kirko 1 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń Będę miał Toyotę na bt przed l rej. Pojazd chybryda. Wpis jako jedno paliwowy P. Czy dwupaliwowy P/EE? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aboz 283 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń Tak mówi DR lub homologacja. Hybryda ma oznaczenie H+ (plug-in) lub H- (nie plug-in).Wysłane z mojego CPH2043 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rurek777 9 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń w moim dowodzie jest P-EE Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leski66 278 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń Do DIP- u przy rodzaju zasilania silnika wypełniamy H- lub H+, a przy paliwie alternatywnym EE. ( oczywiście rodzaj paliwa P albo D ) Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kirko 1 Napisano 15 Styczeń Autor Share Napisano 15 Styczeń Widziałem wpis w DR z P, jak i W P/EE. 3 minuty temu, leski66 napisał: Do DIP- u przy rodzaju zasilania silnika wypełniamy H- lub H+, a przy paliwie alternatywnym EE. ( oczywiście rodzaj paliwa P albo D ) Jeżeli w zaświadczeniu z BTO wpiszemy P/EE, to raczej trzeba w Dip-e wybrać dwupaliwowy i jako alternatywne będzie EE. Tak? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leski66 278 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń Jeszcze raz : - rodzaj paliwa P albo D - rodzaj zasilania silnika wypełniamy H- lub H+ - a przy paliwie alternatywnym EE O! --------------------- P.s. Jak będzie na badaniu wrzuć homo. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojteczek 25 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń 18 minut temu, kirko napisał: P/EE, to raczej trzeba w Dip-e wybrać dwupaliwowy i jako alternatywne będzie EE Alternatywne EE, czyli nie jedzie jednocześnie na P i EE tylko na jednym z nich. Dla mnie jednopaliwowy. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kirko 1 Napisano 15 Styczeń Autor Share Napisano 15 Styczeń 6 minut temu, leski66 napisał: Jeszcze raz : - rodzaj paliwa P albo D - rodzaj zasilania silnika wypełniamy H- lub H+ - a przy paliwie alternatywnym EE O! --------------------- P.s. Jak będzie na badaniu wrzuć homo. Ok, W Dipie masy przyczep zostawiamy X, czy jakiś dodatkowy opis w tych polach? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leski66 278 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń 1 minutę temu, kirko napisał: W Dipie masy przyczep zostawiamy X Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebeklca 17 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń Osobiście przy pojazdach, które nie mają technicznej możliwości ciągnięcia przyczepy zamieszczam w zaświadczeniu stosowną uwagę. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aboz 283 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń 24 minuty temu, wojteczek napisał: Dla mnie jednopaliwowy. Dla CEP-a H+ lub H-. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leski66 278 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń Można i tak, ale jak F1=F2 = F3 to nie ma co się ( napinać ) - " można napisać - nie dotyczy " Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezary 309 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń A jak wypełniacie rubryczki w przypadku aut z tzw. mild hybrid z instalacją 48V ? W tym przypadku pojazd nigdy nie jedzie na prądzie, ustrojstwo to służy że tak powiem do obsługi odbiorników elektrycznych, poprawy działania systemu start-stop, wspomagania jednostki spalinowej. Trafiły mi się już takie audiki i przyznam szczerze miałem problem z wypełnieniem DIP-u, ,wpisywałem, paliwo D (bo to diesle były), rodzaj zasilania X, paliwo altern. X, w uwagach - hybryda. Nie wróciły, tel z WK nie było. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafi90 158 Napisano 15 Styczeń Share Napisano 15 Styczeń (edytowane) Miękka hybryda nie posiada drugiego silnika który napędzał by koła pojazdu,a jest jedynie wspomagaczem instalacji elektrycznej. Jeśli mild hybrid jest przy dieslu to piszę D, jeśli w benzynie to P Edytowane 15 Styczeń przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato8 0 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń Aktualnie w pracy mam SKP Pro i nie mam możliwości wybrania H+ lub H-, tylko rodzaj silnika Elektryczny,Wankla, Wysokoprężny, Niskoprężny. Rodzaj paliwa: benzyna, energia elektryczna,olej napędowy, gaz. W przypadku wszystkich A6 czy A4 hybrydowych, które nie posiadają możliwości jazdy na samym EE wpisywać tylko P lub D? Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezary 309 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń 2 minuty temu, lato8 napisał: wpisywać tylko P lub D Tak wpisywałem. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafi90 158 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń 55 minut temu, lato8 napisał: W przypadku wszystkich A6 czy A4 hybrydowych, które nie posiadają możliwości jazdy na samym EE wpisywać tylko P lub D? Tak jest Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fuks 3 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń W przypadku japońskiej marki coś mi się kojarzy, że "mieli dość dużą swobodę" w uznawaniu dokładnie takiej samej konfiguracji napędu/zasilania jako P lub P/EE. Przed wypełnieniem DIP-u sprawdziłbym co tam w ŚH napisali Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato8 0 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń Jako, że nie wiedziałem jak ta hybryda w owych A4/A6 działa, a w świadectwie homo z DE miałem napisane Hybrid to parę sztuk puściłem jako P/EE lud D/EE. Ciągle się czegoś człowiek uczy, od tego roku będę robił poprawnie Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leski66 278 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń 12 minut temu, lato8 napisał: ( ... )od tego roku będę robił poprawnie To ekstra Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_k 270 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń Godzinę temu, lato8 napisał: od tego roku będę robił poprawnie Nikt do końca nie wie jak jest poprawnie ani którą moc silnika elektrycznego wpisać w adnotacjach DR. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wolf 1 Napisano 21 Styczeń Share Napisano 21 Styczeń Co do mocy, to skłaniałbym się do mocy systemowej. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafi90 158 Napisano 23 Styczeń Share Napisano 23 Styczeń (edytowane) Też skłaniał bym się ku systemowej bo cały problem tkwi w tym że silnik spalinowy i elektryczny osiągają swoją moc maksymalną w różnych zakresach obrotowych. Jeśli pole w DIP przewiduje wpisanie wartości mocy max "...przy obrotach:" to najbardziej będzie tu pasować moc zsumowana z obu silników, osiągana przy tych przykładowo 5000obr/min . Gdyby Dip przewidywał moc maksymalną silnika spalinowego i moc maksymalną elektrycznego to pewnie można by je było wpisywać osobno, albo jako sumę maksymalnych mocy obydwu silników. Edytowane 23 Styczeń przez Rafi90 Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_k 270 Napisano 23 Styczeń Share Napisano 23 Styczeń Teraz, Rafi90 napisał: Gdyby Dip przewidywał moc maksymalną silnika spalinowego i moc maksymalną elektrycznego to pewnie można by je było wpisywać osobno. DIP może i nie przewiduje, ale jak najbardziej przewiduje adnotacja w DR, więc do rejestracji wymagana jest moc silnika spalinowego i moc znamionowa elektrycznego (tylko która skoro w świadectwie zgodności chyba ze 3 różne są podawane?). Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lato8 0 Napisano 28 Styczeń Share Napisano 28 Styczeń Co powiecie na temat takich pojazdów. Pierwszy Etron, jeździ na E potem przełącza się na P jak brakuje prądu, można ładować z zewnętrznego źródła. Drugi jeździ na samym dieslu, ale w dowodzie ma tak samo hybrid. W świadectwach homo oba mają wpisane jedno paliwowe. Cytuj Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.