylko za promile i za spowodowanie wypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aboz Napisano 24 Lipiec 2015 Share Napisano 24 Lipiec 2015 Ciekawe czy z tego tytułu coś dostanie,Laurkie z podziękowaniem, że połamał. A mógł zabić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LOKER00 Napisano 3 Sierpień 2015 Share Napisano 3 Sierpień 2015 http://www.wiocha.pl/1256558,Troche-mnie-zatkalo Panie już tak pół roku jeżdżę i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 3 Sierpień 2015 Share Napisano 3 Sierpień 2015 http://www.wiocha.pl/1256558,Troche-mnie-zatkalo Panie już tak pół roku jeżdżę i nic się nie dzieje. Bo tu się z "ożyskiem" i "bębenem" od razu koło zmienia a teraz zagadka od jakiego bolidu to koło jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psuj Napisano 3 Sierpień 2015 Share Napisano 3 Sierpień 2015 a teraz zagadka od jakiego bolidu to koło jest Wygląda jak od kaszlaka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 3 Sierpień 2015 Share Napisano 3 Sierpień 2015 Wygląda jak od kaszlaka... E tam młodsze, niż od kaszlaka, lepsze i szybsze jest (było) to koło i od zagranicznego bolida . Wiem bo użytkuję jeszcze taki statek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ijm Napisano 5 Sierpień 2015 Share Napisano 5 Sierpień 2015 od jakiego bolidu to koło jestVW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qnick Napisano 5 Sierpień 2015 Share Napisano 5 Sierpień 2015 VW Blisko a konkretnie Skoda Felicia tylna piasta Poznałem po wycięciach w feldze i kształcie śruby koła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eborg Napisano 6 Sierpień 2015 Share Napisano 6 Sierpień 2015 Poznałem po wycięciach w feldze i kształcie śruby koła .......... a ja myślałem , że po charakterze................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 11 Sierpień 2015 Share Napisano 11 Sierpień 2015 Przewoził butle z gazem w ciężarówce bez hamulców W dniu 7 sierpnia w Legnicy inspektorzy z Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego zatrzymali do rutynowej kontroli pojazd ciężarowy oznakowany tablicami barwy pomarańczowej, przewożący 181 butli z mieszaniną gazu palnego UN 1965, o łącznej masie netto przekraczającej 1900 kg. W toku czynności kontrolnych ustalono, iż kierujący nie posiada przy sobie pisemnej instrukcji dla kierowcy, zawierającej wykaz wyposażenia pojazdu oraz czynności, jakie powinny być wykonane w sytuacjach awaryjnych, w celu zminimalizowania zagrożenia wynikającego z właściwości materiału niebezpiecznego. Ponadto, kontrolowana jednostka transportowa o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 7,5 tony powinna być wyposażona w co najmniej dwie gaśnice przenośne o minimalnej całkowitej pojemności wynoszącej 12 kg. Kierowca dysponował zaledwie dwiema gaśnicami: 2 kg + 6 kg. Dalsza kontrola stanu technicznego przy użyciu Mobilnej Linii Diagnostycznej wykazała kolejne nieprawidłowości, m.in. niesprawny układ hamulcowy. Podczas jego kontroli słychać było wyraźny ubytek powietrza z siłownika hamulcowego, a po chwili potężny huk już wcześniej pękającej membrany siłownika. Ponadto, w układzie kierowniczym ujawniono nadmierny luz na połączeniach sworzniowych poprzecznego drążka kierowniczego. Nadmierne luzy były również zauważalne w mocowaniach przedniego stabilizatora oraz amortyzatora, co zapewne miało przełożenie na stabilność pojazdu podczas jazdy. Brak było również tylnego stabilizatora - zostały po nim jedynie uchwyty do jego mocowania. Końcowy tłumik wydechu, mimo prowizorycznych napraw sprowadzających się do przynitowania blachy zasłaniającej przedmuchy, nie spełniał wymagań technicznych. Z każdej strony zaobserwować można było przedmuch spalin pozostawiający czarne smugi. |Z silnika oraz z układu pneumatycznego wydostawały się płyny eksploatacyjne. Kontrola tachografu zamontowanego w pojeździe wykazała, iż kierowca od ponad |4 miesięcy jeździł bez wymaganego sprawdzenia okresowego urządzenia. Z uwagi na wykryte naruszenia zatrzymano dowód rejestracyjny kontrolowanego pojazdu. Ciężarówka nie została dopuszczona do dalszej jazdy. Ponadto, na kierowcę nałożono mandat karny oraz wszczęto postępowania administracyjne wobec przewoźnika. http://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/przewozil-butle-z-gazem-w-ciezarowce-bez-hamulcow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jast Napisano 11 Sierpień 2015 Share Napisano 11 Sierpień 2015 A dlaczego nie ma fotografii tego pojazdu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacdiag Napisano 11 Sierpień 2015 Share Napisano 11 Sierpień 2015 może są ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzegorz70 Napisano 12 Sierpień 2015 Share Napisano 12 Sierpień 2015 Tulei w resorach też już nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 13 Sierpień 2015 Share Napisano 13 Sierpień 2015 " z układu pneumatycznego wydostawały się płyny eksploatacyjne". Ciekawe co tam się lało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 13 Sierpień 2015 Share Napisano 13 Sierpień 2015 Olej silnikowy, lub co mniej prawdopodobne płyn chłodniczy, jeśli "głowiczka" kompresora jest chłodzona płynem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowal Napisano 13 Sierpień 2015 Share Napisano 13 Sierpień 2015 a tu radosna twórczość Zaskakujące zastosowanie pasa do mocowania ładunku W dniu 12 sierpnia inspektorzy z Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Gorzowie Wlkp. nieopodal miejscowości Nowiny Wielkie na drodze wojewódzkiej nr 132 zatrzymali do rutynowej kontroli pojazd ciężarowy, którym polski przedsiębiorca wykonywał krajowy przewóz drogowy rzeczy. W toku kontroli okazało się, iż rama zabudowy pojazdu jest w wielu miejscach skorodowana i popękana. Pomimo widocznych wielokrotnych prób spawania elementów, konstrukcja nie nadawała się do bezpiecznego użytku, a w celu jej wzmocnienia umożliwiającego eksploatację, przedsiębiorca spiął ramę pasem służącym do mocowania ładunku. Inspektorzy zatrzymali dowód rejestracyjny pojazdu, zakazując jednocześnie kierowcy dalszego użytkowania pojazdu. http://www.gitd.gov.pl/dla-mediow/aktualnosci/zaskakujace-zastosowanie-pasa-do-mocowania-ladunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcs Napisano 13 Sierpień 2015 Share Napisano 13 Sierpień 2015 Olej silnikowy, lub co mniej prawdopodobne płyn chłodniczy W starszego typu osuszaczach zawsze można było znaleźć ślady wilgoci i oleju przy spuście bo taka jest zasada działania tego urządzenia co nie świadczyło o niesprawności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mecher Napisano 22 Sierpień 2015 Share Napisano 22 Sierpień 2015 Akurat nie u nas.... ale czego nie robi się dla wygody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurek014 Napisano 6 Wrzesień 2015 Share Napisano 6 Wrzesień 2015 Taki kwiatek z soboty. Mercedes Sprinter 518 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drozda Napisano 7 Wrzesień 2015 Share Napisano 7 Wrzesień 2015 No Panowie , który ma jaja i przystawi pieczątkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.