Skocz do zawartości

Egzamin praktyczny warszawa


Dorat

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Paulina napisał:

Potrzeba jednolitości, żeby w całej Polsce było tak samo

Hmmmmmmm, wśród diagnostów w sąsiadujących skp, a nierzadko nawet na tej samej skp nie ma jednomyślności to co dopiero o jednolitość w całym kraju i do tego jeszcze na linii diagnosta-urzędnik. Nie dożyję tego. :confused:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, cezary napisał:

Nie dożyję tego

Dożyjesz, dożyjesz - pierwsza dawka za Tobą. :smile:

20 minut temu, Paulina napisał:

Potrzeba jednolitości, żeby w całej Polsce było tak samo

Strasznie pachnie mi to " grubą mrzonką " - niestety. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, michal_k napisał:

Chcieć sobie może pod warunkiem, że wskaże na to stosowny przepis. Dlatego mądry nadzorujący pewne rzeczy może zasugerować, ale nie może wymagać niczego więcej niż nakazują przepisy.

Nie mówimy o narzucaniu czegoś. Dla mnie to nie jest problem dopisać 2 zdania na zaświadczeniu. 
Jeżeli sugestia jest wartościowa to pewnie można się zastosować, jeżeli ma to sens. Tylko, że teraz w części Polski diagności biorą 60 za DIP przy pierwszym w kraju w innym nie. No to niestety urzędy są jakie są . 

4 minuty temu, leski66 napisał:

Dożyjesz, dożyjesz - pierwsza dawka za Tobą. :smile:

 

Jak TDT przejmie SKP to dożyjesz :) 

6 minut temu, leski66 napisał:

Strasznie pachnie mi to " grubą mrzonką " - niestety. :evil:

Ale jak pięknie by było :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Paulina napisał:

Jak TDT przejmie SKP to dożyjesz :) 

Pracownicy jednego oddziału tdt nie są zgodni między sobą, a co dopiero w kraju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, cezary napisał:

ile lat ja będę żył?  150!

Dla mnie na życiu nie zależy ja mogę i 200 ciągnąć.

4 godziny temu, Paulina napisał:

Dla mnie to nie jest problem dopisać 2 zdania na zaświadczeniu. 

Dla mnie również nie problem, tylko to chcenie musi mieć jakieś logiczne podstawy. Przykład z niedawnej przeszłości. Karetka - OBT - wymiana DR. Telefon z WK - bo pan nie napisał, że pojazd spełnia dodatkowe warunki dla pojazdu uprzywilejowanego. Ja - do czego dla Pani jest taka wiedza potrzebna, skoro adnotacja o takiej treści nie istnieje i jaki to ma wpływ na wymianę DR. WK - ba ja chcę. Finał - pogoniony klient spod okienka (ponad trzydzieści kilometrów powrót na SKP po chcenie pani urzędniczki) i tylko dlatego, że to karetka i dziś każda na wagę złota, to dopisałem, to co pani chciała. Więc jeżeli tak ma wyglądać - nie problem - to może lepiej będzie jak przejmie to w pazury TDT i jak Pani z WK zadzwoni to się odpowie: takie mamy wytyczne z TDT i inaczej się zrobić nie da bo ONI tak chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2021 o 22:59, Dorat napisał:

Nr widoczne tylko na jednym ze zbiorników ponieważ dwa były zakryte - jakąś plastikowa obudową na jednym zbiorniku nr od strony nadwozia auta też słabo widoczny w sumie tylko na jednej butli mozna było odczytać nr. 

Dodatkowe pytania to- jakie w takiej instalacji jest cisnienie, gdzie unosi sie gaz cng czy do góry czy do dolu. co ile lat należy przeprowadzić kontrolę zbiorników i gdzie6na protokole jest data do kędy te protokoły są ważne (co ciekawe daty wydania decyzji i protokołów były te same ale daty do kiedy są ważne już były w każdym z protokołów inne.) kolejne z pytań to dlaczego w adnotacjach urzędowych nie ma wpisu gaz (auto posiadało instalacje gazowa ale fabryczną i miało wpisane w DR rodzaj paliwa CNG. Większość egzaminu zeszło na spr tych nr na butlach oraz na wypisywaniu zaświadczenia potem dosłownie parę pytań i po nich usłyszałem że wynik pozytywny. 

