Skocz do zawartości

Jeden numer identyfikacyjny, kilka pojazdów tej samej marki


laptop
 Share

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

co zrobić w przypadku, gdy pod jednym numerem w CEP widnieje kilka pojazdów? Ta sama marka i model. Pięć sztuk już jest, mam szóstego ? Normalnie, zwyczajnie pre-rejestrować kolejny? Do tej pory trafiałem na identyczny, zazwyczaj krótki numer ale przynajmniej marka i model się mijały.

MF.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, Francja. Dwie tabliczki znamionowe, na których widnieje nr identyfikacyjny. Jedna z rokiem produkcji, druga z masą max PTC.

Edytowane przez laptop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, danielg539 napisał:

Model też 8120?

Niestety tak. Stąd moje wątpliwości. Właściciel nabył pojazd kilka dni wcześniej. W pierwszej chwili myślałem, że handlarz wykonał już BT ale te w CEP są już zarejestrowane w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście porównywałem, żaden się nie pokrywa. Być może problem bierze się stąd, że w każdym przypadku wpisywany jest drugi rząd znaków identyfikacyjnych. Z tym, że gdyby wpisać cały ciąg to daje 19 znaków. Tak źle i tak nie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale masz kwity, zgadzają Ci się numery robisz pre , badanie i tyle. Ursusów o numerze np 02442 to możesz znaleść ho ho ho ile a i kilka z nich może być C 330 tylko rejestrowanymi w różnych latach .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Rafi90 napisał:

Ursusów o numerze np 02442 to możesz znaleść ho ho ho ile a i kilka z nich może być C 330

Ciekawe o czym to świadczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem pre-rejestrację dla nowego pojazdu. Po badaniu i próbie wysyłki krzyczy, że znaleziono pięć pojazdów o tym nr identyfikacyjnym. W związku z tym, że to żaden z listy daję nowy/pre i wyskakuje błąd :/

pre.jpg

błąd2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, laptop napisał:

Być może problem bierze się stąd, że w każdym przypadku wpisywany jest drugi rząd znaków identyfikacyjnych. Z tym, że gdyby wpisać cały ciąg to daje 19 znaków.

Ale to nie numer VIN więc 19 znaków jak najbardziej jest OK. Jak wygląda ta pierwsza część numeru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnalazłem błąd swojego zaciemnienia. Wygląda na to, że te pojazdy widniejące w CEP są źle zidentyfikowane. Ktoś się zamotał podobnie jak ja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli wyjaśnienia. Pojazdy widniejące na liście, w kolumnie 'Numer nadwozia' zostały zidentyfikowane/wpisane po oznaczeniu modelu, a nie po faktycznym nr identyfikacyjnym, który zapewne każdy z nich posiada inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, laptop napisał:

 zapewne każdy z nich posiada inny.

No to pytam czy H115121A611A  każdy z tych pojazdów ma taki nr pełny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, laptop napisał:

 w każdym przypadku wpisywany jest drugi rząd znaków identyfikacyjnych.

 

Może być podobnie jak miały skody w latach 1990-2000 z numerami silnika. Pierwsza część to był numer a końcówka oznaczenie typu.

Po wprowadzeniu do rejestrów pomysłu MI z oznaczaniem strzałką <- faktu dłuższego nru; większość wpisów w DR wyglądało <-781136M

 

7d98e2a347de86dfb30fe0b2b035

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Rafi90 napisał:

H115121A611A

Tak, każdy z nich posiada taki właśnie ciąg znaków w drugim rzędzie i wskazuje nic innego jak model/typ pojazdu. Chyba inne oznaczenie 8120. Oczywiście wybite, nie odlewane. Zarówno w górnym jak i dolnym rzędzie rozpoczyna się i kończy ? Chyba przez to właśnie, że jest więcej znaków wzięto to za nr identyfikacyjny ?

Edytowane przez laptop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, laptop napisał:

Witam,

co zrobić w przypadku, 

MF.jpg

 

Nie powielać tego samego błędu ! To jest typ pojazdu. Właściwy numer podwozia to kolejne 7 znaków np D123456

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powielić się nie da (na szczęście). CEP nie przyjmie BT przed 1 rej. z takimi znakami. A te co są, zapewne okresowe będą przechodzić. Wskazać należy, który jest na stacji. Identyfikacji dokonać po nr rejestracyjnym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serial Number Information forMassey-Ferguson 8120
 

Serial Number: Year Made: Plate Location:
D001001 1995 DASH PANEL
E001001 1996 DASH PANEL
F001001 1997 DASH PANEL
G001001 1998 DASH PANEL
  • Piwo 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, wadi napisał:

Serial Number Information forMassey-Ferguson 8120

Ta informacja jest akurat przydatna? Miałem 1 rej. 01.1996, "D" jako pierwszy znak właśnie. Na tabliczce z homologacji była informacja o roku produkcji, który był oczywiście 1995.

Edytowane przez laptop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Share

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.