Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Będę miał Toyotę na bt przed l rej. 

Pojazd chybryda. 

Wpis jako jedno paliwowy P. 

Czy dwupaliwowy P/EE? 

 

Napisano

Tak mówi DR lub homologacja. Hybryda ma oznaczenie H+ (plug-in) lub H- (nie plug-in).

Wysłane z mojego CPH2043 przy użyciu Tapatalka

Napisano

Do DIP- u przy rodzaju zasilania silnika wypełniamy H- lub H+, a przy paliwie alternatywnym EE. ( oczywiście rodzaj paliwa P albo D ):smile:

Napisano

Widziałem wpis w DR z P, jak i W P/EE. 

 

3 minuty temu, leski66 napisał:

Do DIP- u przy rodzaju zasilania silnika wypełniamy H- lub H+, a przy paliwie alternatywnym EE. ( oczywiście rodzaj paliwa P albo D ):smile:

Jeżeli w zaświadczeniu z BTO wpiszemy P/EE, to raczej trzeba w Dip-e wybrać dwupaliwowy i jako alternatywne będzie EE. 

Tak? 

Napisano

Jeszcze raz :

- rodzaj paliwa P albo D

- rodzaj zasilania silnika wypełniamy H- lub H+

- a przy paliwie alternatywnym EE

O! :smile:

1.JPG.e0d49d50e64aa863c4bc227646b4d8f3.JPG

2.JPG.fa7a05cefd5f7ca69603fa7b7c12827b.JPG

3.JPG.e4a214d2731287d5244822e74f5ba4bd.JPG

 

---------------------

P.s. Jak będzie na badaniu wrzuć homo. :smile:

Napisano
18 minut temu, kirko napisał:

P/EE, to raczej trzeba w Dip-e wybrać dwupaliwowy i jako alternatywne będzie EE

Alternatywne EE, czyli nie jedzie jednocześnie na P i EE tylko na jednym z nich. Dla mnie jednopaliwowy.

Napisano
6 minut temu, leski66 napisał:

Jeszcze raz :

- rodzaj paliwa P albo D

- rodzaj zasilania silnika wypełniamy H- lub H+

- a przy paliwie alternatywnym EE

O! :smile:

1.JPG.e0d49d50e64aa863c4bc227646b4d8f3.JPG

2.JPG.fa7a05cefd5f7ca69603fa7b7c12827b.JPG

3.JPG.e4a214d2731287d5244822e74f5ba4bd.JPG

 

---------------------

P.s. Jak będzie na badaniu wrzuć homo. :smile:

Ok, 

W Dipie masy przyczep zostawiamy X, czy jakiś dodatkowy opis w tych polach? 

Napisano
1 minutę temu, kirko napisał:

W Dipie masy przyczep zostawiamy X

:ok:smile:

Napisano

Osobiście przy pojazdach, które nie mają technicznej możliwości ciągnięcia przyczepy zamieszczam w zaświadczeniu stosowną uwagę. 
 

Napisano
24 minuty temu, wojteczek napisał:

Dla mnie jednopaliwowy.

Dla CEP-a H+ lub H-.

Napisano

Można i tak, ale jak F1=F2 = F3 to nie ma co się ( napinać ) - " można napisać - nie dotyczy " :smile:

Napisano

A jak wypełniacie rubryczki w przypadku aut z tzw. mild hybrid z instalacją 48V ? W tym przypadku pojazd nigdy nie jedzie na prądzie, ustrojstwo to służy że tak powiem do obsługi odbiorników elektrycznych, poprawy działania systemu start-stop, wspomagania jednostki spalinowej. Trafiły mi się już takie audiki i przyznam szczerze miałem problem z wypełnieniem DIP-u, ,wpisywałem, paliwo D (bo to diesle były), rodzaj zasilania X, paliwo altern. X, w uwagach - hybryda. Nie wróciły, tel z WK nie było. :confused:

Napisano (edytowane)

Miękka hybryda nie posiada drugiego silnika który napędzał by koła pojazdu,a jest jedynie wspomagaczem instalacji elektrycznej. Jeśli mild hybrid jest przy dieslu to piszę D, jeśli w benzynie to P

Edytowane przez Rafi90
Napisano

Aktualnie w pracy mam SKP Pro i nie mam możliwości wybrania H+ lub H-, tylko rodzaj silnika Elektryczny,Wankla, Wysokoprężny, Niskoprężny.

Rodzaj paliwa: benzyna, energia elektryczna,olej napędowy, gaz.

W przypadku wszystkich A6 czy A4 hybrydowych, które nie posiadają możliwości jazdy na samym EE wpisywać tylko P lub D?

 

 

Napisano
2 minuty temu, lato8 napisał:

wpisywać tylko P lub D

Tak wpisywałem. :wink:

Napisano
55 minut temu, lato8 napisał:

W przypadku wszystkich A6 czy A4 hybrydowych, które nie posiadają możliwości jazdy na samym EE wpisywać tylko P lub D?

 

 

Tak jest

Napisano

W przypadku japońskiej marki coś mi się kojarzy, że "mieli dość dużą swobodę" w uznawaniu dokładnie takiej samej konfiguracji napędu/zasilania jako P lub P/EE. Przed wypełnieniem DIP-u sprawdziłbym co tam w ŚH napisali 

Napisano

Jako, że nie wiedziałem jak ta hybryda w owych A4/A6 działa, a w świadectwie homo z DE miałem napisane Hybrid to parę sztuk puściłem jako P/EE lud D/EE.
Ciągle się czegoś człowiek uczy, od tego roku będę robił poprawnie :)

Napisano
12 minut temu, lato8 napisał:

( ... )od tego roku będę robił poprawnie

To ekstra :smile:

Napisano
Godzinę temu, lato8 napisał:

od tego roku będę robił poprawnie

Nikt do końca nie wie jak jest poprawnie ani którą moc silnika elektrycznego wpisać w adnotacjach DR.

Napisano (edytowane)

Też skłaniał bym się ku systemowej bo cały problem tkwi w tym że silnik spalinowy i elektryczny osiągają swoją moc maksymalną w różnych zakresach obrotowych. Jeśli pole w DIP przewiduje wpisanie wartości mocy max  "...przy obrotach:" to najbardziej będzie tu pasować moc zsumowana z obu silników,  osiągana przy tych przykładowo 5000obr/min . Gdyby Dip przewidywał moc maksymalną silnika spalinowego i moc maksymalną elektrycznego to pewnie można by je było wpisywać osobno, albo jako sumę maksymalnych mocy obydwu silników.

Edytowane przez Rafi90
Napisano
Teraz, Rafi90 napisał:

Gdyby Dip przewidywał moc maksymalną silnika spalinowego i moc maksymalną elektrycznego to pewnie można by je było wpisywać osobno.

DIP może i nie przewiduje, ale jak najbardziej przewiduje adnotacja w DR, więc do rejestracji wymagana jest moc silnika spalinowego i moc znamionowa elektrycznego (tylko która skoro w świadectwie zgodności chyba ze 3 różne są podawane?).

Napisano

Co powiecie na temat takich pojazdów.

Pierwszy Etron, jeździ na E potem przełącza się na P jak brakuje prądu, można ładować z zewnętrznego źródła.

Drugi jeździ na samym dieslu, ale w dowodzie ma tak samo hybrid.

W świadectwach homo oba mają wpisane jedno paliwowe.

hybrid.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.