Egzaminator na którego trafiłem był bardzo w porządku pomagał rozladowac stres wiec odebrałem to bardzo pozytywnie niestety na 6 osób które węszy ze mną połowa nie zdała. Potwierdzam to co pisali tutaj inni wiedze trzeba mieć jeśli egzaminator widzi że na zadane pytanie znacie odp bez dłuższego zastanawiania to nie ma większego problemu moja rada taka jak też ktoś pisał nie gadać o tym o co nie pytają bo można zabrnąć za daleko do tego ogromny stres. 

Co zapamiętałem to napisałem może komuś się przyda z pozostałych pojazdów to jak zawsze autobus tempo 100 i adr ciągnik chyba volvo i naczepa ktoś nie zdał bo nie mógł znaleźć w tym VOLVO TZ ale dokładnie nie wiem o co chodziło bo jak pisałem stres ogromny. Też dużo osób poległo na badaniu powypadkowym tego autobusu. 

Pozdrawiam wszystkich i powodzenia. 

Wiadomo gdzie ta TZ się znajduje w tym Volvo?

CNG LNG do góry LPG w dół?

Te zbiorniki CNG gdzie się znajdowały? Było ich aż 4? Jak w końcu odczytałeś ich numery?

Co ile lat jest ta kontrola zbiorników CNG? LPG ma co 10 lat? Mógłbyś rozwinąć temat tych dat? Każdy miał inną datę ważności protokołu?

W maju mam egzamin proszę o odpowiedź to na pewno mi się przyda.

 

Dzięki i pozdrawiam.

 

PS ktoś pomoże z tematem pomiaru geometrii w naczepie albo autobusie pod egzamin? jakiś link?

W dniu 30.03.2021 o 13:52, Rafi90 napisał:

Ja jak na egzaminie przejechałem detektorem pod progiem to mnie egzaminator zapytał czy sprawdzam dziury w progach 😅 Później mówi że jak przewody idą pod samochodem to żebym jechał kolo przewodów :lol:

Więc jak wykonałeś w końcu to sprawdzenie przewodów? :)

Trzeba na egzaminie powiedzieć na początku, że ten pomiar wykonujemy przed przystąpieniem do badania na zewnątrz?

PS gdzie jest filtr fazy gazowej, a gdzie ciekłej?

Dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez Ardianek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ardianek większość zagadnień, o które pytasz była już poruszana na forum - trzeba poszukać.

W dniu 18.04.2021 o 12:55, Ardianek napisał:

PS gdzie jest filtr fazy gazowej, a gdzie ciekłej?

Nie pokazali na zajęciach praktycznych??? Podjedź do jakiegoś gazownika i podpytaj, bo bez znajomości tak elementarnych rzeczy to raczej szkoda iść na egzamin.

W dniu 18.04.2021 o 12:55, Ardianek napisał:

Wiadomo gdzie ta TZ się znajduje w tym Volvo?

Zapewne pod maską

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, danielg539 napisał:

@Ardianek większość zagadnień, o które pytasz była już poruszana na forum - trzeba poszukać.

Nie pokazali na zajęciach praktycznych??? Podjedź do jakiegoś gazownika i podpytaj, bo bez znajomości tak elementarnych rzeczy to raczej szkoda iść na egzamin.

Nie prościej napisać, że przed i za parownikiem? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.04.2021 o 12:55, Ardianek napisał:

Wiadomo gdzie ta TZ się znajduje w tym Volvo?

volvo FH  ma TZ pod atrapą na mniej więcej w połowie szerokości .

volvo FM ma TZ na dolnej krawędzi prawych drzwi od wewnątrz , trzeba się schylić przy otwartych drzwiach

4 godziny temu, Ardianek napisał:

Nie prościej napisać, że przed i za parownikiem?

duże uproszczenie . większość filtrów fazy ciekłej jest w parowniku przy samym wejściu gazu do parownika. obudowa tego filtra stanowi wspólny korpus parownika .

filtr fazy lotnej ( gazowej ) jest najczęściej umieszczony na przewodzie gumowym łączącym parownik z wtryskiwaczami gazu. uwaga bo może być ich więcej niż 1 ( np w silniku  V6 , czy V8 )

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, piter1973 napisał:

filtrów fazy ciekłej jest w parowniku przy samym wejściu gazu do parownika.

Mogą być również w korpusie elektrozaworu.

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.